Jesteś tutaj:
Strona: | [1] | 2 | 3 |
ZMIANY:
2020-04-21 09:15:26: | Dodano plik Informacja o wyborze oferty 2020 r Separatory.pdf | ||||
2020-03-27 11:02:30: | Dodano plik Zmiana terminu otwarcia ofert Seperatory.pdf | ||||
Więcej >>>
|
GK.7021.6.1.2020.B Krosno, dnia 20.03.2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (0-13) 47- 43 - 629,
fax. ( 0-13 ) 47 - 43 - 625; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989.
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Konserwację, opróżnianie i czyszczenie separatorów oraz zbiorników ropopochodnych zainstalowanych na sieciach kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna w 2020r.”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:
90000000-7 - usługa odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi
ekologiczne
90410000-4 - usługi usuwania ścieków oraz ich neutralizacja
Data składania ofert:
2020-04-10 11:00:00
2020-04-10 11:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 447.63 Kb | |||
2. | Formularz ofertowy Załącznik nr 1 | 260.18 Kb | |||
3. | Formularz cenowy- wykaz urządzeń - załącznik nr 2 | 414.61 Kb | |||
4. | Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 4 | 253.21 Kb | |||
5. | Szczegółowa Specyfikacja Techniczna | 747.53 Kb | |||
6. | SIWZ Secyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik nr 3 | 2.87 MB | |||
7. | Informacja o zmianie terminu otwarcia ofert | 408.51 Kb | |||
8. | Informacja o wyborze oferty 2020 - Konserwacja separatorów | 420.13 Kb |
Rejestr zmian |
P.434.3.2020.D Krosno, dnia 30.01.2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. 134 743 615,
NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienie na:
„Modernizację gablot informacyjnych z planem miasta Krosna”
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. 134 743 615,
NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienie na:
„Modernizację gablot informacyjnych z planem miasta Krosna”
Data składania ofert:
2020-02-24 12:00:00
2020-02-24 12:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłosznie | 935.13 Kb | |||
2. | Druk oferty | 12.66 Kb |
Rejestr zmian |
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Aktualizacja (opracowanie) operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód polegające na zrzucie wód opadowych lub roztopowych na terenie Miasta Krosna.”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
Opracowaniu - aktualizacji 3 operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni utwardzonych, dróg i parkingów za pośrednictwem istniejących wylotów kanalizacji deszczowej Gminy Miasto Krosno.
Data składania ofert:
2020-02-03 12:00:00
2020-02-03 12:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załacznik nr 1 oferta | 114.04 Kb | |||
2. | Informacja o rozstrzygnięciu przetargu | 362.26 Kb |
Rejestr zmian |
Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2020 roku 1. Montaż nowych blach trapezowych. 2. Montaż nowych blach płaskich. 3. Prostowanie zdeformowanych powyginanych blach trapezowych i płaskich na wiatach. 4. Montaż nowych płyt z poliwęglanu 2 komorowego o grubości 12 mm. 5. Wykonanie nowych listew drewnianych na siedzisku ławki. 6. Przeniesienie wiat przystankowych na nowo wyznaczone miejsca na terenie Gminy Miasto Krosno wg. wskazań Zamawiającego. 7. Demontaż wiat przystankowych, przewiezienie zdemontowanych elementów metalowych do skupu złomu. 8. Montaż nowych szyb (szkło bezpieczne dwukrotnie foliowane o grubości 6,5 mm i 8,5 mm). 9. Malowanie konstrukcji wiat (słupki, kątowniki, płaskowniki). 10. Malowanie blach usytuowanych na bocznych i tylnych ścianach oraz na zadaszeniu wiat. 11. Malowanie listew drewnianych przytwierdzonych do ławeczek (średnie wymiary 1 listwy: 360 cm x 8cmx 3cm). 12. Ułożenie płytek chodnikowych/kostki brukowej o grubości 6 cm w obrębie wiaty przystankowej. 13. Montaż nowych tablic informacyjnych z nadrukowanymi nazwami i numerami przystanków, z płyty kompozytowej, aluminiowej o gr. 3 mm, o wymiarach 12 x 120 cm, napis zabezpieczony laminatem. 14. Montaż rozkładów jazdy przekazanych przez Zamawiającego.
Data składania ofert:
2020-01-31 11:00:00
2020-01-31 11:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie + załączniki | 115.00 Kb | |||
2. | Załacznik nr 3 - wzór umowy | 56.50 Kb | |||
3. | Informacja o unieważnieniu postępowania | 273.37 Kb |
Rejestr zmian |
CPV - 90470000-2 Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
CPV - 90513600-2 Usługi usuwania osadów
CPV - 90512000-9 Usługi transportu osadów
CPV - 90513600-2 Usługi usuwania osadów
CPV - 90512000-9 Usługi transportu osadów
- czyszczenie kanałów deszczowych wywóz osadu
- oczyszczanie studzienek ściekowych i studni rewizyjnych
- oczyszczanie i udrażnianie przykanalików kanalizacji deszczowej,
- kontrola szczelności i stanu technicznego kanałów i studni rewizyjnych.
- inspekcja TV odcinków sieci kanalizacji deszczowej – kamerowanie kamerą specjalistyczną, kanałów kanalizacji deszczowych z przygotowaniem i udrażnianiem sprzętem WUKO - metodą hydro-dynamicznego czyszczenia rur kanalizacyjnych.
Data składania ofert:
2020-01-30 11:00:00
2020-01-30 11:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SWIZ | 314.76 Kb | |||
2. | Formularz ofertowy | 260.46 Kb | |||
3. | Wyliczenie wartości robót | 322.03 Kb | |||
4. | Warunki prowadzenia robót | 260.73 Kb | |||
5. | Wykaz nośników kosztorysowych do wyceny inspekcji TV | 191.93 Kb | |||
6. | Szczegółowa Specyfikacja Techniczna | 341.18 Kb | |||
7. | Ogłoszenie | 3.29 MB | |||
8. | Oświadczenie | 455.90 Kb | |||
9. | Ogłosze z wyboru oferty | 302.88 Kb |
Rejestr zmian |
ZMIANY:
2020-01-30 08:45:55: | Dodano plik GK_7021_4_2020_B Ogłoszenie z otwarcia ofert likwidacja awarii rozkopem 2020.pdf |
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
· remont studni kanalizacji deszczowej,
· remont przyłączy i wpustów ulicznych
· wykonanie nowych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej,
· regulacja urządzeń podziemnych kanalizacji deszczowej
· remonty odcinków kanalizacji deszczowej
· wykonanie remontów kanałów sieci kanalizacji deszczowej,
· wykonywanie robót cząstkowych ogólnobudowlanych na sieci kanalizacji deszczowej
· wymiana i montaż pokryw i włazów na studniach kanalizacji deszczowej
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
· remont studni kanalizacji deszczowej,
· remont przyłączy i wpustów ulicznych
· wykonanie nowych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej,
· regulacja urządzeń podziemnych kanalizacji deszczowej
· remonty odcinków kanalizacji deszczowej
· wykonanie remontów kanałów sieci kanalizacji deszczowej,
· wykonywanie robót cząstkowych ogólnobudowlanych na sieci kanalizacji deszczowej
· wymiana i montaż pokryw i włazów na studniach kanalizacji deszczowej
Data składania ofert:
2020-01-27 11:00:00
2020-01-27 11:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie na likwidacje awarii rozkopem | 2.50 MB | |||
2. | Załącznik nr 1 Formularz ofertowy | 327.98 Kb | |||
3. | Załącznik nr 2 | 505.74 Kb | |||
4. | Załącznik nr 3 | 312.27 Kb | |||
5. | Załacznik nr 4 | 375.92 Kb | |||
6. | Załącznik nr 5 kosztorys ofertowy i przedmiary | 275.00 Kb | |||
7. | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty | 309.23 Kb |
Rejestr zmian |
OS.6140.2.2.2020.E
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
85200000 -1 Usługi weterynaryjne
1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Świadczenie całodobowych usług weterynaryjnych zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych oraz przebywającym w przytulisku”:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej (przez 7 dni w tygodniu) gotowości do wykonywania czynności związanych ze świadczeniem usług weterynaryjnych w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w tym także kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz wykonywania zabiegów sterylizacji lub kastracji a w razie konieczności zabiegów eutanazji zwierząt z terenu miasta Krosna, w tym:
1) badanie ogólne zwierzęcia w zakładzie weterynaryjnym lub przytulisku,
2) odrobaczenie i odpchlenie zwierzęcia,
3) leczenie zwierzęcia (zapewnienie lekarstw i opieki medycznej, a w razie konieczności pobytu chorego zwierzęcia w zakładzie weterynaryjnym),
4) szczepienie przeciw wściekliźnie i przeciw chorobom zakaźnym,
5) wykonanie zabiegu w znieczuleniu ogólnym,
6) wykonanie zabiegu w znieczuleniu miejscowym,
7) wykonanie badania – RTG,
8) wykonanie badania – USG,
9) zabiegi sterylizacji lub kastracji,
10) elektroniczne oznakowanie (czipowanie) zwierzęcia, (mikroprocesory dostarczy zamawiający),
11) trwałe, widoczne znakowanie kotów bezdomnych przy pomocy tatuażu lub chirurgicznego oznakowania,
12) wystawiania książeczek zdrowia zwierzęcia zawierających wpisy dotyczące szczepień i leczenia w przypadku adopcji zwierzęcia,
13) eutanazję nieuleczalnie chorego lub rannego zwierzęcia,
14) uśpienie ślepego miotu psów lub kotów (zabieg dotyczy całego miotu),
15) udzielenie niezbędnej pomocy medycznej rannemu zwierzęciu wolno żyjącemu,
16) pomoc w uśpieniu (dostarczenie środka usypiającego i nadzór nad jego wykorzystaniem przez Straż Miejską) agresywnego zwierzęcia wolno żyjącego na terenie miasta, w celu jego wypuszczenia do środowiska naturalnego,
17) utylizację zwłok zwierząt poddanych eutanazji.
1.2. W przypadku zgłoszenia dotyczącego zwierząt rannych, agresywnych, stwarzających zagrożenie Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 godziny.
2. Termin wykonania zamówienia, rozliczenia.
2.1. Rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy.
2.2. Zakończenie prac: 31.12.2020 r.
2.3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. w/w ustawy.
3.2. Posiadają aktualny wpis do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko – Weterynaryjną zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 24).
3.3. Dysponują minimum 2 (dwoma) osobami posiadającymi wykształcenie wyższe weterynaryjne mającymi prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Jeden z lekarzy legitymuje się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
4. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności winni w ofercie załączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:
a) ofertę odpowiadającą wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1)
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w pkt 3 niniejszego ogłoszenia.
5. Miejsce i termin składania ofert, otwarcie ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a lub ul. Staszica 2. Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego - Przetarg nieograniczony na:
„Świadczenie całodobowych usług weterynaryjnych zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych oraz przebywającym w przytulisku”
Nie otwierać przed 24 stycznia 2020 r. do godz. 13:00
Termin składania ofert upływa dnia 24 stycznia 2020 r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 15, w dniu 24 stycznia 2020 r. o godz. 13:00
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Tomasz Kozioł – Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, 38 - 400 Krosno, ul. Staszica 2, w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. kontaktowy 13 47 43 626.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie
b) e-mail – os@um.krosno.pl
c) telefonicznie 13 47 43 626
7. Kryteria oceny ofert
Najniższa cena – 100 %
8. Istotne postanowienia umowy
8.1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10 % maksymalnego wynagrodzenia brutto.
8.2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie, z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
8.3. W przypadku nienależytego wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków określonych w umowie, w szczególności świadczenia usług w niepełnym wymiarze czasowym, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 0,1 % maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie za każdy dzień, w którym stwierdzono niewłaściwe wykonywanie usługi przez Wykonawcę.
8.4. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym.
8.5. Zamawiający ma prawo dokonać potrąceń swoich wierzytelności z tytułu kar umownych lub odszkodowań z wynagrodzenia Wykonawcy określonego na rachunku.
8.6. Kara umowna płatna będzie na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez stronę uprawnioną do jej naliczenia, w terminie wskazanym w nocie obciążeniowej, nie krótszym niż 14 dni od jej otrzymania.
Załączniki:
1. Formularz oferty – Załącznik nr 1
Krosno, dnia 13.01.2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Świadczenie całodobowych usług weterynaryjnych zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych oraz przebywającym w przytulisku”
„Świadczenie całodobowych usług weterynaryjnych zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych oraz przebywającym w przytulisku”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
85200000 -1 Usługi weterynaryjne
1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Świadczenie całodobowych usług weterynaryjnych zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych oraz przebywającym w przytulisku”:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej (przez 7 dni w tygodniu) gotowości do wykonywania czynności związanych ze świadczeniem usług weterynaryjnych w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w tym także kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz wykonywania zabiegów sterylizacji lub kastracji a w razie konieczności zabiegów eutanazji zwierząt z terenu miasta Krosna, w tym:
1) badanie ogólne zwierzęcia w zakładzie weterynaryjnym lub przytulisku,
2) odrobaczenie i odpchlenie zwierzęcia,
3) leczenie zwierzęcia (zapewnienie lekarstw i opieki medycznej, a w razie konieczności pobytu chorego zwierzęcia w zakładzie weterynaryjnym),
4) szczepienie przeciw wściekliźnie i przeciw chorobom zakaźnym,
5) wykonanie zabiegu w znieczuleniu ogólnym,
6) wykonanie zabiegu w znieczuleniu miejscowym,
7) wykonanie badania – RTG,
8) wykonanie badania – USG,
9) zabiegi sterylizacji lub kastracji,
10) elektroniczne oznakowanie (czipowanie) zwierzęcia, (mikroprocesory dostarczy zamawiający),
11) trwałe, widoczne znakowanie kotów bezdomnych przy pomocy tatuażu lub chirurgicznego oznakowania,
12) wystawiania książeczek zdrowia zwierzęcia zawierających wpisy dotyczące szczepień i leczenia w przypadku adopcji zwierzęcia,
13) eutanazję nieuleczalnie chorego lub rannego zwierzęcia,
14) uśpienie ślepego miotu psów lub kotów (zabieg dotyczy całego miotu),
15) udzielenie niezbędnej pomocy medycznej rannemu zwierzęciu wolno żyjącemu,
16) pomoc w uśpieniu (dostarczenie środka usypiającego i nadzór nad jego wykorzystaniem przez Straż Miejską) agresywnego zwierzęcia wolno żyjącego na terenie miasta, w celu jego wypuszczenia do środowiska naturalnego,
17) utylizację zwłok zwierząt poddanych eutanazji.
1.2. W przypadku zgłoszenia dotyczącego zwierząt rannych, agresywnych, stwarzających zagrożenie Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 godziny.
2. Termin wykonania zamówienia, rozliczenia.
2.1. Rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy.
2.2. Zakończenie prac: 31.12.2020 r.
2.3. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. w/w ustawy.
3.2. Posiadają aktualny wpis do ewidencji Zakładów Leczniczych dla Zwierząt, prowadzonej przez właściwą Radę Lekarsko – Weterynaryjną zgodnie z ustawą z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz.U. z 2019 r., poz. 24).
3.3. Dysponują minimum 2 (dwoma) osobami posiadającymi wykształcenie wyższe weterynaryjne mającymi prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii. Jeden z lekarzy legitymuje się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym.
4. Opis sposobu przygotowania ofert
Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności winni w ofercie załączyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:
a) ofertę odpowiadającą wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1)
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w pkt 3 niniejszego ogłoszenia.
5. Miejsce i termin składania ofert, otwarcie ofert
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a lub ul. Staszica 2. Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia publicznego - Przetarg nieograniczony na:
„Świadczenie całodobowych usług weterynaryjnych zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych oraz przebywającym w przytulisku”
Nie otwierać przed 24 stycznia 2020 r. do godz. 13:00
Termin składania ofert upływa dnia 24 stycznia 2020 r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 15, w dniu 24 stycznia 2020 r. o godz. 13:00
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Tomasz Kozioł – Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, 38 - 400 Krosno, ul. Staszica 2, w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. kontaktowy 13 47 43 626.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie
b) e-mail – os@um.krosno.pl
c) telefonicznie 13 47 43 626
7. Kryteria oceny ofert
Najniższa cena – 100 %
8. Istotne postanowienia umowy
8.1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10 % maksymalnego wynagrodzenia brutto.
8.2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie, z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
8.3. W przypadku nienależytego wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków określonych w umowie, w szczególności świadczenia usług w niepełnym wymiarze czasowym, Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 0,1 % maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w umowie za każdy dzień, w którym stwierdzono niewłaściwe wykonywanie usługi przez Wykonawcę.
8.4. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym.
8.5. Zamawiający ma prawo dokonać potrąceń swoich wierzytelności z tytułu kar umownych lub odszkodowań z wynagrodzenia Wykonawcy określonego na rachunku.
8.6. Kara umowna płatna będzie na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez stronę uprawnioną do jej naliczenia, w terminie wskazanym w nocie obciążeniowej, nie krótszym niż 14 dni od jej otrzymania.
Załączniki:
1. Formularz oferty – Załącznik nr 1
Data składania ofert:
2020-01-24 12:00:00
2020-01-24 12:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 | 69.50 Kb |
Rejestr zmian |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie zakupu i montażu 26 sztuk tablic,
w tym: 25 sztuk tablic ogłoszeniowych oraz 1 sztuki tablicy na klepsydry.
w tym: 25 sztuk tablic ogłoszeniowych oraz 1 sztuki tablicy na klepsydry.
Data składania ofert:
2020-01-23 10:00:00
2020-01-23 10:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłosznie | 63.18 Kb | |||
2. | Druk oferty | 12.80 Kb |
Rejestr zmian |
Określenie przedmiotu zamówienia
- wymianę i uzupełnianie listew drewnianych na siedziskach i oparciach,
- demontaż ławek / przeniesienie w inne miejsce
- montaż ławek w podłożu utwardzonym i nieutwardzonym,
- remont/naprawa zniszczonych konstrukcji metalowych i żeliwnych ławek – spawanie, prostowanie zdeformowanych, powyginanych elementów konstrukcji,
- odnowa powłok malarskich/malowanie listew drewnianych na siedziskach i oparciach
przy zachowaniu uprzedniej kolorystyki (farba olejna, lakierobejca lub drewnochron),
- czasowe magazynowanie ławek,
- wymianę śrub, elementów mocujących itp.
- wymianę uszkodzonych elementów konstrukcji metalowej, żeliwnej ławki poprzez zakup
i ich montaż,
- utylizacja uszkodzonych ławek,
- jednokrotne mycie ławek, murków kamiennych z siedziskami,
- pozostałe towarzyszące prace związane z przedmiotem zamówienia.
Krotność mycia i oczyszczania ławek będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym.
Szczegółowy opis robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik do zapytania ofertowego.
- wymianę i uzupełnianie listew drewnianych na siedziskach i oparciach,
- demontaż ławek / przeniesienie w inne miejsce
- montaż ławek w podłożu utwardzonym i nieutwardzonym,
- remont/naprawa zniszczonych konstrukcji metalowych i żeliwnych ławek – spawanie, prostowanie zdeformowanych, powyginanych elementów konstrukcji,
- odnowa powłok malarskich/malowanie listew drewnianych na siedziskach i oparciach
przy zachowaniu uprzedniej kolorystyki (farba olejna, lakierobejca lub drewnochron),
- czasowe magazynowanie ławek,
- wymianę śrub, elementów mocujących itp.
- wymianę uszkodzonych elementów konstrukcji metalowej, żeliwnej ławki poprzez zakup
i ich montaż,
- utylizacja uszkodzonych ławek,
- jednokrotne mycie ławek, murków kamiennych z siedziskami,
- pozostałe towarzyszące prace związane z przedmiotem zamówienia.
Krotność mycia i oczyszczania ławek będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym.
Szczegółowy opis robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik do zapytania ofertowego.
Data składania ofert:
2020-01-17 10:30:00
2020-01-17 10:30:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Zapytanie ofertowe | 70.00 Kb | |||
2. | SIWZ | 57.50 Kb | |||
3. | Druk oferty | 58.00 Kb | |||
4. | Warunki prowadzenia robót | 26.00 Kb |
Rejestr zmian |
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno, tel. 13 43 675 43,
faks 13 43 628 65; NIP 684-00-13-798; REGON 000526989
ogłasza, że zamierza udzielić zamówienia pn. „Usługa serwisowa dla 58 komputerów stacjonarnych DELL zakupionych w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępu do Internetu szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców miasta Krosna” oraz 108 komputerów (72 komputery stacjonarne HP oraz 36 komputerów przenośnych ACER) zakupionychfaks 13 43 628 65; NIP 684-00-13-798; REGON 000526989
w ramach projektu pn. „Zmniejszenie wykluczenia cyfrowego na obszarze Miasta Krosna”.
Data składania ofert:
2019-12-23 10:00:00
2019-12-23 10:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 639.58 Kb | |||
2. | Załącznik ofertowy | 29.50 Kb |
Rejestr zmian |
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno, tel. 13 43 675 43,
faks 13 43 628 65; NIP 684-00-13-798; REGON 000526989
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno, tel. 13 43 675 43,
faks 13 43 628 65; NIP 684-00-13-798; REGON 000526989
ogłasza, że zamierza udzielić zamówienia pn. „Usługa dostępu do Internetui wsparcia technicznego dla 58 komputerów zakupionych w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępu do Internetu szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców miasta Krosna” oraz 108 komputerów zakupionych w ramach projektu pn. „Zmniejszenie wykluczenia cyfrowego na obszarze Miasta Krosna”.
Data składania ofert:
2019-12-23 10:00:00
2019-12-23 10:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogloszenie | 774.96 Kb | |||
2. | Załącznik 1 Oferta | 51.50 Kb | |||
3. | Załącznik 2 Mapa Beneficjentów | 3.74 MB | |||
4. | Załącznik 3 Wykaz sprzętu | 441.83 Kb |
Rejestr zmian |
ZMIANY:
2019-12-03 14:30:32: | Dodano plik Zapytanie.pdf | ||||||||||||||||||||||
2019-12-03 14:30:32: | Dodano plik Załącznik nr 2 - Wykaz osób.doc | ||||||||||||||||||||||
Więcej >>>
|
D.7011.58.2.2019.J Krosno, dnia 03.12.2019 r.
wg rozdzielnika
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty:
wg rozdzielnika
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty:
- Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Zielonej w ramach zadania pn. „Rozbudowa ul. Zielonej w Krośnie”.
Data składania ofert:
2019-12-10 10:00:00
2019-12-10 10:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | 2018_08_03 Upoważnienie do udzielenie zgody na odstępstwo | 1.08 MB | |||
2. | 2018_08_24 Postanowienie - odstępstwo Zielona | 695.85 Kb | |||
3. | 2018_09_25 Decyzja ZRID 2 | 1.07 MB | |||
4. | Rys. 1 Orientacja | 489.73 Kb | |||
5. | Rys. 2.1 Plan sytuacyjny | 1.87 MB | |||
6. | Rys. 2.2 Plan sytuacyjny | 1.90 MB | |||
7. | Rys. 2.3 Plan sytuacyjny | 1.51 MB | |||
8. | Rys. 2.4 Plan sytuacyjny | 1.24 MB | |||
9. | Rys. 4.1.1. Profil podłużny ul.Zielonej | 507.13 Kb | |||
10. | Rys. 4.1.2. Profil podłużny ul.Zielonej | 424.99 Kb | |||
11. | Załącznik nr 1 - Formularz oferty | 32.00 Kb | |||
12. | Załącznik nr 2 - Wykaz osób | 32.00 Kb | |||
13. | Zapytanie | 1.04 MB |
Rejestr zmian |
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja szkoleń dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych szkół podstawowych w tematach: „Nauczanie metodą eksperymentu”, „Wykorzystanie narzędzi TIK w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych”, „Technika uczenia się i zapamiętywania”, „Praca metodą projektu”.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Moja wiedza – moja przyszłość”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:
80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe
55520000-1 - usługi dostarczania posiłków
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Moja wiedza – moja przyszłość”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:
80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe
55520000-1 - usługi dostarczania posiłków
Data składania ofert:
2019-11-21 12:00:00
2019-11-21 12:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | zapytanie_ofertowe | 429.88 Kb | |||
2. | wzór oferty | 1.97 MB | |||
3. | wzór_umowy | 2.01 MB |
Rejestr zmian |
ZMIANY:
2019-10-17 08:22:41: | Dodano plik Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc | ||||||||||||
2019-10-17 08:22:41: | Dodano plik postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, pismo znak IK.771.1.182.2016 z dnia 08.10.2019 r.pdf | ||||||||||||
Więcej >>>
|
D.7011.55.2.2019.N Krosno, dnia 16.10.2019 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty:
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty:
- Opis przedmiotu zamówienia: „Opracowanie ekspertyzy technicznej w zakresie stanu technicznego bramy wjazdowej w ekranie akustycznym”
Data składania ofert:
2019-10-31 09:00:00
2019-10-31 09:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Zaproszenie | 858.39 Kb | |||
2. | 1 | 1.53 MB | |||
3. | 2 | 1.69 MB | |||
4. | 3 | 1.45 MB | |||
5. | 4 | 1.56 MB | |||
6. | mapka z lokalizacją bramy i ekranu akustycznego | 1.83 MB | |||
7. | postanowienie Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, pismo znak IK.771.1.182.2016 z dnia 08.10.2019 r | 1.20 MB | |||
8. | Załącznik nr 1 - Formularz oferty | 31.50 Kb |
Rejestr zmian |
Krosno, dnia 17.10.2019 r.
GK.7021.13.11.2019.E
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 Zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro)Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w szaletach miejskich przy ul. Wisłoczej.
Data składania ofert:
2019-10-25 10:00:00
2019-10-25 10:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 druk oferta | 12.84 Kb |
Rejestr zmian |
ZMIANY:
2019-10-23 15:31:57: | Dodano plik Montaż filtrów na fontannie na Krośnieńskim Rynku.pdf | ||||||||||
2019-10-23 15:27:50: | Dodano plik protokół z otwarcia ofert - Montaż filtrów Fontanna Rynek 23.10.2019 r..docx | ||||||||||
Więcej >>>
|
GK.7021.7.13.2019.B Krosno, dnia 07.10.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych oraz § 8 pkt 4 i § 12 ust. 1 pkt 1 regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 EURO (zarządzenie Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r.)
W trybie przetargowym
Montaż i uruchomienie 4-ch kompletnych układów filtracyjnych – filtrów siatkowych - samoczyszczących z siłownikiem programowalnym z funkcją czasowego ustawiania - czyszczenia filtrów. W zakresie regulacyjnym min./godz./ dniowym.
Średnica przyłączeniowa filtrów dn 65 mm kpl. 4 wraz z niezbędną przebudową instalacji i montażem armatury.
Data składania ofert:
2019-10-21 11:30:00
2019-10-21 11:30:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Druk oferty | 361.90 Kb | |||
2. | Zapytanie ofertowe montaż filtrów na fontannie w Rynku | 2.46 MB | |||
3. | Sprostowanie opis koperty | 550.50 Kb | |||
4. | Informacja z otwarcia ofert | 22.29 Kb | |||
5. | Informacja z otwarcia ofert pdf | 235.86 Kb |
Rejestr zmian |
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie zakupu i montażu 32 sztuk tablic, w tym: 30 sztuk tablic ogłoszeniowych oraz 2 sztuki tablic na klepsydry.
Data składania ofert:
2019-09-26 10:00:00
2019-09-26 10:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 | 187.44 Kb | |||
2. | Przykładowe zdjęcie tablicy | 6.16 Kb |
Rejestr zmian |
ZMIANY:
2019-09-13 08:31:53: | Dodano plik Formularz oferty.doc |
2019-09-10 13:45:16: | Dodano plik Zaproszenie.pdf |
Więcej >>>
|
D.7011.46.2.2019.J Krosno, dnia 09.09.2019 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty:
Na podstawie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty:
- Opis przedmiotu zamówienia: „Bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych w Mieście Krośnie – etap II”.
Data składania ofert:
2019-09-17 09:00:00
2019-09-17 09:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | PFU - doświetlenie przejścia dla pieszych na ul. Krakowskiej w Krośnie | 796.32 Kb | |||
2. | Załącznik Nr 1 – Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia | 46.50 Kb | |||
3. | Zaproszenie | 1.05 MB | |||
4. | Formularz oferty | 40.50 Kb |
Rejestr zmian |
ZMIANY:
2019-08-30 12:20:41: | Dodano plik Zaproszenie.pdf | ||||||
2019-08-30 12:20:41: | Dodano plik zał nr 3 - Wykaz osób ul. Decowskiego.doc | ||||||
Więcej >>>
|
D.7011.47.2.2019.T Krosno, dnia 29 sierpnia 2019 r.
wg rozdzielnika
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:
„Przebudowa ulicy bocznej od ul. Ks. S. Decowskiego w Krośnie”
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:
„Przebudowa ulicy bocznej od ul. Ks. S. Decowskiego w Krośnie”
Data składania ofert:
2019-09-06 09:00:00
2019-09-06 09:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | zał nr 4 - Plan sytuacyjny ul. Decowskiego | 1.30 MB | |||
2. | zał nr 1 - TOP ul. Decowskiego. | 24.71 Kb | |||
3. | zał nr 2 - Formularz oferty ul. Decowskiego | 34.50 Kb | |||
4. | zał nr 3 - Wykaz osób ul. Decowskiego | 46.00 Kb | |||
5. | Zaproszenie | 2.20 MB |
Rejestr zmian |
ZMIANY:
2019-07-04 08:02:11: | Dodano plik Zaproszenie do składania ofert ekrany DK28.doc | ||||||||||||
2019-07-04 08:02:11: | Dodano plik zał nr 6 - Analiza porealizacyjna ekrany DK28.pdf | ||||||||||||
Więcej >>>
|
D.7011.143.4.2019.T Krosno, dnia 3 lipca 2019 r.
wg rozdzielnika
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty na:
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty na:
„Wykonanie analiz technicznych określających możliwości posadowienia ekranów akustycznych dla ograniczenia hałasu dla budynków położonych przy ul. Grodzkiej w Krośnie”
Data składania ofert:
2019-07-12 09:00:00
2019-07-12 09:00:00
więcej
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Wzór umowy ekrany DK28. | 53.28 Kb | |||
2. | zał nr 1 - Tabela opracowań ekrany DK28. | 24.79 Kb | |||
3. | zał nr 2 - Formularz oferty ekrany DK28 | 34.50 Kb | |||
4. | zał nr 3 - Wykaz osób ekrany DK28 | 41.50 Kb | |||
5. | zał nr 4 - Plan sytuacyjny ekrany DK28 | 489.22 Kb | |||
6. | zał nr 5 - Mapa zasięgu hałasu ekrany DK28 | 22.90 MB | |||
7. | zał nr 6 - Analiza porealizacyjna ekrany DK28 | 1.79 MB | |||
8. | Zaproszenie do składania ofert ekrany DK28 | 556.00 Kb |
Rejestr zmian |
Strona: | [1] | 2 | 3 |