Jesteś tutaj:
Zakup i montaż tablic ogłoszeniowych
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie zakupu i montażu 32 sztuk tablic, w tym: 30 sztuk tablic ogłoszeniowych oraz 2 sztuki tablic na klepsydry.
Krosno, dnia 19.09.2019 r.
GK.7021.11.14.2019.E
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 Zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro)
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 Zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro)
1. GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989, tel. 13 43 675 43, fax. 13 43 62 865, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Zakup i montaż tablic ogłoszeniowych”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Zakup i montaż tablic ogłoszeniowych”.
2.1. Kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień:
30192170-3 tablice ogłoszeń
2.2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie zakupu i montażu 32 sztuk tablic,
w tym: 30 sztuk tablic ogłoszeniowych oraz 2 sztuki tablic na klepsydry.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Zakres robót.
1. Demontaż 29 sztuk tablic ogłoszeniowych istniejących na terenie Miasta Krosna
2. Wywózka i utylizacja 28 sztuk tablic. 1 sztukę tablicy zlokalizowaną na placu Monte Casino należy przewieść do magazynu przy ul. Decowskiego 109.
3. Kwotę otrzymaną w punkcie złomu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Krosna
w banku PKO: 95 1240 1792 1111 0010 6149 6883.
4. Zakup 30 sztuk nowych tablic ogłoszeniowych oraz 2 sztuk tablic na klepsydry.
5. Obramowanie oraz elementy montażowe zakupionych tablic mają być wykonane ze stali malowanej proszkowo na kolor grafit (RAL 7021), odpornej na warunki atmosferyczne, montaż w fundamentach betonowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.
6. Tablice bez daszków zabezpieczających.
7. Powierzchnia ekspozycyjna tablic ogłoszeniowych powinna być wykonana z płyty MFP/OSB 3/18 cm, wodoodpornej, zaimpregnowanej w kolorze jasnym. Wielkość powierzchni ekspozycyjnej: 130 cm (szer.) x 180 cm (wys.), wysokość od gruntu do powierzchni ekspozycyjnej: ok. 40 - 50 cm.
8. Konstrukcja tablicy na klepsydry zakończona elementem dekoracyjnym z blachy
w formie łuku, konstrukcja nośna (nogi) wykonana z rury grubościennej 60,3 x 2,9 mm, powierzchnia ekspozycyjna z płyty MFP/OSB 3/18 cm, wodoodpornej, zaimpregnowanej w kolorze jasnym. Napis „KLEPSYDRY” jako element dekoracyjny wykonany z blachy (litery wycięte laserowo). Wymiary powierzchni ekspozycyjnej: 120 cm (wys.) x 50 cm (szer.), wysokość od gruntu do powierzchni ekspozycyjnej - 85 cm.
9. Demontaż istniejących tablic oraz montaż nowych powinien nastąpić w niewielkich, najwyżej kilkudniowych odstępach czasowych, by zapewnić ciągłość wywieszonych na tablicach ogłoszeń.
3.2. Bezpieczeństwo i higiena pracy.
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany do
zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zadania oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia dla osób trzecich.
3.3. Stosowanie się do prawa i innych przepisów.
Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie uregulowania prawne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia robót.
3.4. Kontrola jakości robót.
Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą budowlaną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2019 r.
5. Warunki wymagane od wykonawcy:
Wykonawca załączy następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy :
1) Wypełniony formularz oferty,
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Warunki płatności
1) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia fakturą końcową przelewem wystawioną po zakończeniu i odebraniu zakresu prac .
2) Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,
3) Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2) Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
8. Sposób i miejsce złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie z napisem:
„ZAKUP I MONTAŻ TABLIC OGŁOSZENIOWYCH”
2) Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 w terminie do dnia 26 września 2019 r. do godziny 10.00
3) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 września 2019 r. o godz. 13.00 w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pok nr 27
4) Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest Natalia Uram – podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2, (pok. Nr 27), w godz. od 8:00 do 15:00, tel. (013 47 43 632).
9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
11. Wykaz załączników:
1) Załącznik nr 1 – Druk oferty;
12. Uwagi: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Data składania ofert:
2019-09-26 10:00:00
2019-09-26 10:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 | 187.44 Kb | |||
2. | Przykładowe zdjęcie tablicy | 6.16 Kb |