Jesteś tutaj:
Zakup usług remontowych – remont szaletów miejskich przy ul. Wisłoczej
Krosno, dnia 17.10.2019 r.
GK.7021.13.11.2019.E
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 Zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro)Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w szaletach miejskich przy ul. Wisłoczej.
- GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989, tel. 13 43 675 43, fax. 13 43 62 865, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Zakup usług remontowych – remont szaletów miejskich przy ul. Wisłoczej”.
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Zakup usług remontowych – remont szaletów miejskich przy ul. Wisłoczej”.
- Opis przedmiotu zamówienia:
45261920-9 Konserwacja dachów
45000000-7 Roboty budowlane
2.2.Przedmiot zamówienia obejmuje:Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w szaletach miejskich przy ul. Wisłoczej.
2.3 Okres gwarancji: 24 miesiące
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie uszczelnienia na styku papa pokrycia – obróbki stalowe wzdłuż ścian zewnętrznych (5,30 m/ 9 m/ 5,30 m). Należy oczyścić powierzchnie ze starych uszczelnień, zabezpieczyć antykorozyjnie okucia stalowe po wcześniejszym ich oczyszczeniu z rdzy oraz odtłuszczeniu.
- Montaż nakrywy na kominku pionu kanalizacji sanitarnej o śr. 60 cm, udrożnienie odpowietrzenia oraz uszczelnienie papą wokół kominka.
- Oczyścić obróbki blacharskie attyki, odtłuścić powierzchnie oraz wykonać nowe zabezpieczenie antykorozyjne poprzez malowanie – wymiary 9 m / 0,40 m
- Wykonać obróbkę z papy na czapie 3 szt. kominów o wymiarach 1,20 m / 0,60 m.
- Zdemontować i zutylizować 2 szt. niesprawnych piecyków gazowych oraz zabezpieczenie wlotu do komina.
-
Kwotę otrzymaną w punkcie złomu należy wpłacić na konto Urzędu Miasta Krosna
w banku PKO: 95 1240 1792 1111 0010 6149 6883
UWAGA! Przed złożeniem ofert wskazana wizja lokalna.
3.2. Bezpieczeństwo i higiena pracy.
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany do
zabezpieczenia robót związanych z realizacją zadania oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia dla osób trzecich.
3.3. Stosowanie się do prawa i innych przepisów.
Wykonawca zobowiązany jest znać wszelkie uregulowania prawne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych postanowień podczas prowadzenia robót.
3.4. Kontrola jakości robót.
Wykonawca będzie realizował prace terminowo oraz zgodnie z wiedzą budowlaną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg zleconych prac i zobowiązany jest do naprawy ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywania zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 10 grudnia 2019 r.
- Warunki wymagane od wykonawcy:
- Wypełniony formularz oferty,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Warunki płatności
- Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia fakturą końcową przelewem wystawioną po zakończeniu i odebraniu zakresu prac .
- Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru prac podpisany przez przedstawicieli stron,
- Należności będą regulowane z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”OFERTA”.
- Sposób i miejsce złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie z napisem:
„Remont szaletów miejskich przy ul. Wisłoczej”
- Ofertę należy złożyć w Biurze Obsługi Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2 w terminie do dnia 25 października 2019 r. do godziny 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 października 2019 r. o godz. 13.00 w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pok nr 28
- Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest Natalia Uram – podinspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna ul. Staszica 2, (pok. Nr 28), w godz. od 8:00 do 15:00, tel. (013 47 43 632).
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Wykaz załączników:
- Załącznik nr 1 – Druk oferty;
- Uwagi: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Data składania ofert:
2019-10-25 10:00:00
2019-10-25 10:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Załącznik nr 1 druk oferta | 12.84 Kb |