MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 5
- Adres : UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH 42, 38 – 400 KROSNO
- Dyrektor : mgr Kamila Liebner
- Nr telefonu : 13 43 247 57
- Fax : 13 43 247 57
- E-mail : pm5krosno@interia.eu
- Adres strony www : http://www.pm5.krosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Przedszkole Miejskie Nr 5 w Krośnie prowadzi działalność dydaktyczno-wychowawczą w 10 oddziałach: 2 oddziały dzieci 3-letnich, 2 oddziały dzieci 4-letnich, 3 oddziały dzieci 5-letnich, 3 oddziały dzieci 6-letnich.
Przedszkole znajduje się w sercu osiedla im. Ks. Markiewicza. Mieści się w przestronnym budynku, a jego otoczenie to duży ogród, w którym zamontowano bezpieczny sprzęt do zabaw, dostosowany do potrzeb dzieci. Obiekt jest chroniony elektronicznie. Placówka posiada bogatą, nowoczesną bazę dydaktyczną - oddziałującą na wyobraźnię i rozwijającą twórcze myślenie dzieci. Sale przedszkolne są przestronne, bezpieczne, kolorowe i przyjazne dziecku, wyposażone w nowe meble, zabawki, pomoce dydaktyczne.
Placówka posiada wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną i oddany życzliwy personel obsługowy. Oferta edukacyjna jest bardzo bogata. Nadrzędnym celem edukacji przedszkolnej jest osiągnięcie przez dzieci dojrzałości szkolnej. Jednocześnie dbamy o to, aby miały one możliwość rozwijania własnych uzdolnień i talentów. W celu wyrównywania szans edukacyjnych prowadzimy z nimi pracę kompensacyjną, w zespołach powołanych do pracy psychologiczno- pedagogicznej, które powstają po przeprowadzeniu szerokiej analizy i diagnozy osiągnięć dzieci. W bieżącym roku szkolnym prowadzone są dwie innowacje pedagogiczne. W naszej placówce wychowankowie mogą korzystać z różnorodnych zajęć dodatkowych: religia, j. angielski, rytmika, gimnastyka korekcyjna, terapia logopedyczna, taniec towarzyski.
III. Struktura organizacyjna
- Dyrektor – Kamila Liebner
- Z-ca dyrektora – Beata Ekert
- Główny księgowy – Magdalena Sikora
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o systemie oświaty – (PLIK)
- Akt założycielski – (PLIK)
- Statut - (PLIK)
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
Dyrektor przyjmuje : poniedziałek: 8:30 - 9.30
środa: 13.00 - 14.00
Wicedyrektor przyjmuje : wtorek : 16:00-17:00
środa: 8.30- 9.30
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan finansowy (plik)
- Środki trwałe – (wartość w zł): 1.814.928
- Budynki (wartość w zł): 1.314.072
- Bilans (ostatni) (plik)
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.
Wniosek do pobrania
Zarządzenie i regulamin udostępniania informacji publicznej w Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Krośnie
VI. Elektroniczna skrzynka podawcza Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Krośnie
Przedszkole Miejskie Nr 5 w Krośnie posiada elektroniczną skrzynkę podawczą: na ogólnopolskiej platformie ePUAP ; adres: /pm5krosno/skrytka
W celu przesłania dokumentu elektronicznego (np. wygenerowanego po wypełnieniu jednego z oferowanych formularzy elektronicznych na ww. platformie) interesant musi posiadać bezpieczny podpis elektroniczny.
Prawo polskie dopuszcza i określa obecnie dwa rodzaje takiego podpisu, które funkcjonują (z czego jeden wydawany bezpłatnie) i które mogą być wykorzystane do kontaktów z administracją publiczną:
1. bezpieczny podpis elektroniczny potwierdzony certyfikatem kwalifikowanym - płatny
2. bezpieczny podpis elektroniczny potwierdzony profilem zaufanym - bezpłatny
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Przedszkola Miejskiego Nr5 w Krośnie:
1. Muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, DOCX, RTF, XLSX, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3,5 MB.
4. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego nie może przekroczyć 6 MB.
5. Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.