Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: Zespół Placówek Oświatowych
- Adres : Boh. Westerplatte 20a
- Dyrektor : mgr Tomasz Gorczyczewski
- Nr telefonu : 134321783
- Fax : 134321783
- E-mail : bursakrosno@poczta.onet.pl
- Adres strony www : bursakrosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Przykładowy opis:
III Liceum Ogólnokształcące jest szkołą 3-letnią publiczną, ponadgimnazjalną. Szkoła prowadzi działalność dydaktyczno-wychowawczą w 11 oddziałach: 4 oddziały klas I; 3 oddziałów klas II; 4 oddziałów klas III.
Szkoła realizuje programy edukacyjne poszerzające kompetencje kluczowe uczniów, wiedzę i umiejętności konieczne do podjęcia dalszej edukacji.
III. Struktura organizacyjna
(Dyrektor, z-ca dyrektora szkoły, główny księgowy, ewentualnie sekretarz lub inne stanowiska kierownicze)
Do wykonania zgodnie z regulaminem wewnętrznym jednostki
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o systemie oświaty – (PLIK)
- Akt założycielski (uchwała o powołaniu i ewentualnie o przekształceniu – stan aktualny organizacyjny) – (PLIK)
- Statut - PLIK
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
wzór:
- Dyrektor przyjmuje strony w czwartek od godz. 14.00 do 15.00.
- Sekretariat czynny :od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
- Pedagog szkolny: poniedziałek - czwartek 8.00 -12.45, piątek.- 8.00 - 11.00.
- Pielęgniarka szkolna: poniedziałek - 8.00 - 12.00, wtorek - 11.30 - 15.35, środa 8.00-11.30, czwartek - nieczynne, piątek - 11.30 - 13.35.
- Biblioteka szkolna czynna: poniedziałek 7.30-14.00, wtorek 8.00-15.00, środa - 7.30 - 14.00, czwartek - 8.00 - 14.00, piątek - 8.00 - 12.00.
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan finansowy (plik)
- Środki trwałe – (wartość w zł)
- Budynki (wartość w zł)
- Bilans (ostatni) (plik)
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: Zespół Placówek Oświatowych
- Adres : Boh. Westerplatte 20a
- Dyrektor : mgr Tomasz Gorczyczewski
- Nr telefonu : 134321783
- Fax : 134321783
- E-mail : bursakrosno@poczta.onet.pl
- Adres strony www : bursakrosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Zespół Placówek Oświatowych w Krośnie, w skład której wchodzą: Bursa Międzyszkolna oraz Sezonowe Szkolne Schronisko Młodzieżowe jest publiczną, koedukacyjną placówką opiekuńczo-wychowawczą dla uczniów szkół średnich, policealnych oraz studentów. Bursa działa przez cały rok szkolny, również w okresie ferii
Oferujemy zakwaterowanie w 39 salach 3 osobowych, całodzienne wyżywienie od poniedziałku do piątku, możliwość całotygodniowego pobytu, łącznie z sobotą i niedzielą, dobre warunki nauki i odpoczynku (świetlica, biblioteka, pokoje cichej nauki, internet), możliwość rozwijania własnych zainteresowań i zamiłowań.
Istnieje możliwość dofinansowania przez gminy kosztów pobytu w bursie. Na terenie Krosna obowiązują zniżki na bilety komunikacji miejskiej na dojazdy do szkoły.
III. Struktura organizacyjna
(Dyrektor, z-ca dyrektora szkoły, główny księgowy, ewentualnie sekretarz lub inne stanowiska kierownicze)
Do wykonania zgodnie z regulaminem wewnętrznym jednostki
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o systemie oświaty – (PLIK)
- Akt założycielski (uchwała o powołaniu i ewentualnie o przekształceniu – stan aktualny organizacyjny) – (PLIK)
- Statut - PLIK
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
wzór:
- Dyrektor przyjmuje strony w czwartek od godz. 14.00 do 15.00.
- Sekretariat czynny :od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
- Pedagog szkolny: poniedziałek - czwartek 8.00 -12.45, piątek.- 8.00 - 11.00.
- Pielęgniarka szkolna: poniedziałek - 8.00 - 12.00, wtorek - 11.30 - 15.35, środa 8.00-11.30, czwartek - nieczynne, piątek - 11.30 - 13.35.
- Biblioteka szkolna czynna: poniedziałek 7.30-14.00, wtorek 8.00-15.00, środa - 7.30 - 14.00, czwartek - 8.00 - 14.00, piątek - 8.00 - 12.00.
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan finansowy (plik)
- Środki trwałe – (wartość w zł)
- Budynki (wartość w zł)
- Bilans (ostatni) (plik)
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.