Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej
- Adres : ul. M. Konopnickiej 5 38-400 Krosno
- Dyrektor : Anna Gaudzińska-Głowa
- Nr telefonu : 13 43 210 09
- Fax :
- E-mail : sp3krosno@interia.pl
- Adres strony www : www.krosnosp3.republika.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej jest sześcioletnią szkołą publiczną. Prowadzi działalność dydaktyczno - wychowawczą w 7 oddziałach: 3 oddziały klas I - III i 4 oddziały klas IV - VI. Dodatkowo realizuje programy edukacyjne zewnętrzne i autorskie poszerzające kompetencje kluczowe uczniów, wiedzę i umiejętności konieczne do kontynuacji nauki na wyższych etapach.
III. Struktura organizacyjna
- dyrektor - Anna Gaudzińska-Głowa
- główny księgowy - Agata Biś-Wota
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o systemie oświaty http://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/MiejskieJednostkiOrganizacyjne/ustawa_o_systemie_oswiaty.rtf
- Akt założycielski http://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/MiejskieJednostkiOrganizacyjne/sp3/akt_zalozycielski_SP3_(1).jpg
- <a href=" (pobierz)a></li> </ul> <p> <a 3=" "="" a="" akt="" pobierz="" sp="" ycielski=""> Statut SP 3 (pobierz),
Zmiana 1 (pobierz),
Zmiana 2 (pobierz)
Zmiana 3 (pobierz)
Zmiana 4 (pobierz)
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
- Dyrektor przyjmuje strony: codziennie (oprócz wtorku) od godz. 13.30 do 14.30.
- Sekretariat czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
- Pedagog szkolny: poniedziałek - 12.30 - 14.30, środa - 13.00 - 14.30, czwartek - 13.30 - 14.30, piątek - 13.30 - 14.30.
- Pielęgniarka szkolna: poniedziałek - 8.15 - 12.00, środa - 12.00 - 14.00, czwartek - 8.15 - 12.00.
- Biblioteka szkolna czynna: poniedziałek - 7.45 - 12.30, wtorek - 8.30 - 11.30, środa - 8.45 - 14.15, piątek - 7.45 - 11.30.
II. Finanse, majątek jednostki
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu) - ewidencja druków ścisłego zarachowania, ewidencja pieczęci i pieczątek, ewidencja dokumentacji składnicy akt, ewidencja osobowa, rejestr wypadków, ewidencja wyjść w godzinach służbowych, ewidencja delegacji służbowych, ewidencja środków trwałych i nietrwałych, ewidencja osobistego wyposażenia pracowników, ewidencja dzieci i młodzieży podlegających obowiązkowi szkolnemu, ewidencja wydanych legitymacji, ewidencja zbiorów bibliotecznych
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (pobierz)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania