Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Krośnie
- Adres : ul. M. Konopnickiej 5 38-400 Krosno
- Dyrektor: Maciej Żółkoś
- Nr telefonu : 13 43 210 09
- E-mail : sp3krosno@krosnosp3.pl
- Adres strony www : sp3krosno.pl
- Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /SP3_Krosno/SkrytkaESP
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Konopnickiej jest ośmioletnią szkołą publiczną. Prowadzi działalność dydaktyczno - wychowawczą w 9 oddziałach: 3 oddziały klas I - III i 6 oddziałów klas IV - VIII. Dodatkowo realizuje programy edukacyjne zewnętrzne i autorskie poszerzające kompetencje kluczowe uczniów, wiedzę i umiejętności konieczne do kontynuacji nauki na wyższych etapach.
III. Struktura organizacyjna
- dyrektor - Maciej Żółkoś
- główna księgowa - Agata Biś-Wota
IV. Podstawa prawna działalności
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
- Dyrektor przyjmuje strony: wtorek 8.00 - 11.00.
- Sekretariat czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
-
Pedagog szkolny: poniedziałek 8.15 - 10.30, 11.30 - 14.15; wtorek 8.15 - 10.30, 11.30 - 14.15; środa 9.15 - 12.15,
13.30 - 15.00; czwartek 8.00 - 9.30, 12.30 - 14.15; piątek 8.00 - 11.30. - Psycholog: środa 10.00 - 15.00; piątek 8.00 - 14.00.
- Pielęgniarka szkolna: poniedziałek 8.00 -14.30; czwartek 8.00 - 14.30.
- Biblioteka szkolna czynna: poniedziałek 8.00 - 11.00; wtorek 8.00 - 13.00; środa 8.45 - 11.45; czwartek 8.45 - 11.45; piątek: 8.45 - 9.45.
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan(pobierz)
- Środki trwałe – 2 243 068,53 zł
- Budynki - 1 703 971,06 zł
- Bilans(pobierz)
- Rachunek zysków i strat (pobierz)
- Zestawienie zmian w funduszu jednostki (pobierz)
- Informacja dodatkowa (pobierz)
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu) - ewidencja druków ścisłego zarachowania, ewidencja pieczęci i pieczątek, ewidencja dokumentacji składnicy akt, ewidencja osobowa, rejestr wypadków, ewidencja wyjść w godzinach służbowych, ewidencja delegacji służbowych, ewidencja środków trwałych i nietrwałych, ewidencja osobistego wyposażenia pracowników, ewidencja dzieci i młodzieży podlegających obowiązkowi szkolnemu, ewidencja wydanych legitymacji, ewidencja zbiorów bibliotecznych.
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostepu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 wrzesnia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.)
Ustawa o dostępie do informacji publicznej (pobierz).
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania
VI. Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego (pobierz)
VII. Regulamin wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej (pobierz)
Zarządzenie Nr 1223/21 (pobierz)
Oświadczenie o akceptacji faktur wystawianych i przesyłanych drogą elektroniczną (pobierz)
Oświadczenie o zmianie adresu e-mail słuzącego do przesyłania powiadomień (pobierz)
Oświadczenie o wycofaniu akceptacji na wystawianie faktur drogą elektroniczną (pobierz)
Klauzula informacyjna (pobierz)