Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Krośnie
- Adres : ul. M. Konopnickiej 5 38-400 Krosno
- Dyrektor: Dorota Patejko
- Nr telefonu : 13 43 210 09
- E-mail : sp3krosno@krosnosp3.pl
- Adres strony www : sp3krosno.pl
- Adres elektronicznej skrzynki podawczej: /SP3_Krosno/SkrytkaESP
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Konopnickiej jest ośmioletnią szkołą publiczną. Prowadzi działalność dydaktyczno - wychowawczą w 11 oddziałach: 4 oddziały klas I - III i 7 oddziałów klas IV - VIII. Dodatkowo realizuje programy edukacyjne zewnętrzne i autorskie poszerzające kompetencje kluczowe uczniów, wiedzę i umiejętności konieczne do kontynuacji nauki na wyższych etapach.
III. Struktura organizacyjna
- dyrektor - Dorota Patejko
- główna księgowa - Agata Biś-Wota
IV. Podstawa prawna działalności
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
II. Finanse, majątek jednostki
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu) - ewidencja druków ścisłego zarachowania, ewidencja pieczęci i pieczątek, ewidencja dokumentacji składnicy akt, ewidencja osobowa, rejestr wypadków, ewidencja wyjść w godzinach służbowych, ewidencja delegacji służbowych, ewidencja środków trwałych i nietrwałych, ewidencja osobistego wyposażenia pracowników, ewidencja dzieci i młodzieży podlegających obowiązkowi szkolnemu, ewidencja wydanych legitymacji, ewidencja zbiorów bibliotecznych
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania
VI. Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego (pobierz)
- Dyrektor przyjmuje strony: wtorek 8.00 - 11.00.
- Sekretariat czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
- Pedagog szkolny: poniedziałek 7.45 - 10.30; wtorek 8.00 - 9.45; środa 8.45 -10.30; czwartek 11.00 - 14.15; piątek 8.00 - 10.30.
- Pielęgniarka szkolna: poniedziałek - 8.00 - 14.30, czwartek - 8.00 - 14.30.
-
Biblioteka szkolna czynna: poniedziałek 9.00 - 12.30, wtorek 9.00 - 11.30, środa 10.00 - 13.30, czwartek 8.30
- 10.30, piątek: 8.00 - 13.30. - Plan (pobierz)
- Środki trwałe – 1 910 342,52 zł
- Budynki - 1 371 245,05 zł
- Bilans (pobierz)
- Rachunek zysków i strat (pobierz)
- Zestawienie zmian w funduszu jednostki (pobierz)
- Informacja dodatkowa (pobierz)
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (pobierz)