Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki:Przedszkole Miejskie Nr 8 "Bajkowa ósemka"
- Adres :ul. S.Kisielewskiego 15, 38 - 400 Krosno
- Dyrektor : mgr Barbara Woźniak
- Nr telefonu : 134325864
- Fax :
- E-mail :pm8krosno@op.pl
- Adres strony www: www.bajkowa8.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Przedszkole Miejskie Nr 8 w Krośnie to duża i nowoczesna placówka mieszcząca się na ulicy Kisielewskiego 15 - osiedle "Traugutta". Budynek placówki jest dwukondygnacyjny, otoczony ogrodem, na którym jest plac zabaw wyposażony w urządzenia i sprzęt sportowy. W przedszkolu znajduje się 12 sal dydaktycznych: 2 oddziały dla dzieci 3-letnich, 1 oddział dla dzieci 3-4 letnich, 2 oddziały dla dzieci 4-letnich, 3 oddziały dla dzieci 5-letnich, 1 oddział dzieci 5-6 letnich, 3 oddziały 6 latków. W przedszkolu realizowana jest bezpłatna podstawa programowa oraz zajęcia dydaktyczno - wychowawcze wpływające na wszechstronny rozwój dzieci. Prowadzone są również zajęcia z języka angielskiego w każdej grupie i religia w najstarszych oddziałach. Placówka dysponuje wykwalifikowaną kadrą pedagogiczną i zaangażowanym na rzecz wychowanków i plaćówki personelem administracyjno - obsługowym. Udzielana jest pomoc psychologiczno - pedogogiczna dzieciom w celu wyrównywania szans edukacyjnych i rozwijania zdolności i talentów u dzieci. Sześciolatki osiągaja wysoki poziom dojrzałości szkolnej, co skutkuje sukcesami, osiągnięciami i wysokimi wynikami w szkole podstawowej. Wystrój, wyposażenie oraz atmosfera wpływa na adaptację dzieci i na kształtowanie kreatywnej, twórczej i samodzielnej sylwetki przedszkolaka.
III. Struktura organizacyjna
Dyrektor: Barbara Woźniak
Wicedyrektor: Krystyna Węgrzyn
Główna księgowa: Alicja Kossmann
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o systemie oświaty – ustawa_o_systemie_oswiaty
- Akt założycielski (uchwała o powołaniu i ewentualnie o przekształceniu – stan aktualny organizacyjny) – Akt_zalozycielski_PM_NR_8
- Statut - Statut_Przedszkola_Miejkiego_Nr_8
- Procerura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wnioskow /PM8/SKMBT_C55419121810360.pdf
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
- Dyrektor przyjmuje strony w poniedziałek od godz. 14.00 do 15.00.
- Sekretariat czynny :od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
- Inspektor ochrony danych osobowych: Alicja Kossmann (kontakt telefoniczny - 13 47 43 410)
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan finansowy
- Środki trwałe – 3149749,26
- Budynki 232483,07
- BILANS
- Zestawienie zmian funduszu jednostki
- Rachunek zysków i strat
- Inrormacja dodatkowa
III. Rejestry i ewidencje
1. Dziennik korespondencyjny
2. Księga Ewidencji Dzieci i Młodzieży
3. Ewidencja wyjść pracowników
4. Rejestr wypadków
5. Rejestr kontroli zewnetrznych
6. Rejestr kontroli wewętrznych
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej ustawa_o_dostepie_do_informacji_publicznej
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania