Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 5
- Adres : UL. POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH 42, 38 – 400 KROSNO
- Dyrektor : mgr Anna Przybysz
- Nr telefonu : 13 43 247 57
- Fax : 13 43 247 57
- E-mail : pm5krosno@interia.eu
- Adres strony www : przedszkolenr5.bo.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Przedszkole Miejskie Nr 5 w Krośnie prowadzi działalność dydaktyczno-wychowawczą w 10 oddziałach : 3 oddziały dzieci 3-letnich, 3 oddziały dzieci 4-letnich, 2 oddziały dzieci 5-letnich, 2 oddziały dzieci 6-letnich.
Przedszkole znajduje się w sercu osiedla im. Ks. Markiewicza. Mieści się w przestronnym budynku, a jego otoczenie to duży ogród w którym zamontowano bezpieczny sprzęt do zabaw, dostosowany do potrzeb dzieci. Obiekt jest chroniony elektronicznie. Placówka posiada bogatą, nowoczesną bazę dydaktyczną - oddziałującą na wyobraźnię i rozwijającą twórcze myślenie dzieci. Sale przedszkolne są przestronne, bezpieczne, kolorowe i przyjazne dziecku, wyposażone w nowe meble, zabawki, pomoce dydaktyczne.
Placówka posiada wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną i oddany życzliwy personel obsługowy. Oferta edukacyjna jest bardzo bogata. Nadrzędnym celem edukacji przedszkolnej jest osiągnięcie przez dzieci dojrzałości szkolnej. Jednocześnie dbamy o to, aby miały one możliwość rozwijania własnych uzdolnień i talentów. W celu wyrównywania szans edukacyjnych prowadzimy z nimi pracę kompensacyjną, w zespołach powołanych do pracy psychologiczno- pedagogicznej – które powstają po przeprowadzeniu szerokiej analizy i diagnozy osiągnięć dzieci. W bieżącym roku szkolnym prowadzone są dwie innowacje pedagogiczne. W naszej placówce wychowankowie mogą korzystać z różnorodnych zajęć dodatkowych: religia, j. angielski, rytmika, logorytmika, terapia logopedyczna, psychostymulacyjna, taniec towarzyski, balet.
III. Struktura organizacyjna
- Dyrektor – 1
- Z-ca dyrektora – 1
- Główny księgowy – 1
- Intendent – 1
- Pracownicy pedagogiczni – 17
- Pracownicy niepedagogiczni – 18
IV. Podstawa prawna działalności
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
Dyrektor przyjmuje : wtorki :14:00- 16:30
Wicedyrektor przyjmuje : czwartki :15:00-16:30
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan finansowy (plik)
- Środki trwałe – (wartość w zł): 1.696.498
- Budynki (wartość w zł): 1.174.073
- Bilans (ostatni) (plik)
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania