Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: Przedszkole Miejskie nr 5
- Adres : ul. Powstańców Warszawskich 42, 38-400 Krosno
- Dyrektor : mgr Kamila Liebner-Chmielowska
- Nr telefonu : 13 43 247 57
- Fax : 13 43 247 57
- E-mail : pm5krosno@interia.eu
- Adres strony www : http://www.pm5.krosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Przedszkole Miejskie nr 5 w Krośnie prowadzi działalność dydaktyczno-wychowawczą w 11 oddziałach tj.: 3 oddziały dzieci 3-letnich, 2 oddziały dzieci 4-letnich, 2 oddziały dzieci 5-letnich, 4 oddziały dzieci 6-letnich.
Przedszkole znajduje się w sercu osiedla im. Ks. Markiewicza. Mieści się w przestronnym budynku, a jego otoczenie to duży ogród, w którym zamontowano bezpieczny sprzęt do zabaw, dostosowany do potrzeb dzieci. Obiekt jest chroniony elektronicznie. Placówka posiada bogatą, nowoczesną bazę dydaktyczną - oddziałującą na wyobraźnię i rozwijającą twórcze myślenie dzieci. Sale przedszkolne są przestronne, bezpieczne, kolorowe i przyjazne dziecku, wyposażone w nowe meble, zabawki, pomoce dydaktyczne.
Placówka posiada wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną i oddany życzliwy personel obsługowy. Oferta edukacyjna jest bardzo bogata. Nadrzędnym celem edukacji przedszkolnej jest osiągnięcie przez dzieci dojrzałości szkolnej. Jednocześnie dbamy o to, aby miały one możliwość rozwijania własnych uzdolnień i talentów. W celu wyrównywania szans edukacyjnych prowadzimy z nimi pracę kompensacyjną, w zespołach powołanych do pracy psychologiczno- pedagogicznej, które powstają po przeprowadzeniu szerokiej analizy i diagnozy osiągnięć dzieci oraz obserwacji pedagogicznych. W bieżącym roku szkolnym prowadzone są dwie innowacje pedagogiczne. W naszej placówce wychowankowie mogą korzystać z różnorodnych zajęć dodatkowych: religia, j. angielski, rytmika, terapia logopedyczna, taniec towarzyski, karate, gry i zabawy sportowe.
III. Struktura organizacyjna
- Dyrektor – Kamila Liebner-Chmielowska
- Wicedyrektor – Beata Ekert
- Główny księgowy – Magdalena Sikora
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o systemie oświaty – (PLIK)
- Akt założycielski – (PLIK)
- STATUT - http://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/Statut%20PM5.pdf
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
Dyrektor przyjmuje: poniedziałek: 8:30 - 9:30
czwartek: 13.00 - 14.00
Wicedyrektor przyjmuje: wtorek: 12:30 - 13:30
piątek: 9:30 - 10.30
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan finansowy: https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Plan%20finansowy%20na%202021%20r.pdf
- Środki trwałe – (wartość w zł): 2 532 294,45
- Budynki (wartość w zł): 1 736 519,21
- Bilans:https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Bilans%20za%202020%20r.pdf
- Rachunek zysków i strat:
- https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Rachunek%20zysk%C3%B3w%20i%20strat%20za%202020%20r.pdf
- Zestawienie zmian w funduszu jednostki:
- https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Zestawienie%20zmian%20w%20funduszu%20jednostki%20za%202020%20r.pdf
- Informacja dodatkowa:
- https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Informacja%20dodatkowa%20za%202020%20r.pdf
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji):
1. Dziennik korespondencyjny
2. Księga Ewidencji
3. Ewidencja wyjść pracowników
4. Rejestr wypadków
5. Rejestr kontroli zewnetrznych
6. Rejestr kontroli wewętrznych
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.
Wniosek do pobrania
Zarządzenie i regulamin udostępniania informacji publicznej w Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Krośnie
VI. Elektroniczna skrzynka podawcza Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Krośnie
Przedszkole Miejskie Nr 5 w Krośnie posiada elektroniczną skrzynkę podawczą: na ogólnopolskiej platformie ePUAP ; adres: /pm5krosno/skrytka
W celu przesłania dokumentu elektronicznego (np. wygenerowanego po wypełnieniu jednego z oferowanych formularzy elektronicznych na ww. platformie) interesant musi posiadać bezpieczny podpis elektroniczny.
Prawo polskie dopuszcza i określa obecnie dwa rodzaje takiego podpisu, które funkcjonują (z czego jeden wydawany bezpłatnie) i które mogą być wykorzystane do kontaktów z administracją publiczną:
1. bezpieczny podpis elektroniczny potwierdzony certyfikatem kwalifikowanym - płatny
2. bezpieczny podpis elektroniczny potwierdzony profilem zaufanym - bezpłatny
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Przedszkola Miejskiego Nr5 w Krośnie:
1. Muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Akceptowalne formaty załączników to: DOC, DOCX, RTF, XLSX, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3,5 MB.
4. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego nie może przekroczyć 6 MB.
5. Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
http://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/Regulamin%20skarg%20i%20wniosk%C3%B3w.pdf
VIII. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2021
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/PMNR5%20Plan%20postepowa%C5%84%20o%20udzielenie%20zam%C3%B3wie%C5%84%20na%20rok%202021.pdf
Od dnia 1 czerwca 2021 r. do dnia 8 czerwca 2021 r. do godz. 11.00 przyjmowane są oferty cenowe na zakup żywności do przedszkola (pieczywo, nabiał, warzywa, owoce, mięso, wędliny, mrożonki, art. ogólnospożywcze i art. cukiernicze).
Dokumenty do pobrania w placówce codziennie w godz. 6.30 -14.30 lub drogą elektroniczną (pm5krosno@interia.eu) .
Od dnia 22 listopada 2021 r. do dnia 30 listopada 2021 r. do godz. 11.00 przyjmowane są oferty cenowe na zakup: żywności do przedszkola (pieczywo, nabiał, warzywa, owoce, mięso, wędliny, mrożonki, art. ogólnospożywcze i art. cukiernicze), art. chemii gospodarczej, art. biurowe. Dokumenty do pobrania w placówce codziennie w godz. 6.30 -14.30 lub drogą elektroniczną (pm5krosno@interia.eu) .
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/PMNR5%20Plan%20postepowa%C5%84%20o%20udzielenie%20zam%C3%B3wie%C5%84%20na%20rok%202022.pdf
IX. Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/RAPORT%20O%20STANIE%20ZAPEWNIANIA%20DOST%C4%98PNO%C5%9ACI%20PODMIOTU%20PUBLICZNEGO.pdf
X. Regulamin wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej w Gminie Miasto Krosno
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Wystawianie%20i%20przesy%C5%82anie%20faktur
/zarz.%20nr%201223-.pdf
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Wystawianie%20i%20przesy%C5%82anie%20faktur/Za%C5%82%C4
%85cznik%20nr%202.docx
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Wystawianie%20i%20przesy%C5%82anie%20faktur/Za%C5%82%C4
%85cznik%20nr%203.docx
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Wystawianie%20i%20przesy%C5%82anie%20faktur/Za%C5%82%C4%85cznik%20nr%204.docx
https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/PM5/Wystawianie%20i%20przesy%C5%82anie%20faktur/Za%C5%82%C4%85cznik%20nr%205.docx