Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna

Informacja

MENU PODMIOTOWE

I. Informacje o jednostce

  • Nazwa placówki: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
  • Adres : ul. Kletówki 7
  • Dyrektor : Renata Matejek-Hoc
  • Nr telefonu : 13 43 219 10
  • Fax : 13 43 219 10
  • E-mail : poczta@dpskrosno.pl
  • Adres strony www : www.dpskrosno.pl
  • Inspektor Ochrony Danych - Pan Dariusz Pączka Kontakt: biuro@djp-safety.pl


II. Przedmiot działalności i kompetencje
 

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie pod nazwą „Promyk Nadziei” funkcjonuje od września 1993 r. Był domem dla osób w podeszłym wieku, które z powodu wieku, choroby lub niepełnosprawności wymagały stałej opieki. Obecnie przedmiotem działalności domu jest świadczenie całodobowej opieki i wsparcia dla osób przewlekle psychicznie chorych.

Podstawą przyjęcia mieszkańca do Domu jest decyzja wydana przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie o umieszczeniu mieszkańca. Dom Pomocy Społecznej zlokalizowany jest w centrum miasta, w pobliżu stacji PKP, PKS, MKS. Otoczony jest zielenią ogrodu, z miejscem do wypoczynku i rekreacji w sezonie letnim.

Dom składa się z dwóch części: starszej, parter +piętro oraz dobudowanego w 2005 r. nowego parterowego pawilonu. Dom i jego otoczenie jest pozbawione barier architektonicznych. Od 2009 r. starsza część Domu została poddana gruntownemu remontowi. Pokoje mieszkańców 1, 2 i 3 osobowe zostały odnowione, wyposażone w nowe meble oraz w instalację przyzywowo - alarmową. Łazienki zostały przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont został zakończony w 2010 r.

 

Dom uzyskał standard w listopadzie 2010 r.



III. Struktura organizacyjna


Regulamin organizacyjny – (PLIK)



IV. Podstawa prawna działalności

  • Ustawa o pomocy społecznej – (PLIK)
  • Ustawa finansach publicznych – (PLIK)
  • Ustawa o samorządzie gminnym – (PLIK)
  • Ustawa o samorządzie powiatowym – (PLIK)
  • Ustawa o ochronie zdrowia psychicznego – (PLIK)
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie Domów Pomocy Społecznej – (PLIK)

 

  • Akt założycielski (uchwała o powołaniu i o przekształceniu – stan aktualny organizacyjny) – (PLIK)zmiany – (PLIK)
  • Decyzja Wojewody – (PLIK), zmiana – (PLIK)
  • Statut – (PLIK),
  • Klauzula Informacyjna - ochrona danych osobowych – (PLIK),


MENU PRZEDMIOTOWE

I. Załatwianie spraw

 

  • Dyrektor przyjmuje strony w poniedziałek i czwartek  od  godz. 11.00 do 13.00.

             w szczególnych przypadkach w zależności od wynikającej sytuacji lub potrzeby strony przyjmowane są w godzinach pracy Domu Pomocy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

 

  • Pracownik socjalny udziela informacji od poniedziałku do  piątku w godzinach od  7.00 - 15.00.
  • Opieka Pielęgniarska świadczona jest całodobowo.


II. Finanse, majątek jednostki

ROK 2018
  • Bilans (ostatni) – (PLIK)
  • Rachunek Zysków i Strat – (PLIK)
  • Zestawienie Zmian Funduszu Jednostki – (PLIK)
  • Informacja Dodatkowa – (PLIK)
ROK 2019
  • Bilans (ostatni) – (PLIK)
  • Rachunek Zysków i Strat – (PLIK)
  • Zestawienie Zmian Funduszu Jednostki – (PLIK)
  • Informacja Dodatkowa – (PLIK)
ROK 2020
  • Bilans (ostatni) – (PLIK)
  • Rachunek Zysków i Strat – (PLIK)
  • Zestawienie Zmian Funduszu Jednostki – (PLIK)
  • Informacja Dodatkowa – (PLIK)

ROK 2021

  • Bilans (ostatni) – (PLIK)
  • Rachunek Zysków i Strat – (PLIK)
  • Zestawienie Zmian Funduszu Jednostki – (PLIK)
  • Informacja Dodatkowa – (PLIK)



III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)

IV. Dostęp do informacji publicznych

 

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).

  • Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)

 

Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP

Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.

Wniosek do pobrania – (PLIK)
 

Deklaracja Dostępności (PLIK)
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2021 (PLIK)

 

Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej

za rok 2020 - (PLIK)
za rok 2019 - (PLIK)
za rok 2018 - (PLIK)
za rok 2017 - (PLIK)
za rok 2016 - (PLIK)
za rok 2015 - (PLIK)


 

Podmiot publikujący
WytworzyłRenata Matejek-Hoc - Dyrektor DPS 22013-03-21 00:00
Publikujący Dom Pomocy Społecznej nr 2 2013-03-21 09:40
Modyfikacja Dom Pomocy Społecznej nr 2 2022-09-19 14:10
Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 23 listopada 2024r. 10:35:15
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.