Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA OKRES 01.01-31.12.2021r.”

Załącznik nr 2
do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych –      w Zespole Krytych Pływalni  w Krośnie.
 
 
Krosno, 4 grudnia 2021r.
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego udzielonego
w trybie ofertowym
 
Zamawiający:
 
Zespół Krytych Pływalni w Krośnie
 
zaprasza do złożenia ofert na:
 
„DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA OKRES 01.01-31.12.2021r.”
 
Opis przedmiotu zamówienia:
 
Przedmiot zamówienia został określony w ofercie dla wykonawcy  (zał. Nr1)  formularzu asortymentowym. Należy podać cenę jednostkową netto, cenę jednostkową brutto i wartość materiałów oraz nazwę asortymentu.
 
 
  1. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Zespół Krytych Pływalni, 38-400 Krosno, ul. Sportowa 8, pok. 05, do dnia 21.12.2020r. do godz. 1400 z dopiskiem:  „Dostawa materiałów biurowych osobiście lub listownie.
  2. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Grzegorz Sompel:  tel. 609 402 564
  3. Termin realizacji/wykonania zamówienia: 02 stycznia – 31 grudnia 2021r.
  4. Sposób przygotowania oferty:
           a. ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim,
           b. oferta powinna zawierać w szczególności:
  • cenę (netto/brutto),
  • warunki płatności,
  • cena łączna
  • termin realizacji/wykonania zamówienia
 
 
Dyrektor 
Zespołu Krytych Pływalni w Krośnie
Piotr Jaracz
 
Zał. Nr1
Formularz ofertowy
na zakup i dostawę materiałów biurowych i papierniczych
w 2021r. dla Zespołu Krytych Pływalni w Krośnie

 
Niniejszym składam swoją ofertę w zakresie n/w przedmiotu zamówienia:
 
Lp. Produkt Ilość Cena brutto Cena
netto
Uwagi
1 Papier ksero A4, biały 1 ryza      
2 Toner do drukarki Canon MF 6100 1 szt.      
3 Toner do drukarki HP LJ 3055 1 szt.      
4 Toner do drukarki Canon LBP 251 1 szt.      
5 Toner do drukarki Samsung ML 1660 1 szt.      
6 Tusz do urządzenia wielofunkcyjnego   Brother DCP –J 105 1 kpl.      
7 Koszulki na dokumenty A4 10 szt.      
8 Segregator na dokumenty A4, szer. 7 cm, mechanizm dźwigniowy, dwustronna, wymienna etykieta na grzbiecie 1 szt.      
9 Koperta bezpieczna B5 50 szt.      
10 Woreczki strunowe 100mm x 150mm 100 szt.      
11 Skoroszyty plastikowe A4, miękkie, do wpinania, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa 1 opakowanie (10 szt.)      
12 Teczka wiązana kartonowa A4, 270 g/m2 1 szt.      
13 Koperta biała C-4, wymiary: 229x324 mm- samoprzylepna 1 szt.      
14 Koperta biała C-6, wymiary: 114x162 mm- samoprzylepna 1 szt.      
15 Koperta biała C-5,  wymiary: 162x229 mm- samoprzylepna 1 szt.      
16 Przekładki kartonowe do segregatorów 1/3 A4, dziurkowanie:4 1 opakowanie (100 szt.)      
17 Długopis żelowy, tusz pigmentowy, wodoodporny, kolor: niebieski 1 szt.      
18

Spinacz biurowy 28 mm

1 opakowanie
(100 szt.)
     
19 Cienkopis, grubość linii pisania 0,4 mm, kolor: czerwony, zielony, czarny, niebieski 1 szt.      
20 Rolki termiczne szer. 57 mm, dł. 25 m 10 szt.      
21 Spinacze biurowe okrągłe (małe)  28 mm      100 szt.      
22 Zszywki biurowe No 24/6  1000 szt.      
23 Taśma klejąca   (24mmx30yd) 1 szt.      
24 Dziurkacz 1 szt.      
25 Zszywacz 1 szt.      
26 Karteczki 8.3x8.3x4.0 białe klejone 1 szt.      
27

Kostka samoprzylepna 76x76mm, 1x400 karteczek

1 szt.      
28 Zeszyt A5/96 kartek w kratkę 1 szt.      
29 Zeszyt B5/160 kartek w kratkę 1 szt.      
30 Zeszyt A4/96 kartek w kratkę 1 szt.      
Suma:      
 
Razem cena netto: ………………..…………………….…….……….……………………………………. zł
 
Podatek VAT ……………………………………………………………………………….…………………. zł
 
Razem cena brutto: ……………………………………….……….…………………………………….....
 
(słownie: ….…………………….…………………………………………………………………………………)
Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
 
Ponadto oświadczam, iż:
  • zamówienie każdorazowo będzie dowiezione do siedziby biura Zespołu Krytych Pływalni       w Krośnie
  • zaproponowane w ofercie ceny brutto wybranych materiałów utrzymane będą do końca
    2020 roku,
  • cena podana w ofercie uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia
 
 
 
……………………….                                                                ……………………………………….
 Miejscowość, data                                                                              Podpis Oferenta/Dostawcy
 
 
Data składania ofert:
2020-12-21 14:00:00
powrót
Podmiot publikującyMiejska Jednostka Organizacyjna
WytworzyłJaracz Piotr 2020-12-04 11:30:00
Publikujący Zespół Krytych Pływalni 2020-12-07 11:30:00

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 22 listopada 2024r. 06:39:36
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.