Jesteś tutaj:
Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu
pn. „Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
RI.042.78.6.2019.G Krosno, dnia 07.10.2019 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu
pn. „Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu
pn. „Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
1. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl /BIP
2. Opis przedmiotu zamówienia:
MATERIAŁY BIUROWE
Lp. | Nazwa | Parametry | Jednostka | Ilość |
1 | segregatory | A4/50, niebieski | szt. | 100 |
2 | segregatory | A4/75, niebieski | szt. | 100 |
3 | skoroszyty | A4, zawieszkowe, do wpięcia do segregatora | szt. | 200 |
4 | koszulki na dokumenty | A4, groszkowe | szt. | 400 |
5 | papier ksero | A4, 80g/m | ryza | 100 |
6 | zakreślacze | kolorowe, szerokość linii od 2 do 5 mm. | szt. | 15 |
7 | taśma klejąca z podajnikiem | - | szt. | 10 |
8 | zakładki indeksujące | format: 45 x 12 mm, zestaw kolorów w jednym opakowaniu | opakowanie | 10 |
9 | papier ksero | A3, 80g/m | ryza | 3 |
10 | papier ksero | A4, 200g/m2 | ryza | 10 |
11 | toner do drukarki SAMSUNG 1660 ML | - | szt. | 2 |
12 | zszywacz biurowy | - | szt. | 9 |
13 | rozszywacz biurowy | - | szt. | 9 |
14 | zszywki | rozmiar: 24/6 | opakowanie | 36 |
15 | klipsy na dokumenty | - | szt. | 200 |
16 | spinacze biurowe | długość: 33 mm | opakowanie | 18 |
17 | teczki na gumkę | A4 | szt. | 100 |
18 | karteczki samoprzylepne | rozmiar 76x76mm | opakowanie | 27 |
19 | kostki papierowe (karteczki w plastikowym pudełeczku) | - | szt. | 9 |
20 | półka/tacka plastikowa na dokumenty | - | szt. | 10 |
21 | przybornik na długopisy | - | szt. | 9 |
22 | przybornik na biurko na materiały biurowej | - | szt. | 2 |
23 | podkładki na biurko np. z kalendarzem na 2020 r. | - | szt. | 9 |
24 | pianka do czyszczenia monitora | - | szt. | 9 |
25 | teczki do podpisu na dokumenty | granatowa | szt. | 10 |
26 | grzbiety i okładki do bindowania | grzbiety do bindowania 32 mm 300k (50 szt.), okładki do bindowania A4 przeźroczyste 200 mic (100szt.) | szt. | 150 |
27 | białe koperty A4 | rozmiar 229x324 mm | szt. | 100 |
28 | długopisy, ołówki, gumki do mazania, temperówki |
długopis niebieski:20 szt., ołówek: 20 szt. gumki do mazania: 10 szt. temperówki: 10 szt. |
szt. |
70 |
29 | pendrive | USB 3.0, 32GB | szt. | 9 |
3. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Do dnia 08.11.2019 r. Miejsce dostawy: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a pok. 304 (III piętro).
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi złożyć ofertę zgodnie z obowiązującym wzorem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
5. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1).
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Warunki płatności:
a) Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
b) Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, który zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
7. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- najniższa cena brutto - 100%
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – „Dostawa materiałów biurowych – Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” Nie otwierać przed dniem 16.10.2019 r. przed godz. 10:00"
9. Termin składania ofert upływa dnia 16.10.2019 r. o godz. 9:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 304 w dniu 16.10.2019 r. o godz. 10:00.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pani Izabela Urbanek 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a, w godzinach 7.30 do 15.30,
tel. kontaktowy 134743 304 – sprawy formalne i merytoryczne.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów,
ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail urbanek.izabela@um.krosno.pl
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem
do zawarcia umowy.
Data składania ofert:
2019-10-16 09:30:00
2019-10-16 09:30:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Wzór oferty | 256.57 Kb |