Opis pracodawcy |
Biuro Wystaw Artystycznych jest instytucją kultury, której podstawowym celem jest działalność wystawiennicza, promocyjna i popularyzatorska w dziedzinie sztuki współczesnej. Dokumentacja życia artystycznego, gromadzenie i rozpowszechnianie informacji w zakresie sztuki współczesnej i jej twórców. Tworzenie kolekcji sztuki współczesnej artystów polskich i zagranicznych, a także popieranie wszechstronnego rozwoju kultury i edukacji plastycznej. |
Opis stanowiska: |
-
naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych,
-
sporządzanie i weryfikacja listy płac,
-
sporządzanie i weryfikowanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów rozliczeniowych (ZUS, PIT),
-
prowadzenie ewidencji czasu pracy
-
ewidencja i prowadzenie kart drogowych,
-
realizowanie bieżących zadań kasjera,
-
wystawianie faktur,
-
opisywanie faktur,
-
obsługa programów: płacowego oraz programu Płatnik,
-
wsparcie Działu Finansowo Księgowego.
|
Wymagania: |
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe lub średnie, preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia, administracja
-
minimum 2 letnie doświadczenie na podobnych stanowiskach,
-
praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatkowych,
-
znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych,
-
znajomość programu Płatnik,
-
znajomość Pakietu MS Office - Excel, Word oraz Outlook.
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność,
-
dyspozycyjność,
-
umiejętności organizacyjne i duża samodzielność w działaniu,
-
dobra organizacja pracy własnej,
-
samodzielność w działaniu, systematyczność i terminowość,
-
dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
-
umiejętność analitycznego myślenia.
|
Oferujemy: |
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
szkolenia wprowadzające,
-
elastyczne godziny pracy,
-
ciekawą i odpowiedzialną pracę,
-
możliwość zdobywania nowych doświadczeń i kształcenia się.
|
Wymagane dokumenty: |
-
list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru - dokument powinien być opatrzony odręcznym podpisem kandydata,
-
cv z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte kursy i szkolenia, referencje,
-
kserokopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
-
oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z załączonym wzorem)
-
oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem).
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Wystaw Artystycznych, ul. Wojciecha Roberta Portiusa 4, 38-400 Krosno w terminie do dnia 16 listopada 2020 roku do godz. 15:00 włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko Specjalisty w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie”
LUB
Wymagane dokumenty można w formie spakowanej (zip) przesłać na adres finanse@bwakrosno.pl w terminie od dnia 2 do 16 listopada 2020 roku do godz. 15:00 włącznie. Przyjęcie dokumentów będzie potwierdzone informacją zwrotną (mailową). Oferty wysłane po czasie lub niepełne nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu:
13 432 61 87.
Osoby do kontaktu – Adrianna Szybka, Renata Zych-Henczel |