Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie
Ul. Żwirki i Wigury 4a, 38-400 KrosnoTel/ fax: (0-13) 43-673-99, 43-634-53
NIP: 684-17-74-915, REGON: 370 180 840
- E-mail : dpskrosno@wp.pl
- Adres strony www : www.dps-krosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Dom świadczy usługi bytowe, opiekuńcze, wspomagające na poziomie obowiązującegostandardu, w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb osób w nim przebywających. Organizacja Domu, zakres i poziom świadczonych usług uwzględnia w szczególności wolność, intymność, godność i poczucie bezpieczeństwa oraz stopień fizycznej i psychicznej sprawności mieszkańców.
Decyzję o skierowaniu do Domu Pomocy Społecznej w Krośnie i decyzję ustalająca odpłatność za pobyt wydaje organ gminy właściwy dla tej osoby, a decyzję administracyjną o umieszczeniu wydaje Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie.
Miesięczny koszt utrzymania mieszkańca 1 kwietnia 2017r. wynosi 3045,07 PLN
III. Struktura organizacyjna
DYREKTOR
DZIAŁ ADAPTACYJNO - TERAPEUTYCZNY
- kierownik działu
- kierownik zespołu pielęgniarek
- starsza pielęgniarka
- pracownik socjalny
- psycholog
- kapelan
- starszy technik fizjoterapii
- instruktor terapii zajęciowej
- instruktor do spraw kulturalno - oświatowych
- opiekunowie
- pokojowe
DZIAŁ ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY
- kierownik działu
- kierownik kuchni
- kucharze
- magazynier
- inspektor
- praczka
- szwaczka
- szwaczka/sprzątaczka
- elektryk - ogrodnik
- kierowca
- portierzy - konserwatorzy
DZIAŁ FINANSOWO - KSIĘGOWY
- główny księgowy
- księgowa
IV. Podstawa prawna działalności
- ustawa z dnia 5 czerwca 1998r o samorządzie powiatowym ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1868 ze zm).
- ustawa z dnia 12 marca 2004r o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2017 r. poz.1769 ze zm)
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U, z 2012r poz.964)
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. nr 157, poz. 2077.).
- Statut DPS – (PLIK)
- Uchwała Nr LVIII/1330/18 Rady Miasta Krosna z dnia 27 kwietnia 2018 r – (PLIK)
- Uchwała Nr III/68/18 Rady Miasta Krosna z dnia 28 grudnia 2018 r – (PLIK)
- Klauzula Informacyjna - ochrona danych osobowych – (PLIK),
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
Godziny pracy: Poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Dyrektor Magdalena Słyś - przyjmowanie stron 800 - 1500
II. Finanse, majątek jednostki
* zestawienie obrotów i sald grudzień 2012
http://www.bip.umkrosno.pl/fck_pliki/zestawienie_obrotow_i_sald_2012.pdf
* dochody, wydatki wg klasyfikacji budżetowej 2013
http://www.bip.umkrosno.pl/fck_pliki/Dochody__wydatki_wg_klasyfikacji_budzetowej2013.pdf
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)
Dom prowadzi rejestr mieszkańców, pracowników ich teczki osobowe oraz składnicę akt.
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 poz. 1764).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej
Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania
http://www.bip.umkrosno.pl/fck_pliki/Wniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznej.pdf
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
za rok 2018- (PLIK)
za rok 2017- (PLIK)
za rok 2016- (PLIK)
za rok 2015- (PLIK)
za rok 2014- (PLIK)