Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa : Zespół Krytych Pływalni
- Adres : 38-400 Krosno, ul. Sportowa 8
- Dyrektor : Piotr Jaracz
- Nr telefonu : ul. Sportowa 8 - 13 43 655 00, 13 47 48 192, ul. Wojska Polskiego 45a - 13 43 242 73
- Fax : 13 47 48 192
- E-mail :sekretariat@baseny-krosno.pl
- Adres strony www : www.baseny-krosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
1. Nadrzędnym celem dzialania Zespolu Krytych Pływalni jest słuzba społeczności lokalnej poprzez zasppakajanie jej potrzeb z zakresu kultury fizycznej.
2. Zespól Pływalni organizuje i prowadzi działalność w zakresie sportow wodnych i rekreacji oraz prowadzi inną działalność zleconą przez Gminę Krosno.
3. Zadania Zespołu Pływalni obejmują w szczególności:
- udostępnianie obiektów wszystkim zainteresowanym
- prowadzenie nauki pływania dla mieszkańców miasta
- propagowanie, szczegolnie wśród dzieci i młodzieży zachowań promujących zdrowy spędzania wolnego czasu
- współorganizowanie zajęć wychowania fizycznego dla uczniow krośnieńskich szkół
- organizowanie imprez o charakterze sportowo-rekreacyjnym
- świadczenie usług z zakresu sportów wodnych i rekreacji ruchowej
III. Struktura organizacyjna
- Dyrektor
dyrektor@baseny-krosno.pl
tel.13 43 655 00, 13 43 242 73
- Główny Księgowy
ksiegowosc@baseny-krosno.pl
tel. 13 47 43 308, 13 43 655 00
- Kierownik Obiektu
kierownik@baseny-krosno.pl
13 43 655 00, 13 47 48 192
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o finansach publicznych
- https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/ZKP2020/uchwa%C5%82aZKP%5B1%5D.PDF
- https://bip.umkrosno.pl/fck_pliki/ZKP2020/statut_ZKP%5B1%5D.PDF
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
- Dyrektor przyjmuje strony w czwartek od godz. 13.00 do 14.00.
- Biuro czynne :od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
II. Finanse, majątek jednostki
- Budynki wartość: 12 310 649,88 zł
- Środki trwałe - (załącznik)
- Bilans 2022 - (załącznik)
- Informacja dodatkowa 2022 - (załącznik)
- Wyciąg z danych zawartych w załączniku "Informacja dodatkowa" - (załącznik INFd 2022)
- RZiS 2022 - (załącznik)
- Zestawienie zmian w funduszu jednostki - (załącznik Fundusz 2022)
- Plan 2023 - (załącznik)
jeśli nie ma wymogu)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
- Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania
VI. Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2023 rok
Aby pobrać plan zamówień w roku 2023 kliknij w poniższy link:
Plan zamówień 2023 do pobraniaania
OGŁOSZENIA I KONKURSY: