Jesteś tutaj:
Zapytanie ofertowe nr 3/2018
ZMIANY:
2018-09-11 10:52:22: | Dodano plik Oświadczenie_zal_3.docx | ||||
2018-09-11 10:51:56: | Dodano plik Formularz_oferty_zal_2.docx | ||||
Więcej >>>
|
w Krośnie utworzonego w ramach projektu pt. „Mamo, tato czas do pracy! – Rozwój opieki żłobkowej w Mieście Krośnie” nr RPPK.07.04.00-18-0023/18, realizowanego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.4 Rozwój opieki żłobkowej w regionie
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Żłobek Miejski w Krośnie zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw
I. Opis przedmiotu zamówienia
zakup i dostawa wyposażenia wnętrza oddziału Żłobka Miejskiego
w Krośnie utworzonego w ramach projektu pt. „Mamo, tato czas do pracy! – Rozwój opieki żłobkowej w Mieście Krośnie” nr RPPK.07.04.00-18-0023/18, realizowanego
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.4 Rozwój opieki żłobkowej w regionie
II. Zamówienie obejmuje:
zakup i dostawa wyposażenia wnętrza oddziału Żłobka Miejskiego w Krośnie
Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostarczenie i wyładunek przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39515000 - 5 – Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,44115810 – 0 – Karnisze do zasłon i żabki
39514100 - 9 – Ręczniki,
39530000 – 6 – Dywany, maty i dywaniki
III. Termin i miejsce realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 27 września 2018 roku;
2. Miejsce realizacji zamówienia: Żłobek Miejski w Krośnie, ul. Mirandoli Pika 3, 38-400 Krosno,
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca/Oferent zobowiązany jest do dostawy wyposażenia wnętrza zakupionego w ramach zamówienia w całości.
2. Wykonawca/Oferent zobowiązany jest do dostarczenia zaproponowanego wyposażenia wnętrza, fabrycznie nowego i wolnego od wad, spełniającego warunki produktów bezpiecznych. Wszystkie elementy wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości. Czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 14 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie.
3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi za wady – co najmniej 12 miesiące.
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi najpóźniej do dnia 25.09.2018r. Za wykonanie usługi uważa się podpisanie przez strony umowy protokołu odbioru.
5. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na zasadzie „spełnia/nie spełnia” – na podstawie złożonych oświadczeń (stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego). Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu, szczegółowo opisanych w pkt. IV od 1 do 6 zostaje wykluczony z postępowania, zaś jego oferta odrzucona.
V. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku postępowania:
Dopuszcza się zmianę warunków umowy wyłącznie w przypadku, gdy:
1. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót/dostaw, nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i spełniają łącznie warunki:
1) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
2) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
VI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest pani Wiesława Golenia, Dyrektor Żłobka Miejskiego w Krośnie, sposób porozumienia się:
- pocztą elektroniczną – zlobek.krosno@onet.pl
VII. Wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.
VIII. Warunki płatności
Wykonana przez Wykonawcę usługa zostanie odebrana na podstawie protokołu odbioru. Odbiór będzie miał miejsce w Żłobku Miejskim w Krośnie, ul. Mirandoli Pika 3, 38-400 Krosno. Podstawą wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru usługi.
Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy.
IX. Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „FORMULARZ OFERTY”.
- Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
X. Termin i forma złożenia oferty
1. Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Każda poprawka w treści oferty powinna być parafowana przez Wykonawcę. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
2. Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup i dostawę wyposażenia wnętrza do oddziału Żłobka Miejskiego w Krośnie”, na kopercie należy umieścić dane adresowe oferenta.
c. Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać listownie na adres Zamawiającego.
d. Termin składania ofert – 18.09.2018r., godz.10.00,
siedziba Zamawiającego – ul. Prochownia 4a, 38-400 Krosno
XI. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zastosowane kryterium:
– cena oferty brutto – 100 %
Cena „C”- 100 % – liczba punktów, w ramach kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny brutto najtańszej oferty przez cenę brutto oferty badanej oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 100, wg. wzoru:
C=(Cmin/Cb)x100
gdzie:
C- liczba punktów oferty wynikających z kryterium ceny,
Cmin. – cena najtańszej oferty,
Cb – cena badanej oferty.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 100 pkt.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
XII. Inne postanowienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców po otrzymaniu ofert,
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
- jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny
Data składania ofert:
2018-09-17 10:00:00
2018-09-17 10:00:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Zapytanie Ofertowe 3/2018 | 2.11 MB | |||
2. | Specyfikacja do zapytania ofertowego załącznik nr 1 | 421.50 Kb | |||
3. | Formularz oferty - Załącznik nr 2 | 70.79 Kb | |||
4. | Oświadczenie - Załączniki nr 3 | 68.48 Kb |
Ostatnio dodane
Przetargi
data dodania: 2024-09-30
data dodania: 2024-09-25
data dodania: 2024-09-25
data dodania: 2024-09-25
data dodania: 2024-09-02
Wyniki przetargów
data dodania: 2024-08-27
Treści
data dodania: 2024-11-21
data dodania: 2024-11-21
data dodania: 2024-11-21
data dodania: 2024-11-21
data dodania: 2024-11-21