Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
data od
OK.2110.11.2025.J
Prezydent Miasta Krosna
ogłasza nabór na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Budownictwa
Urząd Miasta Krosna
 
1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.
2. Określenie stanowiska: zastępca naczelnika.
3. Wymiar etatu: pełny etat.
4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
• wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 4 – letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
d) pełna zdolność do czynności prawnych,
e) korzystanie z pełni praw publicznych,
f) obywatelstwo polskie,
g) nieposzlakowana opinia,
h) kompetencje organizacyjne: otwartość na zmiany i reagowanie na nie, adekwatne reagowanie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach/ze stresem, otwartość na nową wiedzę i dzielenie się wiedzą, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, odpowiedzialność i obowiązkowość, zaangażowanie,
i) kompetencje społeczne: otwartość na współpracę i współodpowiedzialność za cele, umiejętność pracy w zespole, komunikacja interpersonalna, asertywność, empatia,
j) kompetencje stanowiskowe: otwartość na nowe doświadczenia, inicjatywa, organizacja pracy własnej, orientacja na jakość/dokładność, kreatywność, wiedza z zakresu zawodowego związana ze stanowiskiem w tym: KPA; ustawa o samorządzie gminnym; ustawa o samorządzie powiatowym; ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; ustawa Prawo geologiczne i górnicze; ustawa Prawo ochrony środowiska; ustawa Prawo wodne; ustawa Prawo lotnicze; ustawa o gospodarce nieruchomościami; ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko; ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; ustawa o drogach publicznych; ustawa Prawo budowlane; ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
k) kompetencje kierownicze: umiejętność prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami, przywództwo, inteligencja emocjonalna, umiejętność obiektywnej oceny pracy, analityczne myślenie, podejmowanie decyzji, umiejętność rozwiązywania konfliktów i negocjowania.
• wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu urbanistyki, architektury, planowania przestrzennego lub ewentualne inne studia wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie planowania przestrzennego lub urbanistyki,
b) udokumentowane uprawnienia do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz planów miejscowych – zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
c) udokumentowany co najmniej 3 – letni staż pracy w administracji (dział zajmujący się planowaniem przestrzennym) lub w jednostce planowania przestrzennego,
d) udokumentowane doświadczenie przy prowadzeniu postępowań z zakresu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
e) udokumentowane doświadczenie przy prowadzeniu postępowań z zakresu prawa budowlanego,
f) znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych Microsoft: Word, Excel, środowiska GIS,
g) odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność,
h) dyspozycyjność,
i) wysoka kultura osobista.
 
5. Zakres zadań:
1) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planu ogólnego i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Krosna,
2) koordynacja działań i prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Krosna, udział w konsultacjach społecznych w tym dyskusjach publicznych nad ustaleniami dokumentów planistycznych,
3) sporządzanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy Miasta Krosna wraz z prowadzeniem analiz wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Krosna,
4) nadzór nad wydawaniem zaświadczeń, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Krosna,
5) przygotowywanie materiałów na sesję Rady Miasta i posiedzenia komisji Rady Miasta w sprawach z zakresu planowania przestrzennego,
6) prowadzenie prac dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowych oraz prac dotyczących zintegrowanego planu inwestycyjnego,
7) wydawanie decyzji dotyczących renty planistycznej i odszkodowań z tytułu obniżenia wartości nieruchomości wskutek opracowania miejscowego planu/zmiany planu zagospodarowania przestrzennego,
8) organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy wydziału z zakresu planowania przestrzennego na terenie Gminy Miasto Krosno.
 
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
• stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze, 
• praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,
• praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,
• praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
• praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego,
• praca wymagająca odporności na stres.
 
7. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
 
8. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) cv opatrzone własnoręcznym podpisem z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
3) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie wyższe, co najmniej 4 – letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku (staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub aktualnym zaświadczeniem o zatrudnieniu) oraz dodatkowo: preferowane wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu urbanistyki, architektury, planowania przestrzennego lub ewentualne inne studia wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi w zakresie planowania przestrzennego lub urbanistyki; udokumentowane uprawnienia do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz planów miejscowych – zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; udokumentowany co najmniej 3 – letni staż pracy w administracji (dział zajmujący się planowaniem przestrzennym) lub w jednostce planowania przestrzennego; udokumentowane doświadczenie przy prowadzeniu postępowań z zakresu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; udokumentowane doświadczenie przy prowadzeniu postępowań z zakresu prawa budowlanego; kwalifikacje i umiejętności; opinie, referencje,
4) oświadczenia o: niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu polskiego obywatelstwa oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na załączniku Nr 2 do Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze.
 
W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.
 
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) oraz Regulamin zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 1178/18 Prezydenta Miasta Krosna z dnia   29 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna. 
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia 31 marca 2025 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko zastępcy naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego i Budownictwa”.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Monika Matusz – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 013 47 43 315.
 
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krosna z siedzibą: 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a. W przypadku pytań o swoje dane osobowe kandydat może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail iod@um.krosno.pl.
Podane dane osobowe są przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna. Zgoda  na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi wskazanymi w ogłoszeniu o naborze może zostać wycofana w dowolnym momencie poprzez złożoną na piśmie prośbę w Wydziale Organizacyjnym, Zarządzania Kadrami i Kontroli, ul. Lwowska 28a, pok. 321. Nie ma to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Kandydat uczestniczący w procedurze naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO; prawo do ich sprostowania, jeżeli są nieprawidłowe, na podstawie art. 16 RODO, prawo do usunięcia danych w zakresie, w jakim została cofnięta zgoda, na której opiera się ich przetwarzanie, na podstawie art. 17 ust. 1 lit. b RODO, a także prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 ust. 1 lit. a, b, oraz c RODO. W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu swoich danych przez Administratora kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi na przetwarzanie swoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata niezbędnych do celów naboru przez Urząd Miasta Krosna jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z realizacji ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata w zakresie wymagań dodatkowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem przez kandydata zgody na przetwarzanie tych danych.
 
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna, jednak nie dłużej niż 3 miesiące z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna.
 
W przypadku zatrudnienia po przeprowadzonym naborze na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym dane osobowe kandydata zostaną włączone do dokumentacji pracowniczej i będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), o ile przepisy szczególne nie określają innego terminu przechowywania.
 
Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, nie będą przekazywane do państw trzecich, nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego, nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 
Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w procedurze naboru.
Podanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi jest dobrowolne. Ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości uzyskania punktów za spełnienie tych wymagań w procedurze naboru.
 
Niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązany dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów i informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Niedostarczenie wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.
 
 
 
Krosno, dnia 17 marca 2025 r.
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłMonika Matusz2025-03-17
Publikujący Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-18 12:16
Modyfikacja Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-18 13:10
OK.2110.8.2025.J
Prezydent Miasta Krosna
ogłasza nabór na stanowisko inspektora
w Wydziale Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
Urząd Miasta Krosna
 
1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.
2. Określenie stanowiska: inspektor.
3. Wymiar etatu: pełny etat.
4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
• wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 – letni staż pracy,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
d) pełna zdolność do czynności prawnych,
e) korzystanie z pełni praw publicznych,
f) obywatelstwo polskie,
g) nieposzlakowana opinia,
h) kompetencje organizacyjne: otwartość na zmiany i reagowanie na nie, adekwatne reagowanie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach/ze stresem, otwartość na nową wiedzę i dzielenie się wiedzą, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, odpowiedzialność i obowiązkowość, zaangażowanie,
i) kompetencje społeczne: otwartość na współpracę i współodpowiedzialność za cele, umiejętność pracy w zespole, komunikacja interpersonalna, asertywność, empatia,
j) kompetencje stanowiskowe: otwartość na nowe doświadczenia, inicjatywa, organizacja pracy własnej, orientacja na jakość/dokładność, kreatywność, wiedza z zakresu zawodowego związana ze stanowiskiem w tym: KPA; ustawa o samorządzie gminnym; ustawa o samorządzie powiatowym; ustawa o finansach publicznych; ustawa prawo zamówień publicznych; znajomość wytycznych programów i zasad pozyskiwania i rozliczania projektów finansowanych ze środków zewnętrznych/pozabudżetowych.
• wymagania dodatkowe:
a) preferowane wykształcenie wyższe: ekonomia, europeistyka, administracja, prawo lub ukończone studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania, rozliczania i realizacji projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,
b) udokumentowane minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w administracji publicznej lub innej instytucji zajmującej się pozyskiwaniem środków zewnętrznych,
c) udokumentowane minimum 3 – letnie doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych na potrzeby przygotowania projektów o dofinansowanie ze środków zewnętrznych oraz ich rozliczania,
d) udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – B2,
e) bardzo dobra umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych MS Office, w tym w szczególności arkusza kalkulacyjnego,
f) dyspozycyjność,
g) wysoka kultura osobista.
 
5. Zakres zadań:
1) podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków pomocowych na zadania realizowane przez Miasto, w tym przygotowywanie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
2) bieżące monitorowanie i nadzór nad realizacją wdrażanych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych,
3) przygotowywanie cyklicznych raportów, sprawozdań oraz wniosków o płatność,
4) monitoring projektów w okresie trwałości,
5) współpraca z lokalnymi partnerami i udzielanie im pomocy w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań funduszami zewnętrznymi oraz współdziałanie z organizacjami pozarządowymi działającymi w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
6) przygotowywanie raportów i analiz finansowych,
7) przygotowywanie projektów uchwal Rady Miasta, sporządzanie umów i porozumień, korespondencja z jednostkami nadrzędnymi i podległymi,
8) wykonywanie innych prac określonych poleceniami służbowymi Naczelnika Wydziału.
 
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
• stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w budynku, 
• praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,
• praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,
• praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
• praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego,
• praca wymagająca odporności na stres.
 
7. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
 
8. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) cv opatrzone własnoręcznym podpisem z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
3) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie wyższe, co najmniej 3 – letni staż pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu) oraz dodatkowo preferowane wykształcenie wyższe: ekonomia, europeistyka, administracja, prawo lub ukończone studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania, rozliczania i realizacji projektów dofinansowanych z funduszy zewnętrznych, udokumentowane minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w administracji publicznej lub innej instytucji zajmującej się pozyskiwaniem środków zewnętrznych, udokumentowane minimum 3 – letnie doświadczenie w sporządzaniu analiz finansowych na potrzeby przygotowania projektów o dofinansowanie ze środków zewnętrznych oraz ich rozliczania, udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 – B2, kwalifikacje i umiejętności; opinie, referencje,
4) oświadczenia o: niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu polskiego obywatelstwa oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na załączniku Nr 2 do Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze.
 
W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.
 
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) oraz Regulamin zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 1178/18 Prezydenta Miasta Krosna z dnia   29 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna. 
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia 31 marca 2025 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów”.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Monika Matusz – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 013 47 43 315.
 
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krosna z siedzibą: 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a. W przypadku pytań o swoje dane osobowe kandydat może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail iod@um.krosno.pl.
Podane dane osobowe są przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna. Zgoda  na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi wskazanymi w ogłoszeniu o naborze może zostać wycofana w dowolnym momencie poprzez złożoną na piśmie prośbę w Wydziale Organizacyjnym, Zarządzania Kadrami i Kontroli, ul. Lwowska 28a, pok. 321. Nie ma to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Kandydat uczestniczący w procedurze naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO; prawo do ich sprostowania, jeżeli są nieprawidłowe, na podstawie art. 16 RODO, prawo do usunięcia danych w zakresie, w jakim została cofnięta zgoda, na której opiera się ich przetwarzanie, na podstawie art. 17 ust. 1 lit. b RODO, a także prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 ust. 1 lit. a, b, oraz c RODO. W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu swoich danych przez Administratora kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi na przetwarzanie swoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata niezbędnych do celów naboru przez Urząd Miasta Krosna jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z realizacji ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata w zakresie wymagań dodatkowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem przez kandydata zgody na przetwarzanie tych danych.
 
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna, jednak nie dłużej niż 3 miesiące z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna.
 
W przypadku zatrudnienia po przeprowadzonym naborze na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym dane osobowe kandydata zostaną włączone do dokumentacji pracowniczej i będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), o ile przepisy szczególne nie określają innego terminu przechowywania.
 
Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, nie będą przekazywane do państw trzecich, nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego, nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 
Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w procedurze naboru.
Podanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi jest dobrowolne. Ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości uzyskania punktów za spełnienie tych wymagań w procedurze naboru.
 
Niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązany dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów i informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Niedostarczenie wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.
 
 
 
Krosno, dnia 14 marca 2025 r.
 
 
 
 
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłMonika Matusz2025-03-14
Publikujący Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-17 10:45
Modyfikacja Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-18 13:53
OK.2110.9.2025.J    
Prezydent Miasta Krosna
ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. elektrycznych
w Wydziale Inwestycji
Urząd Miasta Krosna
 
1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.
2. Określenie stanowiska: inspektor ds. elektrycznych.
3. Wymiar etatu: pełny etat.
4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
•    wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 - letni staż pracy,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
d) obywatelstwo polskie,
e) pełna zdolność do czynności prawnych,
f) korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieposzlakowana opinia,
h) kompetencje organizacyjne: otwartość na zmiany i reagowanie na nie, adekwatne reagowanie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach/ze stresem, otwartość na nową wiedzę i dzielenie się wiedzą, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, odpowiedzialność i obowiązkowość, zaangażowanie,
i) kompetencje społeczne: otwartość na współpracę i współodpowiedzialność za cele, umiejętność pracy w zespole, komunikacja interpersonalna, asertywność, empatia,
j) kompetencje stanowiskowe: otwartość na nowe doświadczenia, inicjatywa, organizacja pracy własnej, orientacja na jakość/dokładność, kreatywność, wiedza z zakresu zawodowego związana ze stanowiskiem, w tym: KPA, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa Prawo budowlane, ustawa Prawo zamówień publicznych, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.


•    wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe elektryczne,
2) udokumentowane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności elektrycznej (w specjalności: instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne),
3) udokumentowane uprawnienia projektowe,
4) udokumentowane minimum roczne doświadczenie w zawodzie po uzyskaniu uprawnień,
5) udokumentowane zrealizowanie jednej inwestycji w specjalności elektrycznej od przygotowania do zakończenia budowy,
6) udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu nadzorów inwestorskich,
7) udokumentowana przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
8) doświadczenie w kosztorysowaniu robót i umiejętność obsługi programów kosztorysowych i projektowych,
9) dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Word, Excel,
10) prawo jazdy kat. B.
11) systematyczność, uczciwość,
12) umiejętność rozwiązywania problemów.


5.Zakres zadań:
Przygotowanie i obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych branży elektrycznej w zakresie:
1) przygotowania inwestycji w zakresie branży elektrycznej poprzez zlecenie opracowania kompletnej dokumentacji technicznej wraz z jej odbiorem na podstawie zawartej umowy,
2) przygotowania materiałów do postępowania przetargowego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej,
3) realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie branży elektrycznej będących w zakresie Wydziału Inwestycji,
4) udziału w pracach komisji przetargowej,
5) zawierania umów na realizację zadań branży elektrycznej,
6) organizowania i uczestnictwa w odbiorach technicznych zadań,
7) rozliczania rzeczowo – finansowego zadań inwestycyjnych,
8) opracowania wzorów umów na roboty budowlane i dostawy oraz zawierania umów z wykonawcami.

6.    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
•    stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze,
•    praca wymagająca wyjścia w teren,
•    praca na wysokości
•    praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,
•    praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,
•    praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
•    praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego,
•    praca wymagająca odporności na stres,
•    praca wymagająca prowadzenia samochodu osobowego.

7.    Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

8.    Wymagane dokumenty:
1)    list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)    cv opatrzone własnoręcznym podpisem z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
3)    poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe (staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub aktualnym zaświadczeniem o zatrudnieniu) oraz potwierdzających dodatkowo m.in.: wykształcenie wyższe elektryczne; udokumentowane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w specjalności elektrycznej (w specjalności: instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne); udokumentowane uprawnienia projektowe; udokumentowane minimum roczne doświadczenie w zawodzie po uzyskaniu uprawnień; udokumentowane zrealizowanie jednej inwestycji w specjalności elektrycznej od przygotowania do zakończenia budowy; udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu nadzorów inwestorskich; udokumentowana przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; doświadczenie w kosztorysowaniu robót i umiejętność obsługi programów kosztorysowych i projektowych, kwalifikacje i umiejętności, opinie, referencje,
4)    oświadczenia o: niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu polskiego obywatelstwa oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na załączniku Nr 2 do Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze.



W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) oraz Regulamin zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 1178/18 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 29 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna.
  
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia 24 marca 2025 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko inspektora ds. elektrycznych w Wydziale Inwestycji”.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Matusz Monika – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 13 47 43 315.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krosna z siedzibą: 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a. W przypadku pytań o swoje dane osobowe kandydat może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail iod@um.krosno.pl.
Podane dane osobowe są przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna. Zgoda  na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi wskazanymi w ogłoszeniu o naborze może zostać wycofana w dowolnym momencie poprzez złożoną na piśmie prośbę w Wydziale Organizacyjnym, Zarządzania Kadrami i Kontroli, ul. Lwowska 28a, pok. 321. Nie ma to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Kandydat uczestniczący w procedurze naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO; prawo do ich sprostowania, jeżeli są nieprawidłowe, na podstawie art. 16 RODO, prawo do usunięcia danych w zakresie, w jakim została cofnięta zgoda, na której opiera się ich przetwarzanie, na podstawie art. 17 ust. 1 lit. b RODO, a także prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 ust. 1 lit. a, b, oraz c RODO. W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu swoich danych przez Administratora kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi na przetwarzanie swoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata niezbędnych do celów naboru przez Urząd Miasta Krosna jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z realizacji ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata w zakresie wymagań dodatkowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem przez kandydata zgody na przetwarzanie tych danych.
 
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna, jednak nie dłużej niż 3 miesiące z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna.
 
W przypadku zatrudnienia po przeprowadzonym naborze na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym dane osobowe kandydata zostaną włączone do dokumentacji pracowniczej i będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), o ile przepisy szczególne nie określają innego terminu przechowywania.
 
Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, nie będą przekazywane do państw trzecich, nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego, nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 
Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w procedurze naboru.
Podanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi jest dobrowolne. Ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości uzyskania punktów za spełnienie tych wymagań w procedurze naboru.
 
Niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązany dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów i informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Niedostarczenie wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.
 
 
 
Krosno, dnia 7 marca 2025 r.
 
 
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłMonika Matusz2025-03-07
Publikujący Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-10 12:03
Modyfikacja Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-10 12:58
OK.2110.10.2025.J   
Prezydent Miasta Krosna
ogłasza nabór na dwa stanowiska
aplikanta Straży Miejskiej
Urząd Miasta Krosna
 
  1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.
  2. Określenie stanowiska: aplikant – 2 osoby.
  3. Wymiar etatu: 2 pełne etaty.
  4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
  • wymagania niezbędne:
  1. co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe,
  2. wiek: ukończone 21 lat,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe – art. 24 pkt 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. 2021 r., poz. 1763 z późn. zm.),
  4. pełna zdolność do czynności prawnych – art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r., poz. 1135),
  5. korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. obywatelstwo polskie,
  7. nienaganna opinia,
  8. sprawność fizyczna i psychiczna,
  9. uregulowany stosunek do służby wojskowej (w przypadku mężczyzn),
  10. kompetencje organizacyjne: otwartość na zmiany i reagowanie na nie, adekwatne reagowanie i radzenie sobie w trudnych sytuacjach/ze stresem, otwartość na nową wiedzę i dzielenie się wiedzą, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów, odpowiedzialność i obowiązkowość, zaangażowanie,
  11. kompetencje społeczne: otwartość na współpracę i współodpowiedzialność za cele, umiejętność pracy w zespole, komunikacja interpersonalna, asertywność, empatia,
  12. kompetencje stanowiskowe: otwartość na nowe doświadczenia, inicjatywa, organizacja pracy własnej, orientacja na jakość/dokładność, kreatywność, wiedza z zakresu zawodowego związana ze stanowiskiem w tym: ustawa o samorządzie gminnym; ustawa o samorządzie powiatowym; ustawa o strażach gminnych; ustawa prawo o ruchu drogowym, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; kodeks postępowania administracyjnego, kodeks wykroczeń, kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, uchwała Rady Miasta Krosna w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Krosno.
  • wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa publicznego,
  2. udokumentowane uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego,
  3. ukończony kurs samoobrony,
  4. udokumentowany co najmniej roczny staż pracy,
  5. udokumentowane doświadczenie w pracy w administracji,
  6. prawo jazdy kat. B,
  7. biegła znajomość obsługi komputera,
  8. obowiązkowość,
  9. komunikatywność,
  10. dyspozycyjność,
  11. odporność na stres.
 
5.  Zakres zadań:
  1. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
  2. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
  3. doprowadzanie osób nietrzeźwych do ich miejsca zamieszkania lub pomieszczenia dla osób zatrzymanych i doprowadzonych do wytrzeźwienia,
  4. zabezpieczanie zgromadzeń i imprez publicznych organizowanych na terenie miasta,
  5. odławianie i transport zwierząt bezdomnych oraz wolno żyjących rannych lub stwarzających zagrożenie dla ludzi i innych zwierząt,
  6. wykonywanie czynności administracyjnych w zakresie prowadzenia dokumentacji,
  7. prowadzenie kontroli posesji w zakresie czystości, bezpieczeństwa i porządku publicznego,
  8. współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych,
  9. odbywanie patroli pieszych i zmotoryzowanych w wyznaczonych rejonach służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony życia i zdrowia obywateli,
  10. nakładanie grzywny w postępowaniu mandatowym za wykroczenia określone w trybie przewidzianym przepisami o postępowaniu w sprawach o wykroczenia.
 
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • praca patrolowa w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych,
  • praca w systemie zmianowym, w tym w porze nocnej, niedziele i święta,
  • praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
  • praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego,
  • praca wymagająca odporności na stres.
 
  1. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
 
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  2. cv opatrzone własnoręcznym podpisem z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
  3. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie średnie lub średnie branżowe, doświadczenie zawodowe (staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub aktualnym zaświadczeniem o zatrudnieniu), uregulowany stosunek do służby wojskowej (do wglądu książeczka wojskowa w przypadku mężczyzn) oraz dodatkowo: wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie wyższe z zakresu bezpieczeństwa publicznego, udokumentowane uprawnienia do prowadzenia pojazdu uprzywilejowanego, ukończony kurs samoobrony, udokumentowany co najmniej roczny staż pracy, udokumentowane doświadczenie w pracy w administracji, prawo jazdy kat. B, kwalifikacje i umiejętności, opinie, referencje,
  4. oświadczenia o: niekaralności za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu polskiego obywatelstwa oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na załączniku Nr 2 do Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze.
 
W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.
 
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) oraz Regulamin zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 1178/18 Prezydenta Miasta Krosna z dnia   29 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna. 
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia 24 marca 2025 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na dwa stanowiska aplikanta Straży Miejskiej”.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Monika Matusz – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 013 47 43 315.
 
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krosna z siedzibą: 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a. W przypadku pytań o swoje dane osobowe kandydat może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail iod@um.krosno.pl.
Podane dane osobowe są przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna. Zgoda  na przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi wskazanymi w ogłoszeniu o naborze może zostać wycofana w dowolnym momencie poprzez złożoną na piśmie prośbę w Wydziale Organizacyjnym, Zarządzania Kadrami i Kontroli, ul. Lwowska 28a, pok. 321. Nie ma to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
Kandydat uczestniczący w procedurze naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych na podstawie art. 15 RODO; prawo do ich sprostowania, jeżeli są nieprawidłowe, na podstawie art. 16 RODO, prawo do usunięcia danych w zakresie, w jakim została cofnięta zgoda, na której opiera się ich przetwarzanie, na podstawie art. 17 ust. 1 lit. b RODO, a także prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 ust. 1 lit. a, b, oraz c RODO. W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu swoich danych przez Administratora kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi na przetwarzanie swoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
Przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru wynika z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata niezbędnych do celów naboru przez Urząd Miasta Krosna jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z realizacji ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych kandydata w zakresie wymagań dodatkowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z wyrażeniem przez kandydata zgody na przetwarzanie tych danych.
 
Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna, jednak nie dłużej niż 3 miesiące z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna.
 
W przypadku zatrudnienia po przeprowadzonym naborze na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym dane osobowe kandydata zostaną włączone do dokumentacji pracowniczej i będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), o ile przepisy szczególne nie określają innego terminu przechowywania.
 
Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, nie będą przekazywane do państw trzecich, nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego, nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
 
Podanie danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia naboru jest obowiązkowe. Niepodanie tych danych osobowych będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w procedurze naboru.
Podanie danych osobowych w zakresie objętym wymaganiami dodatkowymi jest dobrowolne. Ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości uzyskania punktów za spełnienie tych wymagań w procedurze naboru.
 
Niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązany dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów i informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Niedostarczenie wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.
 
 
 
Krosno, dnia 7 marca 2025 r.
 
 
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłMonika Matusz2025-03-07
Publikujący Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-10 12:19
Modyfikacja Monika Matusz - Monika Matusz 2025-03-10 13:17
rozwiń archiwum
zwiń archiwum
Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 21 marca 2025r. 22:28:55
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.