MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
-
Nazwa szkoły/placówki: Miejski Zespół Szkół nr 1 w Krośnie
-
Adres : ul. Jana i Stanisława Magurów 1, 38 - 409 Krosno
-
Dyrektor : mgr Gabriela Wróbel
-
Nr telefonu : szkoła / przedszkole - 13 43 214 50
-
E-mail : mzsnr1@interia.pl
-
Adres strony www : www.mzsnr1-krosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Miejski Zespół Szkół nr 1 w Krośnie to jednostka, w skład której wchodzi Przedszkole Miejskie nr 2 im. Króla Maciusia Pierwszego oraz Szkoła Podstawowa nr 10 im. kpt. Stanisława Betleja.
Przedszkole realizuje cele i zadania określone w ustawie o systemie oświaty oraz w przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności na podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Nadrzędnym celem przedszkola jest dobro dziecka i jego harmonijny, indywidualny rozwój.
Szkoła podstawowa pracę dydaktyczno - wychowawczą prowadzi zgodnie z zasadami pedagogiki, przepisami prawa a także ideami zawartymi w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka oraz Konwencji Praw Dziecka; realizuje cele i zadania wynikające z przepisów prawa, uwzględniając szkolny program wychowawczy i program profilaktyczny.
III. Struktura organizacyjna
-
Schemat organizacyjny Miejskiego Zespołu Szkół nr 1 w Krośnie - (pobierz)
IV. Podstawa prawna działalności
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw:
-
Dyrektor zespołu przyjmuje strony w piątki od godz. 800 do godz. 1000.
-
Wicedyrektor zespołu przyjmuje strony w poniedziałki od godz. 1400 do godz. 1500.
-
Sekretariat czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 00 do 1500.
-
Pedagog szkolny: poniedziałek: 1145 - 1400, wtorek: 1135 - 1500, środa: 1110 - 1525, czwartek: 800 - 1510, piątek: 800 - 1525.
-
Psycholog szkolny: poniedziałek: nieczynne, wtorek: 1130 - 1530, środa: 700 - 1400, czwartek: nieczynne, piątek: nieczynne.
-
Pielęgiarka szkolna: poniedziałek: nieczynne, wtorek: 730 - 1505, środa: nieczynne, czwartek: nieczynne, piątek: 730 - 1505.
-
Biblioteka szkolna: poniedziałek: 730 - 1230, wtorek: 730 - 1400, środa: 1145 - 1515, czwartek: nieczynne, piątek: nieczynne.
-
Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - (pobierz)
II. Finanse, majątek jednostki
-
Plan finansowy - (pobierz)
-
Środki trwałe – 4 797 735,53 zł
-
Budynek - 3 226 802,14 zł
-
Bilans - (pobierz)
-
Rachunek zysków i strat - (pobierz)
-
Zestawienie zmian funduszu - (pobierz)
-
Informacja dodatkowa - (pobierz)
III. Rejestry i ewidencje
-
Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Miejskim Zespole Szkół nr 1 w Krośnie - (pobierz)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
-
Ustawa o dostępie do informacji publicznej - (pobierz)
-
Regulamin udostępniania informacji publicznej - (pobierz)
-
Elektroniczna skrzynka podawcza - (pobierz)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.
Wniosek (wg wzoru poniżej) można dostarczyć w formie pisemnej osobiście lub pocztą tradycyjną. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek - (pobierz)
VI.Raporty o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego:
VII. Wniosek o zapewnienie dostępności
Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062, zwanej dalej ustawą), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Miejski Zespół Szkół nr 1 w Krośnie o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3 ustawy.
Na podstawie art. 30 ustawy osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności".
Informacja o braku dostępności lub wniosek o zapewnienie dostępności są wnoszone do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja lub żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
-
dane kontaktowe wnioskodawcy;
-
wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;
-
wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
-
wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Wniosek - (pobierz)
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. Jeżeli zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku jest niemożliwe ; lub znacznie utrudnione, np. ze względów technicznych lub prawnych, podmiot publiczny niezwłocznie zawiadamia wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności, proponując dostęp alternatywny.
Wnioski o zapewnienia dostępności można składać:
-
drogą pocztową na adres: Miejski Zespół Szkół nr 1, ul. Jana i Stanisława Magurów 1, 38-409 Krosno,
-
osobiście w sekretariacie: : Miejski Zespół Szkół nr 1, ul. Jana i Stanisława Magurów 1, 38-409 Krosno
-
drogą elektroniczną na adres: mzsnr1@interia.pl,
-
poprzez ePUAP: /MZSNR1/SkrytkaESP
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1063)
VIII. Faktury elektroniczne:
IX. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:
Wybór oferty - catering PM2 - 8.12.2023 r.
Usługi cateringowe PM 2 - 24.11.2023 r.
Wybór oferty - wyposażenie 31.07.2023 r.
Wyposażenie do klasy I - 26.07.2023 r.
Wybór oferty - tablety 14.12.2022 r.
Wybór oferty - catering 12.12.2022 r.
Tablety i HUB - 09.12.2022 r.
Wybór oferty - instalacja elektryczna, wykonanie - 07.12.2022 r.
Instalacja elektryczna - wykonanie - 28.11.2022 r.
Usługi cateringowe dla PM2 - 28.11.2022 r.
Wybór oferty - Projekt instalacji - 07.10.2022 r.
Wybór oferty - Aktywna tablica - 07.10.2022 r.
Instalacja elektryczna - projekt - 30.09.2022 r.
Unieważnienie postępowania - inst. elektr.
Aktywna tablica - 28.09.2022 r.
Instalacja elektryczna - projekt - 19.09.2022 r.
OGŁOSZENIA I KONKURSY:
Wyniki - najem kuchni/świadczenie usług zbiorowego żywienia
Najem kuchni/świadczenie usług zbiorowego żywienia - 12.07.2022 r.