Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Jesteś tutaj:

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich

OK.2110.4.2018.J     
Prezydent Miasta Krosna
ogłasza nabór na stanowisko podinspektora
w Wydziale Spraw Obywatelskich
Urząd Miasta Krosna
 
  1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.
  2. Określenie stanowiska: podinspektor.
  3. Wymiar etatu: pełny etat.
  4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
  • wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),
  3. pełna zdolność do czynności prawnych,
  4. korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. obywatelstwo polskie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. praktyczna znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe – administracja, prawo,
  2. co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej lub w jednostkach organizacyjnych,
  3. udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku dowodów osobistych lub ewidencji ludności,
  4. znajomość zasad Systemu Rejestrów Państwowych (SRP) tworzonych w aplikacji pl.ID,
  5. biegła znajomość obsługi komputera, arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu,
  6. skrupulatność,
  7. dokładność,
  8. komunikatywność.
 
5.  Zakres zadań:
  1. prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji ludności i jej bieżąca aktualizacja,
  2. rejestracja w systemie PESEL zgłoszeń meldunkowych, w tym pobytów stałych, czasowych, wymeldowań dot. obywateli polskich i cudzoziemców,
  3. sporządzanie spisu wyborców do wyborów: Prezydenta RP, Sejmu i Senatu RP, Parlamentu Europejskiego, Prezydenta Miasta i samorządu terytorialnego,
  4. współpraca z Urzędem Stanu Cywilnego oraz innymi organami w zakresie aktualizacji zapisów w dokumentach w gminnym rejestrze mieszkańców,
  5. wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania i poświadczeń zameldowania na żądanie strony,
  6. udostępnianie danych osobowych na wniosek osób i jednostek organizacyjnych,
  7. udział w postępowaniach administracyjnych w sprawach meldunkowych, w tym udział w oględzinach i rozprawie administracyjnej.
 
 
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku,
  • praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,
  • praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
  • praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego,
  • praca wymagająca odporności na stres.
 
  1. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu lutym 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
 
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  2. cv opatrzone własnoręcznym podpisem z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.  922 z późn. zm.),
  3. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, doświadczenie zawodowe (staż pracy), kwalifikacje i umiejętności, opinie, referencje,
  4. oświadczenia:
a) o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem,
b) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem,
c) o posiadaniu polskiego obywatelstwa, opatrzone własnoręcznym podpisem,
d) zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, opatrzone własnoręcznym podpisem.
 
W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.
 
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) oraz Regulamin zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 1178/18 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 29 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna. 
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia 4 kwietnia 2018 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich”.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Monika Matusz – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 013 47 43 315.
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i będzie zatrudniony, zostaną włączone do jego akt osobowych. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym, Zarządzania Kadrami i Kontroli przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone. Niewybrani kandydaci mogą w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
 
 
 
 
Krosno, dnia 19 marca 2018 r.
 
 
Podmiot publikujący
WytworzyłMonika Matusz2018-03-19 00:00
Publikujący Monika Matusz - Monika Matusz 2018-03-21 13:17
Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 18 maja 2024r. 02:24:57
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.