MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
-
Nazwa placówki: Środowiskowy Dom Samopomocy
-
Adres : ul. Kletówki 7a, 38-400 Krosno
-
Kierownik : Małgorzata Urbańska
-
Nr telefonu : 13 307 3333
-
Fax : 13 3073333
-
E-mail : sdskrosno@wp.pl
-
Adres strony www :
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Środowiskowy Dom Samopomocy jest placówką typu dziennego, dla osób z zaburzeniami psychicznymi i upośledzonymi umysłowo z terenu Miasta Krosna. Zajęcia prowadzone są od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
Celem Środowiskowego Domu Samopomocy jest prowadzenie zajęć w kierunku przystosowania jednostki w możliwie największym stopniu do samodzielnego życia w społeczeństwie.
W Środowiskowym Domu Samopomocy działa zespół wspierająco – aktywizujący, prowadzone są treningi umiejętności samoobsługi, zaradności życiowej i funkcjonowania w codziennym życiu, treningi umiejętności spędzania wolnego czasu. Uczestnicy w każdej sprawie mają możliwość konsultacji psychologicznej, psychiatrycznej, prawnej i socjalnej.
Uczestnicy poprzez terapię zajęciową mogą rozwijać swoje zainteresowania muzyczne, plastyczne, teatralne, rękodzieła artystycznego, kulinarne itp. Ważny jest również kontakt z grupą.
III. Struktura organizacyjna
-
Wykonana zgodnie z regulaminem organizacyjnym jednostki. - (PLIK)
-
Schemat organizacyjny - (PLIK)
-
Zarządzenie w sprawie przyjęcia regulaminu oraganizacyjnego (PLIK)
IV. Podstawa prawna działalności
-
Ustawa o pomocy społecznej – (PLIK)
-
Rozporządzenie ministra pracy i polityki społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy z dnia 9 grudnia 2010 r – (PLIK)
-
Ustawa z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego- (PLIK)
-
Uchwała Nr XLVIII/1066/2002 z dnia 7 października 2002 w sprawie utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy (PLIK)
-
Uchwała zmieniająca statut SDS (PLIK)
-
Statut (PLIK)
-
Regulamin Uczestnika (PLIK)
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
-
Kierownik przyjmuje strony we wtorki i czwartki od 9.00 do 11.00.
II. Finanse, majątek jednostki
-
Plan finansowy (PLIK)
-
Środki trwałe – 12 375,00 zł
-
Budynki (wartość w zł)
-
Bilans (ostatni) (PLIK)
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
-
Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania -(PLIK)
Kontrola Zarządcza
1) Oświadczenie (PLIK)
2) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2016 (PLIK)
3) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2017 (PLIK)
4) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2018 (PLIK)
5) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2019 (PLIK)
6) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2020 (PLIK)
7) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2021 (PLIK)
8) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2022 (PLIK)
9) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2023 (PLIK)
Sprawozdania za rok 2018
-
Bilans jednostki budżetowej
-
Rachunek zysków i strat
-
Zestawienie zmian w funduszu
-
Informacja dodatkowa
Sprawozdania za rok 2019
-
Bilans jednostki budżetowej
-
Rachunek zysków i strat
-
Zestawienie zmian w funduszu
-
Informacja dodatkowa
Sprawozdania za rok 2020
-
Bilans jednostki budżetowej
Sprawozdania za rok 2021