MENU PODMIOTOWE

I. Informacje o jednostce


II. Przedmiot działalności i kompetencje

Środowiskowy Dom Samopomocy  jest placówką typu dziennego, dla osób z zaburzeniami psychicznymi i upośledzonymi umysłowo z terenu Miasta Krosna. Zajęcia prowadzone są od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
Celem Środowiskowego Domu Samopomocy jest prowadzenie zajęć w kierunku przystosowania jednostki w możliwie największym stopniu do samodzielnego życia w społeczeństwie.
W Środowiskowym Domu Samopomocy działa zespół wspierająco – aktywizujący, prowadzone są treningi umiejętności samoobsługi, zaradności życiowej i funkcjonowania w codziennym życiu, treningi umiejętności spędzania wolnego czasu. Uczestnicy w każdej sprawie mają możliwość konsultacji psychologicznej, psychiatrycznej, prawnej i socjalnej.
Uczestnicy poprzez terapię zajęciową mogą rozwijać swoje zainteresowania muzyczne, plastyczne, teatralne, rękodzieła artystycznego, kulinarne itp. Ważny jest również kontakt z grupą.


III. Struktura organizacyjna


IV. Podstawa prawna działalności


MENU PRZEDMIOTOWE

I. Załatwianie spraw
 

II. Finanse, majątek jednostki

III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)

IV. Dostęp do informacji publicznych

 

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).

 

Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP

Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.

Wniosek do pobrania -(PLIK)


Kontrola Zarządcza
1) Oświadczenie (PLIK)
2) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2016 (PLIK)
3) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2017 (PLIK)
4) Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej za rok 2018 (PLIK)

Sprawozdania za rok 2018

  1. Bilans jednostki budżetowej
  2. Rachunek zysków i strat
  3. Zestawienie zmian w funduszu
  4. Informacja dodatkowa