Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Jesteś tutaj:
TREŚC JEST ARCHIWALNA

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora ds. geodezji i kartografii w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

OK.2110.8.2020.B    
Prezydent Miasta Krosna
ogłasza nabór na stanowisko podinspektora ds. geodezji i kartografii
w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
Urząd Miasta Krosna

1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.
2. Określenie stanowiska: podinspektor.
3. Wymiar etatu: pełny etat.
4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

•    wymagania niezbędne:
1)    wykształcenie wyższe,
2)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),
3)    obywatelstwo polskie,
4)    pełna zdolność do czynności prawnych,
5)     korzystanie z pełni praw publicznych,
6)    nieposzlakowana opinia,
7)    znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku oraz umiejętność ich interpretacji i stosowania w praktyce, a w szczególności: ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o pracownikach samorządowych, prawo geodezyjne i kartograficzne oraz akty wykonawcze w tym: rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenie w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenie w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenie w sprawie zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach, rozporządzenie w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej, rozporządzenie w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT, rozporządzenie w sprawie rozgraniczania nieruchomości, ustawa o gospodarce nieruchomościami i akty wykonawcze w tym: rozporządzenie w sprawie sposobu i trybu podziałów nieruchomości, ustawa Prawo budowlane i akty wykonawcze, ustawa o infrastrukturze informacji przestrzennych, rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO, ustawa o księgach wieczystych i hipotece oraz akty wykonawcze, Kodeks cywilny (w zakresie prawa własności, władania, użytkowania, ograniczonych praw rzeczowych) Kodeks Postępowania Administracyjnego,

•    wymagania dodatkowe:
1)    wykształcenie wyższe geodezyjne,
2)    minimum roczny staż pracy w administracji geodezyjnej lub minimum roczny staż pracy w bezpośrednim wykonawstwie geodezyjnym,
3)    doświadczenie zawodowe w branży geodezyjnej w zakresie dotyczącym ewidencji gruntów i budynków,
4)     umiejętność obsługi programów komputerowych z zakresu prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
5)    znajomość języka angielskiego na poziomie średnim,
6)    praktyczna znajomość obsługi komputera: arkusza kalkulacyjnego, edytora tekstu, grafiki,
7)    komunikatywność,
8)    umiejętność pracy w zespole,
9)    dokładność, systematyczność, uczciwość,
10)    umiejętność rozwiązywania problemów.


5.Zakres zadań:
1)    prowadzenie z urzędu postępowań administracyjnych (zakończonych decyzją administracyjną) poprzedzających wprowadzenie zmian w bazie ewidencji gruntów i budynków,
2)    prowadzenie bieżącej aktualizacji bazy ewidencji gruntów i budynków na podstawie dokumentów przesłanych od sądów powszechnych, notariuszy, urzędów administracji publicznej oraz na podstawie opracowań geodezyjnych i kartograficznych włączonych do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
3)    wykonywanie i wydawanie wykazów synchronizacyjnych dla nieruchomości ewidencyjnych których oznaczenie w księgach wieczystych jest różne od oznaczenia tej nieruchomości w bazie ewidencji gruntów i budynków
4)    prowadzenie regulacji stanów prawnych nieruchomości wchodzących w skład zasobów nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy a w szczególności przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej stanowiącej podstawę do złożenia wniosku o stwierdzenie przez sąd prawa własności w postępowaniu o zasiedzenie, wniosku o wydanie decyzji komunalizacyjnej przez wojewodę, wniosku o założenie księgi wieczystej

6.    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
•    stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze,
•    praca wymagająca wyjścia w teren,
•    praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,
•    praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,
•    praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
•    praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego,
•    praca wymagająca odporności na stres.

7.    Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu lipcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.

8.    Wymagane dokumenty:
1)    list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)    cv opatrzone własnoręcznym podpisem z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
3)    poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie (w tym wykształcenie wyższe geodezyjne), doświadczenie zawodowe (staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w administracji geodezyjnej lub bezpośrednim wykonawstwie geodezyjnym - w przypadku pozostawania w zatrudnieniu – zaświadczenie o zatrudnieniu, doświadczenie w pracy w branży geodezyjnej w zakresie dotyczącym ewidencji gruntów i budynków), znajomość języka angielskiego, kwalifikacje i umiejętności, opinie, referencje,
4)    oświadczenia o: niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadaniu polskiego obywatelstwa oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na załączniku Nr 2 do Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna stanowiącym załącznik do ogłoszenia o naborze,

W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.

Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) oraz Regulamin zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 1178/18 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 29 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna.  
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia  20 sierpnia 2020 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko podinspektora ds. geodezji i kartografii w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami”.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Oberc Katarzyna – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 13 47 43 315.

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krosna z siedzibą: 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a. W przypadku pytań o swoje dane osobowe kandydat może skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pisząc na adres e-mail iod@um.krosno.pl.
Podane dane osobowe są przekazywane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z realizacją procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie poprzez złożoną na piśmie prośbę w Wydziale Organizacyjnym, Zarządzania Kadrami i Kontroli, ul. Lwowska 28a, pok. 321. Nie ma to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Kandydat uczestniczący w procedurze naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. W przypadku powzięcia informacji     o niewłaściwym przetwarzaniu swoich danych przez Administratora kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi na przetwarzanie swoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych do celów naboru przez Urząd Miasta Krosna jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Przekazane dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna, jednak nie dłużej niż 3 miesiące z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu naboru na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Krosna.

W przypadku zatrudnienia po przeprowadzonym naborze na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym dane osobowe kandydata zostaną włączone do dokumentacji pracowniczej i będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67), o ile przepisy szczególne nie określają innego terminu przechowywania.
Niewybrani kandydaci mogą w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
Wyłoniony w drodze naboru kandydat przed zawarciem umowy o pracę będzie zobowiązany dostarczyć do wglądu oryginały złożonych dokumentów i informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Niedostarczenie wymienionych wyżej dokumentów spowoduje odstąpienie od zawarcia umowy.

Dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane innym odbiorcom.

Podanie przez kandydatów danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa jest dobrowolne, lecz nie podanie ich uniemożliwia udział w procedurze naboru.


Krosno, dnia 3 sierpnia 2020 r.
 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Załącznik do ogłoszenia o naborze - oświadczenia Plik pdf 271.93 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłKatrzyna Oberc2020-08-04
Publikujący Katarzyna Oberc - Katarzyna Oberc 2020-08-04 14:47
Modyfikacja Katarzyna Oberc - Katarzyna Oberc 2020-08-04 14:47
Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 28 marca 2024r. 10:22:10
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.