Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o.                                               Krosno, 17.06.2015

ul. Blich 2

38-400 Krosno

NIP 6842607964

 

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA SERWIS URZADZEŃ GAZOWYCH

 

Przedmiot zapytania:

Serwis urządzeń  gazowych w 2 obiektach Centrum Dziedzictwa Szkła: budynek główny CDS oraz piwnice przedprożne  w Krośnie.

Opis przedmiotu zapytania:

Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o.  zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej
na serwis urządzeń gazowych w 2 obiektach:  Centrum Dziedzictwa Szkła oraz piwnicach przedprożnych  w Krośnie zgodnie z przedstawioną specyfikacją.

Wyszczególnienie urządzeń objętych serwisem:

  1. Budynek główny CDS:
  1. Piwnice przedprożne:

Stała obsługa serwisowa urządzeń kotłowi obejmuje:

- 1 raz w roku przegląd ww. urządzeń przed sezonem grzewczym

- 1 raz w roku sprawdzenie armatury i instalacji gazowej

- 24h/dobę, 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu odebrania zgłoszenia awarii – 6 h.

Wszystkie ww. przeglądy zostaną potwierdzone protokołem.

Płatność za wykonanie ww. usług dokonana zostanie w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury rozliczeniowej. Za części wmontowane do urządzeń objętych serwisem będą wystawiane osobne faktury.

Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym wykonawcą od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy.

Kryterium oceny propozycji przedstawionych przez Wykonawców będzie cena.

Kontakt:

W razie uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można zwracać się do:

Małgorzata Florian – kierownik ds. administracji

e-mail: m.florian@miastoszkla.pl

tel. 512 824 650

Miejsce i termin składania ofert:

Oferta powinna zostać przygotowana w oparciu o załączony formularz ofertowy (załącznik 1). Do oferty proszę dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do serwisowania lub naprawiania urządzeń gazowych oraz oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami u mowy (załącznik 2).

Wymagane dokumenty mogą być dostarczone w postaci kserokopii, potwierdzone
za zgodność z oryginałem.

Ofertę należy przesłać e-mailem na adres: m.florian@miastoszkla.pl w terminie
do  15 lipca 2015 do godz. 15.00

W załączeniu przekazuję:

Załącznik nr 1 – formularz oferty

Załącznik nr 2 – oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami u mowy

Załącznik nr 3 - wzór umowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

………………………………………………………………………….

(pieczęć adresowa wykonawcy)

 

 

Formularz ofertowy

 

Dane dotyczące Wykonawcy:

 

Nazwa:…………………………………………………………………………………………………………………………….………

Siedziba: …………………………………………………………………………………………………………………………………

Województwo: ……………………………………………………………………………………………………………………….

Nr. tel.: …………………………………………………………………………………………………………………………………..

Nr NIP: ……………………………………………………………………………………………………………………………………

Nr REGON: ……………………………………………………………………………………………………………………………..

Adres e-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:

Adres zamieszkania: ……………………………………………………………………………………………………………....

Nr dowodu osobistego: ………………………………………………………………., PESEL: …………………………….

 

Dane dotyczące Zamawiającego:

Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o.

ul. Blich 2

38-400 Krosno

NIP: 6842607964

REGON: 180619978

 

Zobowiązania Wykonawcy:

 

Zobowiązuję się wykonać przedmiot świadczenia, którym jest świadczenie serwisu urządzeń gazowych w centrum dziedzictwa Szkła w Krośnie.


Odpłatność za wykonane usługi wynosi:

a)  1 raz w roku przegląd główny urządzeń - ……………………… PLN netto

b) 1 raz w roku sprawdzenie szczelności armatury i instalacji gazowej - ………………………… PLN netto

c) 24 h/dobę – 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii max 6 godzin – ……………………………………. PLN netto za roboczogodzinę

 

 

 

 

……………………………………………………………………

(podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej

 do występowania w imieniu Wykonawcy)

 

 

 

 

Załącznik nr 2

Miejscowość, data …………………………………………..

 

 

………………………………………

(pieczęć adresowa wykonawcy)

 

 

 

Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy

 

 

 

Oświadczamy, że przystępując do udziału w postepowaniu ofertowym na świadczenie serwisu urządzeń gazowych zapoznałem/am  się z warunkami umowy, jaką Zamawiający zamierza zawrzeć
z wybranym Wykonawcą i co  do jej treści nie wnoszę zastrzeżeń.

 

 

 

 

…………………………………………………..

(podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej

 do występowania w imieniu Wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

Wzór umowy

Umowa nr …..

Na świadczenie serwisu urządzeń gazowych

Zawarta w Krośnie, dnia …………………

Pomiędzy:

Centrum Dziedzictwa Szkła sp. z o.o., ul. Blich 2, 38 – 400 Krosno, NIP 684 – 260 – 79 – 64, REGON 180619978, wpisanym w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000367353, reprezentowaną przez Prezesa Zarządu, Pana Lecha Kordasa, zwaną dalej „Zamawiającym”

a

………………………………………………………………. z siedzibą w …………………………………………. zarejestrowanym w Krajowym rejestrze sądowym prowadzonym przez ……………………………………… w dniu ………………………. pod numerem ……………………………….,
z kapitałem zakładowym w wysokości ………………………. zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez ………………………………………..

 

( to w przypadku osób prowadzących indywidualna działalność gospodarczą)

 

Panem/Panią …………………………. zamieszkałym/ą w ………………………………………….. legitymującym/ą się dowodem osobistym o numerze ………………… prowadzącym/ą działalność gospodarczą w ramach zakładu ………….. mającego swoją siedzibę w ……………… wpisanym
w dniu ……………… do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, identyfikującym/ą się numerem NIP ………………….. posiadającym/ą REGON o numerze ………………………………..

W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w trybie zapytania ofertowego na świadczenie serwisu urządzeń gazowych  została zawarta umowa
o następującej treści:

§ 1

Przedmiotem umowy jest świadczenie serwisu urządzeń gazowych w Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie

§ 2

  1. Na mocy postanowień niniejszej umowy Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się świadczyć usługi pełnego serwisu i przeglądu urządzeń instalacji gazowej w Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie

Wyszczególnienie urządzeń objętych serwisem:

 

Kotłownia w budynku głównym CDS:

- Kocioł cieczowy VIESSMAN WERKE GMBH & CO KG, typ Vitodens 200 – 3 szt. 

- Palnik gazowy Viessman, typ MATRIX, cylindryczny  - 3 szt.

- Automatyka kotłowni + armatura i instalacja gazowa

 

 

Kotłownia w piwnicach przedprożnych:

 

- Kocioł cieczowy  DE DIETRICH, typ MCA 90 – 1 szt.

- Palnik gazowy DE DIETRICH, typ MCA 90 - 1 szt.

- Automatyka kotłowni + armatura i instalacja gazowa

 

Określone w pkt. 1 usługi serwisowe polegać będą w szczególności na:

- 1 raz w roku przegląd główny w/w urządzeń

- 1 raz w roku sprawdzenie szczelności armatury i instalacji gazowej

- 24 h/dobę – 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii max 6 godzin

 

Wszystkie w/w przeglądy potwierdzone będą protokołami.

 

Przeglądy i oględziny polegać będą miedzy innymi na:

- usuwaniu zauważonych usterek i nieprawidłowości urządzeń lub instalacji,

- wymianie uszkodzonych części lub elementów,

- sprawdzeniu działania i utrzymania należytego stanu technicznego urządzeń i instalacji.

 

  1. Zleceniobiorca wykona zlecone usługi z należytą starannością zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej umowie oraz wynikającymi z przepisów obowiązującego prawa, a w szczególności:

- rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 w sprawie bezpieczeństwa
i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 492),

- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2010., Nr 234, poz. 1623 z późn. zm.),

- instrukcji eksploatacji urządzeń,

- zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami BHP.

 

  1. Zleceniobiorca zobowiązuje się niezwłocznie powiadamiać  Zleceniodawcę
    o jakichkolwiek nieprawidłowościach w działaniu urządzeń lub instalacji podlegających serwisowi na podstawie niniejszej umowy, stwierdzonych w czasie przeglądów. Obowiązek poniższy obciąża również Zleceniodawcę, w czasie eksploatacji urządzeń podlegających serwisowi.
  2. Usterki wykraczające poza zakres konserwacji Zleceniobiorca niezwłocznie zgłosi Zleceniodawcy. W przypadku konieczności napraw albo remontów urządzeń lub instalacji strony ustalają termin ich wykonania, tak aby prowadzone prace nie utrudniały ponad miarę działalności zleceniodawcy
  3. Dokumentacje eksploatacyjne urządzeń technicznych przechowywane będą
    u Zleceniodawcy.
  4. Wykonawca oświadcza, ze posiada odpowiednie uprawnienia doi wykonywania usług będących przedmiotem niniejszej umowy oraz uprawnienia producentów
    do dokonywania przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń.

 

§ 3

Zleceniodawca zobowiązany jest zgłoście awarię niezwłocznie po jej wystąpieniu, telefonicznie na następujący numer telefonu Zleceniodawcy ………………..  lub faksem na numer ………….. Zleceniobiorca podejmuje działania mające na celu usunięcie awarii (np. zabezpieczenie miejsca awarii lub odcięcie gazu) najpóźniej w okresie 6 godzin od zgłoszenia.

  1. Zleceniobiorca zobowiązany jest do :

- wykonania zgłoszonej naprawy w nieprzekraczalnym terminie 6 godzin od godziny zgłoszenia naprawy,

- niezwłocznego poinformowania Zleceniodawcy, jeżeli dokonanie naprawy nie będzie możliwe.

§ 4

  1. Strony zawierają niniejszą umowę na okres roku. Za termin przyjmuje się dzień podpisania umowy.
  2. Rozpoczęcie realizacji postanowień  niniejszej umowy nastąpi od dnia podpisania umowy.
  3. Każda ze stron może rozwiązać niniejszą umowę za 3 miesięcznym wypowiedzeniem, wypowiedzenie winno nastąpić na piśmie na koniec miesiąca kalendarzowego.

§ 5

  1. Strony ustalają, iż za wykonanie usług objętych zakresem niniejszej umowy  Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy wynagrodzenie w kwocie:

a)  1 raz w roku przegląd główny w/w urządzeń - ……………………… brutto

b) 1 raz w roku sprawdzenie szczelności armatury i instalacji gazowej - ………………………… brutto

c) 24 h/dobę – 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii max 6 godzin – ……………………………………. brutto za roboczogodzinę

  1. Określone w punkcie 3 wynagrodzenie obejmuje koszty osobowe oraz koszty transportu, a nie obejmuje kosztów zakupu materiałów lub urządzeń. W przypadku konieczności dokonania wymiany urządzeń lub instalacji ich naprawy lub remontu, wszelkie koszty z tym związane obciążają Zleceniodawcę, koszty te będą refakturowane przez Zleceniobiorcę. Zleceniobiorca zobowiązany jest przedstawić Zleceniodawcy do akceptacji specyfikację przewidywanych kosztów naprawy lub remontu przed rozpoczęciem wykonywania czynności, pod rygorem odmowy zapłaty należności.
  2. Wynagrodzenie płatne będzie w jednorazowo po wykonaniu usługi przelewem na rachunek bankowy Zleceniobiorcy w banku …………. nr konta ……………………..
    w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury VAT.

 

 

§ 6

  1. Ze strony Zleceniobiorcy nad prawidłowym wykonaniem niniejszej umowy czuwał będzie ………
  2. Ze strony Zleceniodawcy nad prawidłowym wykonaniem niniejszej umowy czuwał będzie kierownik ds. administracji

§ 7

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w całości bez możliwości powierzenia innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części

§ 8

W przypadku odstąpienia od wykonania usługi przez Wykonawcę, zobowiązany jest
on do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 20 % łącznej kwoty wartości przedmiotu umowy

§ 9

  1. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy gdy:
  1. zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy
  2. zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy
  3. wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie.

§ 10

Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

§ 11

Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygać będzie właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny dla siedziby Zamawiającego.

§ 12

W sprawach nieuregulowanych zastosowanie maja odpowiedzenie przepisy Kodeksy cywilnego.

§ 13

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej
ze stron.

 

Zamawiający:                                                                                                  Wykonawca:

……………………………………………………                                                           …………….……………………………………………