Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. Krosno, 17.06.2015
ul. Blich 2
38-400 Krosno
NIP 6842607964
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA SERWIS URZADZEŃ GAZOWYCH
Przedmiot zapytania:
Serwis urządzeń gazowych w 2 obiektach Centrum Dziedzictwa Szkła: budynek główny CDS oraz piwnice przedprożne w Krośnie.
Opis przedmiotu zapytania:
Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o. zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej
na serwis urządzeń gazowych w 2 obiektach: Centrum Dziedzictwa Szkła oraz piwnicach przedprożnych w Krośnie zgodnie z przedstawioną specyfikacją.
Wyszczególnienie urządzeń objętych serwisem:
Stała obsługa serwisowa urządzeń kotłowi obejmuje:
- 1 raz w roku przegląd ww. urządzeń przed sezonem grzewczym
- 1 raz w roku sprawdzenie armatury i instalacji gazowej
- 24h/dobę, 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu odebrania zgłoszenia awarii – 6 h.
Wszystkie ww. przeglądy zostaną potwierdzone protokołem.
Płatność za wykonanie ww. usług dokonana zostanie w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury rozliczeniowej. Za części wmontowane do urządzeń objętych serwisem będą wystawiane osobne faktury.
Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym wykonawcą od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy.
Kryterium oceny propozycji przedstawionych przez Wykonawców będzie cena.
Kontakt:
W razie uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można zwracać się do:
Małgorzata Florian – kierownik ds. administracji
e-mail: m.florian@miastoszkla.pl
tel. 512 824 650
Miejsce i termin składania ofert:
Oferta powinna zostać przygotowana w oparciu o załączony formularz ofertowy (załącznik 1). Do oferty proszę dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do serwisowania lub naprawiania urządzeń gazowych oraz oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami u mowy (załącznik 2).
Wymagane dokumenty mogą być dostarczone w postaci kserokopii, potwierdzone
za zgodność z oryginałem.
Ofertę należy przesłać e-mailem na adres: m.florian@miastoszkla.pl w terminie
do 15 lipca 2015 do godz. 15.00
W załączeniu przekazuję:
Załącznik nr 1 – formularz oferty
Załącznik nr 2 – oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami u mowy
Załącznik nr 3 - wzór umowy
Załącznik nr 1
………………………………………………………………………….
(pieczęć adresowa wykonawcy)
Formularz ofertowy
Dane dotyczące Wykonawcy:
Nazwa:…………………………………………………………………………………………………………………………….………
Siedziba: …………………………………………………………………………………………………………………………………
Województwo: ……………………………………………………………………………………………………………………….
Nr. tel.: …………………………………………………………………………………………………………………………………..
Nr NIP: ……………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr REGON: ……………………………………………………………………………………………………………………………..
Adres e-mail: ………………………………………………………………………………………………………………………….
Dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
Adres zamieszkania: ……………………………………………………………………………………………………………....
Nr dowodu osobistego: ………………………………………………………………., PESEL: …………………………….
Dane dotyczące Zamawiającego:
Centrum Dziedzictwa Szkła Sp. z o.o.
ul. Blich 2
38-400 Krosno
NIP: 6842607964
REGON: 180619978
Zobowiązania Wykonawcy:
Zobowiązuję się wykonać przedmiot świadczenia, którym jest świadczenie serwisu urządzeń gazowych w centrum dziedzictwa Szkła w Krośnie.
Odpłatność za wykonane usługi wynosi:
a) 1 raz w roku przegląd główny urządzeń - ……………………… PLN netto
b) 1 raz w roku sprawdzenie szczelności armatury i instalacji gazowej - ………………………… PLN netto
c) 24 h/dobę – 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii max 6 godzin – ……………………………………. PLN netto za roboczogodzinę
……………………………………………………………………
(podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy)
Załącznik nr 2
Miejscowość, data …………………………………………..
………………………………………
(pieczęć adresowa wykonawcy)
Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy
Oświadczamy, że przystępując do udziału w postepowaniu ofertowym na świadczenie serwisu urządzeń gazowych zapoznałem/am się z warunkami umowy, jaką Zamawiający zamierza zawrzeć
z wybranym Wykonawcą i co do jej treści nie wnoszę zastrzeżeń.
…………………………………………………..
(podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy)
Załącznik nr 3
Wzór umowy
Umowa nr …..
Na świadczenie serwisu urządzeń gazowych
Zawarta w Krośnie, dnia …………………
Pomiędzy:
Centrum Dziedzictwa Szkła sp. z o.o., ul. Blich 2, 38 – 400 Krosno, NIP 684 – 260 – 79 – 64, REGON 180619978, wpisanym w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000367353, reprezentowaną przez Prezesa Zarządu, Pana Lecha Kordasa, zwaną dalej „Zamawiającym”
a
………………………………………………………………. z siedzibą w …………………………………………. zarejestrowanym w Krajowym rejestrze sądowym prowadzonym przez ……………………………………… w dniu ………………………. pod numerem ……………………………….,
z kapitałem zakładowym w wysokości ………………………. zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez ………………………………………..
( to w przypadku osób prowadzących indywidualna działalność gospodarczą)
Panem/Panią …………………………. zamieszkałym/ą w ………………………………………….. legitymującym/ą się dowodem osobistym o numerze ………………… prowadzącym/ą działalność gospodarczą w ramach zakładu ………….. mającego swoją siedzibę w ……………… wpisanym
w dniu ……………… do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, identyfikującym/ą się numerem NIP ………………….. posiadającym/ą REGON o numerze ………………………………..
W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w trybie zapytania ofertowego na świadczenie serwisu urządzeń gazowych została zawarta umowa
o następującej treści:
§ 1
Przedmiotem umowy jest świadczenie serwisu urządzeń gazowych w Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie
§ 2
Wyszczególnienie urządzeń objętych serwisem:
Kotłownia w budynku głównym CDS:
- Kocioł cieczowy VIESSMAN WERKE GMBH & CO KG, typ Vitodens 200 – 3 szt.
- Palnik gazowy Viessman, typ MATRIX, cylindryczny - 3 szt.
- Automatyka kotłowni + armatura i instalacja gazowa
Kotłownia w piwnicach przedprożnych:
- Kocioł cieczowy DE DIETRICH, typ MCA 90 – 1 szt.
- Palnik gazowy DE DIETRICH, typ MCA 90 - 1 szt.
- Automatyka kotłowni + armatura i instalacja gazowa
Określone w pkt. 1 usługi serwisowe polegać będą w szczególności na:
- 1 raz w roku przegląd główny w/w urządzeń
- 1 raz w roku sprawdzenie szczelności armatury i instalacji gazowej
- 24 h/dobę – 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii max 6 godzin
Wszystkie w/w przeglądy potwierdzone będą protokołami.
Przeglądy i oględziny polegać będą miedzy innymi na:
- usuwaniu zauważonych usterek i nieprawidłowości urządzeń lub instalacji,
- wymianie uszkodzonych części lub elementów,
- sprawdzeniu działania i utrzymania należytego stanu technicznego urządzeń i instalacji.
- rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 w sprawie bezpieczeństwa
i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 492),
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2010., Nr 234, poz. 1623 z późn. zm.),
- instrukcji eksploatacji urządzeń,
- zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami BHP.
§ 3
Zleceniodawca zobowiązany jest zgłoście awarię niezwłocznie po jej wystąpieniu, telefonicznie na następujący numer telefonu Zleceniodawcy ……………….. lub faksem na numer ………….. Zleceniobiorca podejmuje działania mające na celu usunięcie awarii (np. zabezpieczenie miejsca awarii lub odcięcie gazu) najpóźniej w okresie 6 godzin od zgłoszenia.
- wykonania zgłoszonej naprawy w nieprzekraczalnym terminie 6 godzin od godziny zgłoszenia naprawy,
- niezwłocznego poinformowania Zleceniodawcy, jeżeli dokonanie naprawy nie będzie możliwe.
§ 4
§ 5
a) 1 raz w roku przegląd główny w/w urządzeń - ……………………… brutto
b) 1 raz w roku sprawdzenie szczelności armatury i instalacji gazowej - ………………………… brutto
c) 24 h/dobę – 7 dni w tygodniu pogotowie awaryjne – czas reakcji od momentu zgłoszenia awarii max 6 godzin – ……………………………………. brutto za roboczogodzinę
§ 6
§ 7
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w całości bez możliwości powierzenia innym podmiotom realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części
§ 8
W przypadku odstąpienia od wykonania usługi przez Wykonawcę, zobowiązany jest
on do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 20 % łącznej kwoty wartości przedmiotu umowy
§ 9
§ 10
Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
§ 11
Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygać będzie właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny dla siedziby Zamawiającego.
§ 12
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie maja odpowiedzenie przepisy Kodeksy cywilnego.
§ 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej
ze stron.
Zamawiający: Wykonawca:
…………………………………………………… …………….……………………………………………