MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie pod nazwą „Promyk Nadziei” funkcjonuje od września 1993 r. Był domem dla osób w podeszłym wieku, które z powodu wieku, choroby lub niepełnosprawności wymagały stałej opieki. Obecnie przedmiotem działalności domu jest świadczenie całodobowej opieki i wsparcia dla osób przewlekle psychicznie chorych.
Podstawą przyjęcia mieszkańca do Domu jest decyzja wydana przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie o umieszczeniu mieszkańca. Dom Pomocy Społecznej zlokalizowany jest w centrum miasta, w pobliżu stacji PKP, PKS, MKS. Otoczony jest zielenią ogrodu, z miejscem do wypoczynku i rekreacji w sezonie letnim.
Dom składa się z dwóch części: starszej, parter +piętro oraz dobudowanego w 2005 r. nowego parterowego pawilonu. Dom i jego otoczenie jest pozbawione barier architektonicznych. Od 2009 r. starsza część Domu została poddana gruntownemu remontowi. Pokoje mieszkańców 1, 2 i 3 osobowe zostały odnowione, wyposażone w nowe meble oraz w instalację przyzywowo - alarmową. Łazienki zostały przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont został zakończony w 2010 r.
Dom uzyskał standard w listopadzie 2010 r.
III. Struktura organizacyjna
Regulamin organizacyjny – (PLIK)
Struktura organizacyjna – (PLIK)
IV. Podstawa prawna działalności
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
w szczególnych przypadkach w zależności od wynikającej sytuacji lub potrzeby strony przyjmowane są w godzinach pracy Domu Pomocy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
II. Finanse, majątek jednostki
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania – (PLIK)
Deklaracja Dostępności (PLIK)
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2021 (PLIK)
Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
za rok 2020 - (PLIK)
za rok 2019 - (PLIK)
za rok 2018 - (PLIK)
za rok 2017 - (PLIK)
za rok 2016 - (PLIK)
za rok 2015 - (PLIK)
Krosno, dnia 24.02.2016r.
OGŁOSZENIE
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 w Krośnie, ul. Kletówki 7 poszukuje spadkobierców n/w zmarłej mieszkanki:
Pani Janiny Kinel c. Stanisława i Zofi z domu Frudruch ur. 23.06.1924r. .
Pozostawiony przez zmarłą depozyt wchodzi w skład masy spadkowej i będzie wypłacony spadkobiercom zmarłej po przedłożeniu przez nich prawomocnego postanowienia Sądu o stwierdzeniu nabycia praw do spadku.
Niepodjęcie depozytu przez spadkobierców w terminie 3 lat od daty zawiadomienia spowoduje, że depozyt przejdzie na własność Skarbu Państwa zgodnie z Ustawą z dnia 18.10.2006r. (Dz. U. Nr 208 poz.1537 z dnia 21.11.2006r. z późniejszymi zamianami) o likwidacji niepodjętych depozytów.