MENU PODMIOTOWE

I. Informacje o jednostce

Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie

Ul. Żwirki i Wigury 4a,
38-400 Krosno
Tel/ fax: (0-13) 43-673-99, 43-634-53

NIP: 684-17-74-915,   REGON: 370 180 840


II. Przedmiot działalności i kompetencje
Dom Pomocy Społecznej „Rodzinne Gniazdo”  funkcjonuje od 1993-09-01 roku. Jest jednostką organizacyjną samorządu terytorialnego. Ma zasięg ponad gminny i przeznaczony jest dla 88 dorosłych osób obojga płci, w tym: 63 osób w podeszłym wieku i 25 osób przewlekle chorych.Dom jest placówką stałego pobytu, przeznaczoną dla osób wymagających opieki  z powodu wieku,choroby lub niepełnosprawności, nie mogących samodzielnie funkcjonować w codziennym życiu, którym nie można zapewnić niezbędnej pomocy w formie usług opiekuńczych. Budynek jest pięciokondygnacyjny – połączony przewiązką z kaplicą p. w. Matki Bożej Nieustającej Pomocy. Dysponuje pokojami jednoosobowymi, przy których znajdują się łazienki. Ponadto Dom wyposażony jest w system wczesnego wykrywania pożaru, w instalacje oddymiania i windę dostosowaną do osób niepełnosprawnych.
Dom świadczy usługi bytowe, opiekuńcze, wspomagające na poziomie obowiązującegostandardu, w zakresie i formach wynikających z indywidualnych potrzeb osób w nim przebywających. Organizacja Domu, zakres i poziom świadczonych usług uwzględnia w szczególności wolność, intymność, godność i poczucie bezpieczeństwa oraz stopień fizycznej i psychicznej sprawności mieszkańców.

Decyzję o skierowaniu do Domu Pomocy Społecznej w Krośnie i decyzję ustalająca odpłatność za pobyt wydaje organ gminy właściwy dla tej osoby, a decyzję administracyjną o umieszczeniu wydaje Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Krośnie.

Miesięczny koszt utrzymania mieszkańca 1 kwietnia 2017r. wynosi 3045,07 PLN

III. Struktura organizacyjna

      DYREKTOR

DZIAŁ ADAPTACYJNO - TERAPEUTYCZNY

- kierownik działu

- kierownik zespołu pielęgniarek

- starsza pielęgniarka

- pracownik socjalny

- psycholog

- kapelan

- starszy technik fizjoterapii

- instruktor terapii zajęciowej

- instruktor do spraw kulturalno - oświatowych

- opiekunowie

- pokojowe


DZIAŁ ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZY

- kierownik działu

- kierownik kuchni

- kucharze

- magazynier

- inspektor

- praczka

- szwaczka

- szwaczka/sprzątaczka

- elektryk - ogrodnik

- kierowca

- portierzy - konserwatorzy


DZIAŁ FINANSOWO - KSIĘGOWY

- główny księgowy

- księgowa


IV. Podstawa prawna działalności

 

Statut
Dane osobowe


MENU PRZEDMIOTOWE

I. Załatwianie spraw

Godziny pracy:  Poniedziałek - piątek: 730 - 1530
Dyrektor Magdalena Słyś - przyjmowanie stron 800 - 1500

II. Finanse, majątek jednostki

* zestawienie obrotów i sald grudzień 2012

http://www.bip.umkrosno.pl/fck_pliki/zestawienie_obrotow_i_sald_2012.pdf

* dochody, wydatki wg klasyfikacji budżetowej 2013

http://www.bip.umkrosno.pl/fck_pliki/Dochody__wydatki_wg_klasyfikacji_budzetowej2013.pdf

III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)

Dom prowadzi rejestr mieszkańców, pracowników ich teczki osobowe oraz składnicę akt.

IV. Dostęp do informacji publicznych

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 poz. 1764).


Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP

Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.

Wniosek do pobrania

http://www.bip.umkrosno.pl/fck_pliki/Wniosek_o_udostepnienie_informacji_publicznej.pdf

Oświadczenie o stanie kontroli zarządczej
za rok 2018- (PLIK)
za rok 2017- (PLIK)
za rok 2016- (PLIK)
za rok 2015- (PLIK)
za rok 2014- (PLIK)