MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Żłobek swoim zakresem obejmuje działalność opiekuńczą, wychowawczą oraz edukacyjną dostosowaną do dzieci w wieku od piątego miesiąca życia do lat trzech.
Do podstawowych zadan żłobka należy:
Żłobek jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:30 - 16:30
III. Struktura organizacyjna
O Żłobku:
Dyrektor - Wiesława Golenia
Główny księgowy - Katarzyna Piróg
Sekretariat - Alicja Szczepaniak
Żłobek Miejski w Krośnie dysponuje 222 miejscami opieki dla dzieci w wieku od ukończenia 5 miesiąca do 3 lat:
Żłobek prowadzi działalność w następujących lokalizacjach:
- pięć odziałów Żłobka przy ul. Mirandoli Pika 3; liczba miejsc - 122
- jeden oddział Żłobka w budynku PM nr 5 przy ul. Powstańców Warszawskich 42; liczba miejsc – 25
- jeden oddział Żłobka w budynku PM nr przy ul. Kisielewskiego 15; ilość miejsc – 25
- jeden oddział Żłobka w budynku PM nr przy ul. Mirandoli Pika 3; ilość miejsc – 25
- jeden oddział Żłobka w budynku PM nr przy ul. ks. Piotra Skargi 1; ilość miejsc - 25
Do Żłobka mogą uczęszczać dzieci w przedziale wiekowym – od ukończenia 20 tygodnia życia do trzech lat; w wyjątkowych sytuacjach do czterech lat.
IV. Podstawa prawna działalności
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
II. Finanse, majątek jednostki
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 z późn. zm).
Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania
Kontrola zarządcza
Oświadczenie