Oferent: | Biuro Wystaw Artystycznych | |
Nazwa stanowiska: | Asystent edukatora filmu | |
Miejsce pracy: | 38-400 Krosno, ul. Wojciecha Roberta Portiusa 4 | |
www. | http://www.bwakrosno.pl | |
e-mail: | b.jurkowska@bwakrosno.pl | |
tel. | +13 43 261 87 | |
rodzaj zatrudnienia: | umowa zlecenie, zatrudnienie od 7 grudnia 2020 r. do 7 lutego 2021 r. | |
Opis pracodawcy | ||
Biuro Wystaw Artystycznych jest instytucją kultury, której podstawowym celem jest działalność wystawiennicza, promocyjna i popularyzatorska w dziedzinie sztuki współczesnej. Dokumentacja życia artystycznego, gromadzenie i rozpowszechnianie informacji w zakresie sztuki współczesnej i jej twórców. Tworzenie kolekcji sztuki współczesnej artystów polskich i zagranicznych, a także popieranie wszechstronnego rozwoju kultury i edukacji plastycznej w Krośnie i bliskiej okolicy. |
||
Opis projektu | ||
Projekt pn. „Promotion and preservation of culture heritage in the area of Krosno and Uzhgorod” (Promocja i ochrona dziedzictwa kulturowego na obszarze Krosna i Uzhgorodu) jest realizowany przez Gminę Miasto Krosno wspólnie z Biurem Wystaw Artystycznych w Krośnie, a także z Departamentem Kultury, Sportu, Młodzieży i Rodziny oraz Transkarpacką Komisją Filmową w Uzhgorodzie od 1 kwietnia 2020 r. W ramach projektu zaplanowano i już częściowo zrealizowano szereg działań podjętych przez wszystkich jego partnerów: w tym konkurs dla uczniów szkół średnich z Krosna, warsztaty z animacji poklatkowej oraz filmu, stworzenie animacji poklatkowej o Krośnie oraz filmu promocyjnego o Uzhgorodzie, Konferencję Filmową i Międzynarodowe Forum Filmowe. Szczególnie działania filmowe, wspólne dla charakteru działalności instytucji z Krosna i Uzhgorodu pozwolą w nowoczesnym i atrakcyjnym formacie przedstawić dziedzictwo kulturowe i historyczne obu miast partnerskich. Projekt dofinansowano w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020. Więcej: http://bwakrosno.pl/aktualnosc-241-promocja_i_ochrona_dziedzictwa.html |
||
Opis stanowiska: | ||
|
||
Wymagania: | ||
Wymagania niezbędne:
Wymagania dodatkowe:
|
||
Oferujemy: | ||
|
||
Wymagane dokumenty: | ||
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową na adres Biura Wystaw Artystycznych, ul. Portiusa 4, 38-400 Krosno w terminie do dnia 2 grudnia 2020 roku do godz. 15:00 włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko Asystenta edukatora filmu projekt Krosno - Użhorod". LUB Wymagane dokumenty można w formie spakowanej (zip) przesłać na adres b.jurkowska@bwakrosno.pl w terminie do dnia 2 grudnia 2020 roku do godz. 15:00 włącznie. Przyjęcie dokumentów będzie potwierdzone informacją zwrotną (mailową lub za potwierdzeniem odbioru). Oferty wysłane po czasie lub niepełne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. W związku z panującą sytuacją zagrożenia epidemicznego, rozmowa kwalifikacyjna będzie mogła być przeprowadzona przez narzędzia do komunikacji online. Szczegółowych informacji odnośnie naboru i projektu udziela: Barbara Jurkowska – Asystent koordynatora artystycznego: b.jurkowska@bwakrosno.pl |
||
Ewelina Jurasz Dyrektor Biura Wystaw Artystycznych |
||
I. Informacje o jednostce
Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie
38-400 Krosno, ul. Wojciecha Roberta Portiusa 4
tel. 134326187
e-mail: galeriakrosno@op.pl
Adres strony www: www.bwakrosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Biuro Wystaw Artystycznych jest instytucją kultury, której podstawowym celem jest działalność wystawiennicza, promocyjna i popularyzatorska w dziedzinie sztuki współczesnej. Dokumentacja życia artystycznego, gromadzenie i rozpowszechnianie informacji w zakresie sztuki współczesnej i jej twórców. Tworzenie kolekcji sztuki współczesnej artystów polskich i zagranicznych, a także popieranie wszechstronnego rozwoju kultury i edukacji plastycznej w Krośnie i bliskiej okolicy.
III. Struktura organizacyjna
Dyrektor – mgr Ewelina Jurasz
Główna Księgowa – mgr Aldona Winiarska-Olczyk
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
- Uchwała - zmiana adresu siedziby
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
Dyrektor przyjmuje strony w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca od godz. 13.00 do 14.00.
Sekretariat czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Galeria Sztuki czynna:
od wtorku do piątku - 10.00-18.00
sobota, niedziela - 9.00-15.00
poniedziałek – nieczynna
II. Finanse, majątek jednostki
III. Rejestry i ewidencje
- Księga inwentarzowa dzieł sztuki
- Księga inwentarzowa księgozbioru
- Ksiega inwentarzowa środków trwałych powyżej 10000 zł
- Księga inwentarzowa środków trwałych od 1000 - 10000 zł
- Księga inwentarzowa środków trwałych ilościowa do 1000 zł
- Ksiega wartości niematerialnych i prawnych
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.