Oferent: | Biuro Wystaw Artystycznych |
Nazwa stanowiska: | Specjalista |
Miejsce pracy: | 38-400 Krosno, ul. Wojciecha Roberta Portiusa 4 |
www. | http://www.bwakrosno.pl |
e-mail: | finanse@bwakrosno.pl |
nr. tel. | +48 134 326 187 |
rodzaj zatrudnienia: | 1 etat; umowa o pracę |
Opis pracodawcy | |
Biuro Wystaw Artystycznych jest instytucją kultury, której podstawowym celem jest działalność wystawiennicza, promocyjna i popularyzatorska w dziedzinie sztuki współczesnej. Dokumentacja życia artystycznego, gromadzenie i rozpowszechnianie informacji w zakresie sztuki współczesnej i jej twórców. Tworzenie kolekcji sztuki współczesnej artystów polskich i zagranicznych, a także popieranie wszechstronnego rozwoju kultury i edukacji plastycznej. | |
Opis stanowiska: | |
|
|
Wymagania: | |
Wymagania niezbędne:
|
|
Oferujemy: | |
|
|
Wymagane dokumenty: | |
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze Wystaw Artystycznych, ul. Wojciecha Roberta Portiusa 4, 38-400 Krosno w terminie do dnia 16 listopada 2020 roku do godz. 15:00 włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko Specjalisty w Biurze Wystaw Artystycznych w Krośnie” LUB Wymagane dokumenty można w formie spakowanej (zip) przesłać na adres finanse@bwakrosno.pl w terminie od dnia 2 do 16 listopada 2020 roku do godz. 15:00 włącznie. Przyjęcie dokumentów będzie potwierdzone informacją zwrotną (mailową). Oferty wysłane po czasie lub niepełne nie będą rozpatrywane. Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 13 432 61 87. Osoby do kontaktu – Adrianna Szybka, Renata Zych-Henczel |
I. Informacje o jednostce
Biuro Wystaw Artystycznych w Krośnie
38-400 Krosno, ul. Wojciecha Roberta Portiusa 4
tel. 134326187
e-mail: galeriakrosno@op.pl
Adres strony www: www.bwakrosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Biuro Wystaw Artystycznych jest instytucją kultury, której podstawowym celem jest działalność wystawiennicza, promocyjna i popularyzatorska w dziedzinie sztuki współczesnej. Dokumentacja życia artystycznego, gromadzenie i rozpowszechnianie informacji w zakresie sztuki współczesnej i jej twórców. Tworzenie kolekcji sztuki współczesnej artystów polskich i zagranicznych, a także popieranie wszechstronnego rozwoju kultury i edukacji plastycznej w Krośnie i bliskiej okolicy.
III. Struktura organizacyjna
Dyrektor – mgr Ewelina Jurasz
Główna Księgowa – mgr Aldona Winiarska-Olczyk
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
- Uchwała - zmiana adresu siedziby
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
Dyrektor przyjmuje strony w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca od godz. 13.00 do 14.00.
Sekretariat czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Galeria Sztuki czynna:
od wtorku do piątku - 10.00-18.00
sobota, niedziela - 9.00-15.00
poniedziałek – nieczynna
II. Finanse, majątek jednostki
III. Rejestry i ewidencje
- Księga inwentarzowa dzieł sztuki
- Księga inwentarzowa księgozbioru
- Ksiega inwentarzowa środków trwałych powyżej 10000 zł
- Księga inwentarzowa środków trwałych od 1000 - 10000 zł
- Księga inwentarzowa środków trwałych ilościowa do 1000 zł
- Ksiega wartości niematerialnych i prawnych
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.