MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
-
Nazwa szkoły/placówki: Miejski Zespół Szkół nr 1 w Krośnie
-
Adres : ul. Jana i Stanisława Magurów 1, 38 - 409 Krosno
-
Dyrektor : mgr Gabriela Wróbel
-
Nr telefonu : szkoła / przedszkole - 13 43 214 50
-
E-mail : mzsnr1@interia.pl
-
Adres strony www : www.mzsnr1-krosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Miejski Zespół Szkół nr 1 w Krośnie to jednostka, w skład której wchodzi Przedszkole Miejskie nr 2 im. Króla Maciusia Pierwszego oraz Szkoła Podstawowa nr 10 im. kpt. Stanisława Betleja.
Przedszkole realizuje cele i zadania określone w ustawie o systemie oświaty oraz w przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczególności na podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Nadrzędnym celem przedszkola jest dobro dziecka i jego harmonijny, indywidualny rozwój.
Szkoła podstawowa pracę dydaktyczno - wychowawczą prowadzi zgodnie z zasadami pedagogiki, przepisami prawa a także ideami zawartymi w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka oraz Konwencji Praw Dziecka; realizuje cele i zadania wynikające z przepisów prawa, uwzględniając szkolny program wychowawczy i program profilaktyczny.
III. Struktura organizacyjna
-
Schemat organizacyjny Miejskiego Zespołu Szkół nr 1 w Krośnie - (pobierz)
IV. Podstawa prawna działalności
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw:
-
Dyrektor zespołu przyjmuje strony w piątki od godz. 800 do godz. 1000.
-
Wicedyrektor zespołu przyjmuje strony we wtorki od godz. 1100 do godz. 1300.
-
Sekretariat czynny: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 00 do 1500.
-
Pedagog szkolny: poniedziałek: 930 - 1230; 1330 - 1520, wtorek: 900 - 1510, środa: 1230 - 1300; 1400 - 1600, czwartek: 1230 - 1330, piątek: 715 - 800; 900 - 1415.
-
Pielęgiarka szkolna: poniedziałek: nieczynne, wtorek: 730 - 1505, środa: nieczynne, czwartek: nieczynne, piątek: 730 - 1505.
-
Biblioteka szkolna: poniedziałek: 745 - 1200, wtorek: 745 - 1500, środa: 1200 - 1530, czwartek: nieczynne, piątek: nieczynne.
-
Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - (pobierz)
II. Finanse, majątek jednostki
-
Plan finansowy - (pobierz)
-
Środki trwałe – 4 250 380,52 zł
-
Budynek - 2 865 608,53 zł
-
Bilans - (pobierz)
-
Rachunek zysków i strat - (pobierz)
-
Zestawienie zmian funduszu - (pobierz)
-
Informacja dodatkowa - (pobierz)
III. Rejestry i ewidencje
-
Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Miejskim Zespole Szkół nr 1 w Krośnie - (pobierz)
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
-
Ustawa o dostępie do informacji publicznej - (pobierz)
-
Regulamin udostępniania informacji publicznej - (pobierz)
-
Elektroniczna skrzynka podawcza - (pobierz)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.
Wniosek (wg wzoru poniżej) można dostarczyć w formie pisemnej osobiście lub pocztą tradycyjną. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek - (pobierz)
VI.Raporty o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego:
VII. Wniosek o zapewnienie dostępności
Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062, zwanej dalej ustawą), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Miejski Zespół Szkół nr 1 w Krośnie o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3 ustawy.
Na podstawie art. 30 ustawy osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności".
Informacja o braku dostępności lub wniosek o zapewnienie dostępności są wnoszone do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja lub żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
-
dane kontaktowe wnioskodawcy;
-
wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;
-
wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
-
wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Przykładowy wzór wniosku znajduje się w załączeniu.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. Jeżeli zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku jest niemożliwe ; lub znacznie utrudnione, np. ze względów technicznych lub prawnych, podmiot publiczny niezwłocznie zawiadamia wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności, proponując dostęp alternatywny.
Wnioski o zapewnienia dostępności można składać:
-
drogą pocztową na adres: Miejski Zespół Szkół nr 1, ul. Jana i Stanisława Magurów 1, 38-409 Krosno,
-
osobiście w sekretariacie: : Miejski Zespół Szkół nr 1, ul. Jana i Stanisława Magurów 1, 38-409 Krosno
-
drogą elektroniczną na adres: mzsnr1@interia.pl,
-
poprzez ePUAP: /MZSNR1/SkrytkaESP
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz. 1063)
VIII. Faktury elektroniczne:
IX. ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:
Wybór oferty - catering
Usługi cateringowe dla PM 2 - 07.12.2021 r.
Wybór oferty - catering
Usługi cateringowe dla PM 2 - 04.12.2020 r.
Wybór oferty - catering
Usługi cateringowe dla PM 2 - 26.11.2019 r.
Wybór oferty - catering.
Usługi cateringowe dla Przedszkola Miejskiego Nr 2 - 04.12.2018 r.
Zakup i dostawa Magicznego Dywanu 13.11.2018 r.
OGŁOSZENIA I KONKURSY:
Wyniki naboru - referent ds. kadr i płac 01.02.2021 r.
Konkurs - referent ds. kadr i płac 08.01.2021 r.
Wyniki naboru - referent ds. kadr i płac 12.11.2020 r.
Konkurs - referent ds kadr i płac 16.10.2020 r.
Wyniki naboru - nauczyciel wychowania przedszkolnego 10.08.2020 r.
Wyniki naboru - nauczyciel informatyki 29.07.2020 r.
Konkurs - nauczyciel wychowania przedszkolnego 16.07.2020 r.
Konkurs - nauczyciel informatyki 07.07.2020 r.
Wyniki naboru - gł. księgowy 16.12.2019 r.
Konkurs główny księgowy - 26.11.2019 r.
Wyniki naboru - nauczyciele 11.06.2019 r.
Konkurs na nauczycieli - 18.04.2019 r.