MENU PODMIOTOWE

I. Informacje o jednostce


II. Przedmiot działalności i kompetencje

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marii Konopnickiej jest ośmioletnią szkołą publiczną. Prowadzi działalność dydaktyczno - wychowawczą w 11 oddziałach: 3 oddziały klas I - III i 8 oddziałów klas IV - VIII. Dodatkowo realizuje programy edukacyjne zewnętrzne i autorskie poszerzające kompetencje kluczowe uczniów, wiedzę i umiejętności konieczne do kontynuacji nauki na wyższych etapach.


III. Struktura organizacyjna


IV. Podstawa prawna działalności

MENU PRZEDMIOTOWE

I. Załatwianie spraw

II. Finanse, majątek jednostki

III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu) - ewidencja druków ścisłego zarachowania, ewidencja pieczęci i pieczątek, ewidencja dokumentacji składnicy akt, ewidencja osobowa, rejestr wypadków, ewidencja wyjść w godzinach służbowych, ewidencja delegacji służbowych, ewidencja środków trwałych i nietrwałych, ewidencja osobistego wyposażenia pracowników, ewidencja dzieci i młodzieży podlegających obowiązkowi szkolnemu, ewidencja wydanych legitymacji, ewidencja zbiorów bibliotecznych.

 

IV. Dostęp do informacji publicznych


Zasady dostepu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 wrzesnia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.)

Ustawa o dostępie do informacji publicznej (pobierz).


V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP


Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.

Wniosek do pobrania


VI. Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego  (pobierz)    

VII. Regulamin wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej (pobierz) 
     
Zarządzenie Nr 1223/21 (pobierz)