MENU PODMIOTOWE

I. Informacje o jednostce


II. Przedmiot działalności i kompetencje
 

Przedszkole Miejskie nr 5 w Krośnie prowadzi działalność dydaktyczno-wychowawczą w 9 oddziałach tj.: 1 oddział dzieci 3-letnich,1 oddział dzieci 3,4-letnich, 1 oddział  dzieci 4-letnich, 1 oddział dzieci 4,5-letnich, 2 oddzialy dzieci 5-letnich, 2 oddziały dzieci 6-letnich , 1 oddział dzieci 5,6letnich.  

Przedszkole  znajduje  się  w sercu    osiedla im. Ks. Markiewicza.  Mieści się w przestronnym  budynku, a jego otoczenie  to duży ogród,  w  którym zamontowano bezpieczny  sprzęt do zabaw, dostosowany do potrzeb dzieci. Obiekt jest chroniony elektronicznie. Placówka posiada bogatą,  nowoczesną bazę dydaktyczną - oddziałującą na wyobraźnię i rozwijającą twórcze myślenie dzieci. Sale przedszkolne są przestronne, bezpieczne, kolorowe i przyjazne dziecku, wyposażone  w nowe meble, zabawki, pomoce dydaktyczne.

Placówka posiada wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną i oddany życzliwy personel obsługowy. Oferta edukacyjna  jest bardzo bogata. Nadrzędnym celem edukacji przedszkolnej jest osiągnięcie przez dzieci dojrzałości szkolnej. Jednocześnie   dbamy o to,  aby  miały one możliwość  rozwijania własnych uzdolnień i talentów. W celu wyrównywania szans edukacyjnych prowadzimy z nimi pracę kompensacyjną, w zespołach  powołanych do pracy psychologiczno- pedagogicznej, które powstają po przeprowadzeniu szerokiej analizy i diagnozy osiągnięć dzieci oraz obserwacji pedagogicznych. W bieżącym roku szkolnym prowadzone są dwie innowacje pedagogiczne. W naszej placówce wychowankowie mogą  korzystać z różnorodnych zajęć dodatkowych: religia, j. angielski, rytmika,  terapia logopedyczna, taniec towarzyski, karate, gry i zabawy sportowe.



III. Struktura organizacyjna
 

  1. Dyrektor  – Kamila Liebner-Chmielowska
  2. Wicedyrektor – Natasza Pakiet-Krowicka
  3. Główny księgowy – Magdalena Sikora

 

 


IV. Podstawa prawna działalności

 


MENU PRZEDMIOTOWE

I. Załatwianie spraw
 

Dyrektor przyjmuje:         poniedziałek: 9:00 - 10:00
                                           środa: 12:00 - 13:00

Wicedyrektor przyjmuje:   poniedziałek: 9:00 - 10:00
                                             wtorek: 13.00 - 14:00

 

II. Finanse, majątek jednostki

III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji):

1. Dziennik korespondencyjny
2. Księga Ewidencji 
3. Ewidencja wyjść pracowników
4. Rejestr wypadków
5. Rejestr kontroli zewnetrznych
6. Rejestr kontroli wewętrznych


IV. Dostęp do informacji publicznych
 

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).

 

V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
 

Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej, a także nie zostały udostępnione w drodze wyłożenia lub wywieszenia, udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek.

Wniosek do pobrania

Zarządzenie i regulamin udostępniania informacji publicznej w Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Krośnie

 

VI. Elektroniczna skrzynka podawcza Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Krośnie


Przedszkole Miejskie Nr 5 w Krośnie posiada elektroniczną skrzynkę podawczą na ogólnopolskiej platformie ePUAP adres: /PM5Krosno/SkrytkaESP

W celu przesłania dokumentu elektronicznego (np. wygenerowanego po wypełnieniu jednego z oferowanych formularzy elektronicznych na ww. platformie) interesant musi posiadać bezpieczny podpis elektroniczny.
 Prawo polskie dopuszcza i określa obecnie dwa rodzaje takiego podpisu, które funkcjonują (z czego jeden wydawany bezpłatnie) i które mogą być wykorzystane do kontaktów z administracją publiczną:
1.    bezpieczny podpis elektroniczny potwierdzony certyfikatem kwalifikowanym - płatny
2.    bezpieczny podpis elektroniczny potwierdzony profilem zaufanym - bezpłatny


Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych  do Przedszkola Miejskiego Nr5 w Krośnie:


1.    Muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

2.    Akceptowalne formaty załączników to: DOC, DOCX, RTF, XLSX, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF, ZIP

3.    Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3,5 MB.

4.    Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego nie może przekroczyć 6 MB.

5.    Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.