Informacja
MENU PODMIOTOWE
I. Informacje o jednostce
- Nazwa szkoły/placówki: Miejska Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Krośnie
- Adres : 38-400 Krosno, ul. Lewakowskiego 14
- Dyrektor : mgr Renata Brągiel
- Nr telefonu : 13 43 205 19
- Fax :13 43 205 19
- E-mail :mppp-krosno@wp.pl
- Adres strony www: www.mpppkrosno.pl
II. Przedmiot działalności i kompetencje
Miejska Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Krośnie udziela dzieciom, od momentu urodzenia, i młodzieży pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz pomocy w wyborze kierunku kształcenia i zawodu, udziela rodzicom i nauczycielom pomocy psychologiczno-pedagogicznej związanej z wychowywaniem
i kształceniem dzieci i młodzieży, a także wspomaga przedszkola, szkoły
i placówki w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
Poradnia jest placówką publiczną, a korzystanie z pomocy udzielanej przez poradnię jest dobrowolne i nieodpłatne.
III. Struktura organizacyjna
Dyrektor: mgr Renata Brągiel
Główny księgowy: Marzena Świdrak
IV. Podstawa prawna działalności
- Ustawa o systemie oświaty – (PLIK)
- Akt założycielski (uchwała o powołaniu i ewentualnie o przekształceniu – stan aktualny organizacyjny) – (PLIK)
- Statut - (PLIK)
MENU PRZEDMIOTOWE
I. Załatwianie spraw
- Dyrektor przyjmuje strony w sprawie skarg i wniosków w każdą środę od godz. 10.00 do 12.00.
- Sekretariat czynny : poniedziałek, środa, czwartek 7.45 - 16.00
- wtorek 7.45 - 15.15
- piątek 7.45 - 14.30.
- Psycholodzy, pedagodzy, logopedzi i rehabilitant przyjmują od poniedziałku do piątku w godzinach zamieszczonych na stronie poradni http://www.mpppkrosno.pl/ w dziale Informatory i pliki "Tygodniowy rozkład godzin pracy pracowników pedagogicznych MPP-P"
II. Finanse, majątek jednostki
- Plan finansowy (plik)
- Środki trwałe – (14 055,24 zł)
- Budynki (budynek użyczony)-(226 932 zł)
- Bilans (ostatni) (plik)
III. Rejestry i ewidencje (należy wpisać nazwy prowadzonych rejestrów/ewidencji – nie udostępniać jeśli nie ma wymogu):
- wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży korzystających z pomocy poradni,
- rejestr wydawanych opinni,
- rejestr wydawanych orzeczeń,
- rejestr wydawanych informacji o wynikach diagnozy,
- rejestr wypadków,
- dziennik korenspondecyjny,
- ewidencja pieczęci i pieczątek,
- ewidencja środków trwałych i nietrwałych,
- ewidencja wyjść służbowych,
- ewidencja delegacji służbowych,
- ewidencja zbiorów bibliotecznych,
- księga inwentarzowa.
IV. Dostęp do informacji publicznych
Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje ustawa z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198).
- Ustawa o dostępie do informacji publicznej (PLIK)
V. Dostęp do informacji nieogłoszonych w BIP
Aby uzyskać informacje nieudostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej można skorzystać z formularza wniosku dostępnego poniżej. Wniosek można dostarczyć osobiście, pocztą tradycyjną, mailem lub wysłać faksem. Dane teleadresowe są dostępne na stronie startowej BIP.
Wniosek do pobrania