INFORMACJA
o udzieleniu zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż 30.000 euro 1. Opis przedmiotu zamówienia: ”Zimowe utrzymanie alejek i placów na trzech cmentarzach komunalnych miasta Krosna” 2. Wartość zamówienia oszacowano w dniu 5 listopada 2019 r. na kwotę 38 260,00 zł netto, co stanowi równowartość 8 873,53 euro/1 euro = 4,3117 zł/ 3. W dniu 13 listopada 2019 r. ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zostało zamieszczone na stronie Urzędu Miasta Krosna w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: https://www.bip.umkrosno.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokazTresc-252-5427 4. Postępowanie prowadzono z zastosowaniem trybu przetargowego, zgodnie z zapisem § 8 pkt 2 oraz § 10 załącznika do Zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. z późn. zm. 5. Do dnia 21 listopada 2019 r. do godz. 10.00 zostały złożone następujące oferty: Nazwa i adres wykonawcy: Zakład Instalacyjny S. C. Ryszard Staroń Zbigniew Staroń ul. Powstańców Warszawskich 50, 38-400 Krosno Cena netto 57 542,00 zł Cena brutto 57 542,00 zł Podsumowanie Wykonawca przedłożył wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków zamówienia 6. W dniu 27 listopada 2019 r. udzielono zamówienia publicznego wykonawcy: Zakład Instalacyjny S. C. Ryszard Staroń, Zbigniew Staroń, ul. Powstańców Warszawskich 50, 38-400 Krosno. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 57 542,00 zł. Data dodania: 2019-12-03 10:56
|