Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Zaplecze dla świetlicy w DDL Puchatek” – opracowanie dokumentacji projektowej z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.

ZMIANY:
2020-02-07 10:49:47: Przeniesiono do Archiwum
2020-02-07 10:49:47: Przeniesiono do archiwum
Więcej >>>
2020-01-28 14:20:37: Dodano plik Załącznik Nr 8 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.pdf
2020-01-28 14:20:37: Dodano plik Załącznik Nr 7 - Wzór umowy nadzór autorski.doc
2020-01-28 14:20:37: Dodano plik Zał nr 6 Inwentaryzacja stanu istniejącego.pdf
2020-01-28 14:20:37: Dodano plik zał nr 5 wzór umowy.doc
2020-01-28 14:20:37: Dodano plik zał nr 4 Oswiadczenie dotyczące praw autorskich.doc
2020-01-28 14:20:37: Dodano plik SIWZ + Załączniki Nr 1, Nr 2, Nr3.doc
2020-01-28 14:19:57: Dodano plik Ogłoszenie.pdf
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację/ przebudowę pomieszczeń nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 wg. załączonej inwentaryzacji w Domu Ludowym w Krościenku Niżnym mieszczący się w Krośnie przy ul. F. Chopina 8.
I.7011.723.1.2020.S                                                                               
                                                           Krosno, dnia 27.01.2020 r.
                                                                                                                                 
 
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
 
„Zaplecze dla świetlicy w DDL Puchatek” – opracowanie dokumentacji projektowej z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
 
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
 
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację/ przebudowę pomieszczeń nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 wg. załączonej inwentaryzacji w Domu Ludowym w Krościenku Niżnym mieszczący się w Krośnie przy ul. F. Chopina 8.
 
 Celem zamierzenia jest wydzielenie toalety dla niepełnoprawnych wraz z pomieszczeniem socjalnym, przedsionkiem i holem wejściowym, dostosowanie dostępu do obiektu przez osoby niepełnosprawne.
W zakresie należy ująć roboty rozbiórkowe, przebudowę instalacji elektrycznych, wentylacji (w miarę potrzeb), WOD-KAN wraz z odcinkiem przyłącza naściennego w zakresie od drzwi wejściowych do komina, izolacja termiczna i wodna podposadzkowa, wyposażenie toalety dla niepełnosprawnych, stolarka drzwiowa wewnętrzna.
 
Dokumentacja projektowa winna obejmować następujący zakres rzeczowy robót:
  • Roboty rozbiórkowe wraz z wydzieleniem z istniejących pomieszczeń nr 10, 11, 12, 13, 14 pomieszczenia socjalnego, przedsionka wraz z toaletą dostosowaną do osób dla niepełnosprawnych.
  • Remont pomieszczenia nr 9,
  • Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podłóg,
  • Przebudowa instalacji elektrycznej,
  • Przebudowa dostosowanie instalacji WOD-KAN,
  • Przebudowa przyłącza wodociągowego w budynku ok. 4 mb (w zakresie od drzwi wejściowych do wodomierza),
  • Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, wyposażenia toalety, oświetlenie itp.
  • Dostosowanie wejścia do budynku dla niepełnosprawnych,
 
  1. Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie Projektu Budowlano wykonawczego wraz z opracowaniem wielobranżowej dokumentacji projektowej, która winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych następujące opracowania:
  1. wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego obiektu w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej,
  2. przeprowadzenie ewentualnych badań potrzebnych do opracowania dokumentacji projektowej,
  3. złożenie w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami w celu uzyskania warunków, uzgodnień oraz wymaganych przepisami szczegółowymi decyzji i pozwoleń wraz z ich uzyskaniem,
  4. złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
  5. opracowanie projektu budowlanego wraz z opiniami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami (zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego) – 4 egz.,
  6. opracowanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach  – 4 egz.,
  7. opracowanie przedmiarów robót z uwzględnieniem ich podziału na poszczególne niezależne elementy umożliwiające wykonywanie robót etapowo – 2 egz.,
  8. opracowanie kosztorysów inwestorskich z uwzględnieniem ich podziału na poszczególne niezależne elementy umożliwiające wykonywanie robót etapowo – 2 egz.,
  9. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,
  10. pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych oraz obowiązujących przepisów.
 
Opracowania wymienione w pkt. f– j winny być wykonane i dostarczone również w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD w wersji nieedytowalnej (*.pdf) i edytowalnej (*.xls, *.doc, *.dwg, *.dxf), część kosztorysowa w formacie *.zuz, *.xml, *.ath.
 
Kopie wszystkich przygotowanych i złożonych w imieniu Zamawiającego , na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, wniosków o uzyskanie warunków oraz wymaganych decyzji należy przekazać Zamawiającemu.
 
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.), jak również w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.). Kosztorysy inwestorskie winne być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389).
Dokumentacja projektowa winna być sporządzona w sposób, aby przyjęte rozwiązania projektowe nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wykonawstwo robót wykonywanych na podstawie ww. dokumentacji, zgodnie z wymaganiami art. 29 oraz art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
W dokumentacji projektowej nie mogą występować nazwy własne. Materiały, produkty muszą być opisane za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
W przypadku zmiany przepisów określających właściwości, jakie ma spełniać dokumentacja projektowa oraz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami obowiązującymi w chwili przekazania dokumentacji projektowej.
            Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i ogłoszenie przetargu na wykonawstwo.
 
Przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym szczegóły założeń projektowych oraz zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu propozycję przewidywanych rozwiązań projektowych celem uzyskania ich akceptacji.
 
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
UWAGA: Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu prac projektowych przed złożeniem oferty.
 
 
2.Termin wykonania zamówienia:     rozpoczęcie:   od dnia podpisania umowy,
                                                           zakończenie:  do dnia 30.04.2020 r.
 
Termin zakończenia realizacji zamówienia oznacza dzień złożenia przez Wykonawcę wniosku o pozwolenie na budowę, a w przypadku jego braków lub innych nieprawidłowości dzień ich usunięcia zgodnie z art. 33 ust. 6 lub art. 35 ust. 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). W terminie do dnia zakończenia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu także pozostałego zakresu dokumentacji projektowej.
 
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie między innymi w następujących sytuacjach:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, m.in. o czas konieczny do uzyskania uzgodnień, akceptacji, decyzji lub warunków jednostek opiniujących i uzgadniających liczony od dnia złożenia kompletnego wniosku do dnia wydania powyższych uzgodnień, akceptacji, decyzji lub warunków,
b)  w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,
c)  w przypadku zawieszenia realizacji usług przez Zamawiającego;
d)  w przypadku działania siły wyższej,
e)  w przypadku okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami wiedzy inżynierskiej,
f)  w przypadku zmiany obowiązującego prawa powodującej, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.
 
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone   w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
 
5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna  ul. Lwowska 28a  w kancelarii ogólnej.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Koperta powinna być oznaczona:
 
URZĄD MIASTA KROSNA
Wydział Inwestycji
ul. Lwowska 28a
38-400 KROSNO
 
Oferta na: „Zaplecze dla świetlicy w DDL Puchatek” – opracowanie dokumentacji projektowej z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
 
 
 

NIE OTWIERAĆ PRZED 07.02.2020 r. przed godz. 12.00.

 
Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 07.02.2020 r. do godziny 10.00.
 
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój  nr 207, w dniu 07.02.2020 r. o godz. 12.00.
 
 
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Sławomir Tomczyk - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro, pokój nr 211, tel. 13 47 43 211, e-mail: Tomczyk.slawomir@um.krosno.pl):
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430;
Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr (13) 47 43 206.
 
 
 
Data składania ofert:
2020-02-07 10:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłGomółka Sławomir 2020-01-28 14:18:00
PublikującyMaria Gancarz 2020-01-28 14:18:00
Modyfikował(a) Maria Gancarz 2020-02-07 10:49:47
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. ogłoszenie 1.12 MBPlik pdf
2. SIWZ + Załączniki Nr 1, Nr 2, Nr3 113.50 KbPlik doc
3. zał nr 4 Oswiadczenie dotyczące praw autorskich 56.00 KbPlik doc
4. zał nr 5 wzór umowy 171.50 KbPlik doc
5. Zał nr 6 Inwentaryzacja stanu istniejącego 761.65 KbPlik pdf
6. Załącznik Nr 7 - Wzór umowy nadzór autorski 153.00 KbPlik doc
7. Załącznik Nr 8 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych 205.25 KbPlik pdf

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 20 kwietnia 2024r. 15:25:19
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.