Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu
pn. „Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
RI.042.78.6.2019.G Krosno, dnia 07.10.2019 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu
pn. „Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
1. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl /BIP
2. Opis przedmiotu zamówienia:
MATERIAŁY BIUROWE
Lp. |
Nazwa |
Parametry |
Jednostka |
Ilość |
1 |
segregatory |
A4/50, niebieski |
szt. |
100 |
2 |
segregatory |
A4/75, niebieski |
szt. |
100 |
3 |
skoroszyty |
A4, zawieszkowe, do wpięcia do segregatora |
szt. |
200 |
4 |
koszulki na dokumenty |
A4, groszkowe |
szt. |
400 |
5 |
papier ksero |
A4, 80g/m |
ryza |
100 |
6 |
zakreślacze |
kolorowe, szerokość linii od 2 do 5 mm. |
szt. |
15 |
7 |
taśma klejąca z podajnikiem |
- |
szt. |
10 |
8 |
zakładki indeksujące |
format: 45 x 12 mm, zestaw kolorów w jednym opakowaniu |
opakowanie |
10 |
9 |
papier ksero |
A3, 80g/m |
ryza |
3 |
10 |
papier ksero |
A4, 200g/m2 |
ryza |
10 |
11 |
toner do drukarki SAMSUNG 1660 ML |
- |
szt. |
2 |
12 |
zszywacz biurowy |
- |
szt. |
9 |
13 |
rozszywacz biurowy |
- |
szt. |
9 |
14 |
zszywki |
rozmiar: 24/6 |
opakowanie |
36 |
15 |
klipsy na dokumenty |
- |
szt. |
200 |
16 |
spinacze biurowe |
długość: 33 mm |
opakowanie |
18 |
17 |
teczki na gumkę |
A4 |
szt. |
100 |
18 |
karteczki samoprzylepne |
rozmiar 76x76mm |
opakowanie |
27 |
19 |
kostki papierowe (karteczki w plastikowym pudełeczku) |
- |
szt. |
9 |
20 |
półka/tacka plastikowa na dokumenty |
- |
szt. |
10 |
21 |
przybornik na długopisy |
- |
szt. |
9 |
22 |
przybornik na biurko na materiały biurowej |
- |
szt. |
2 |
23 |
podkładki na biurko np. z kalendarzem na 2020 r. |
- |
szt. |
9 |
24 |
pianka do czyszczenia monitora |
- |
szt. |
9 |
25 |
teczki do podpisu na dokumenty |
granatowa |
szt. |
10 |
26 |
grzbiety i okładki do bindowania |
grzbiety do bindowania 32 mm 300k (50 szt.), okładki do bindowania A4 przeźroczyste 200 mic (100szt.) |
szt. |
150 |
27 |
białe koperty A4 |
rozmiar 229x324 mm |
szt. |
100 |
28 |
długopisy, ołówki, gumki do mazania, temperówki |
długopis niebieski:20 szt.,
ołówek: 20 szt.
gumki do mazania: 10 szt.
temperówki: 10 szt. |
szt. |
70 |
29 |
pendrive |
USB 3.0, 32GB |
szt. |
9 |
3. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Do dnia 08.11.2019 r. Miejsce dostawy: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a pok. 304 (III piętro).
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi złożyć ofertę zgodnie z obowiązującym wzorem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
5. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1).
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Warunki płatności:
a) Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
b) Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, który zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
7. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- najniższa cena brutto - 100%
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia –
„Dostawa materiałów biurowych – Spojrzenie w przeszłość – dziedzictwo historyczno-kulturowe Krosna i Presova” Nie otwierać przed dniem 16.10.2019 r. przed godz. 10:00"
9. Termin składania ofert upływa dnia 16.10.2019 r. o godz. 9:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 304 w dniu 16.10.2019 r. o godz. 10:00.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pani Izabela Urbanek 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a, w godzinach 7.30 do 15.30,
tel. kontaktowy 134743 304 – sprawy formalne i merytoryczne.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów,
ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail urbanek.izabela@um.krosno.pl
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem
do zawarcia umowy.
Data składania ofert:
2019-10-16 09:30:00