2014-05-15 10:51:18: | Dodano plik Ogłoszenie.pdf |
2014-05-15 10:49:58: | Usunięto plik Ogłoszenie.pdf |
OGŁOSZENIE
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
że udzieli zamówienia Przygotowanie szczegółowych dokumentacji technicznych do SIWZ na realizację projektu pod nazwą „E-Usługi Miast i Gmin Podkarpackich” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Oś Priorytetowa 5 Dobre Rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
UWAGA
W punkcie 8 ogłoszenia jest błąd pisarski : zdanie „Nie otwierać przed dniem 23.05.2014 r. przed godz. 11:00” powinno brzmieć „Nie otwierać przed dniem 23.05.2014 r. przed godz. 10:00”
1. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl /BIP
2. Opis przedmiotu zamówienia i termin realizacji:
2.1. Przedmiotem zadania jest przygotowanie szczegółowych dokumentacji technicznych projektu, które będą stanowić załącznik do SIWZ na realizację zadań wdrożenia systemów informatycznych w ramach projektu „E-Usługi Miast i Gmin Podkarpackich”(przyjęty skrót EUMIGP). Skrót SIWZ oznacza specyfikację istotnych warunków zamówienia sporządzoną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację projektu EUMIGP
w zakresie zadań związanych z:
Gmina Krosno na podstawie umowy z dnia 16 kwietnia 2014r. została wyznaczona jako Zamawiający upoważniona do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz 6 jednostek samorządu terytorialnego z terenu województwa podkarpackiego. Są to następujące jednostki samorządu terytorialnego (JST):
Celem głównym projektu jest podniesienie ilości i jakości świadczonych e-usług, podwyższenie kompetencji pracowników JST objętych projektem w zakresie stosowania nowoczesnych rozwiązań IT w procesie świadczenia tych usług.
2.2. Zakres prac
2.2.1 Szczegółowy zakres prac związanych z przygotowaniem szczegółowych dokumentacji technicznych do SIWZ na realizację projektu pod nazwą „E-Usługi Miast i Gmin Podkarpackich” należy podzielić na następujące zadania:
2.2.2 Zakres prac związanych z przygotowaniem szczegółowych dokumentacji technicznych, stanowiących załącznik SIWZ, obejmuje wykonanie 6 odrębnych dokumentów dla każdej z gmin będących uczestnikiem projektu.
2.2.3 Szczegółowe dokumentacje techniczne muszą wynikać i opierać się na wniosku aplikacyjnym, który otrzymał wsparcie w ramach działania w ramach POKL działanie 5.2.1 (Wniosek aplikacyjny zostanie udostępniony po wyborze wykonawcy i podpisaniu umowy).
2.2.4 Szczegółowe dokumentacje techniczne do SIWZ powinny objąć następujące 4 zadania realizowane we wszystkich JST biorących udział w projekcie:
Zadanie 1 - obejmujące:
Zadanie 2 - obejmujące:
Zadanie 3 - obejmujące:
Zadanie 4 - obejmujące:
2.2.5 W ramach przygotowania dokumentacji do SIWZ Zamawiający wymaga przeprowadzenia szczegółowych analiz technicznych i uzgodnień z poszczególnymi JST biorącymi udział w projekcie, obejmujących m.in.:
2.2.6 Każda z przygotowanych dokumentacji powinna mieć jednolitą strukturę, zawierającą następujące rozdziały:
2.3. Wymagania co do sposobu realizacji usług
Wykonawca ma obowiązek przygotowania dokumentacji, na podstawie danych
i informacji uzyskanych od Zamawiającego i uzgadniania jej na bieżąco.
3. Termin wykonania zamówienia, rozliczenia:
Zamówienie: Przygotowanie szczegółowych dokumentacji technicznych „E-Usługi Miast i Gmin Podkarpackich” dla 6 JST, stanowiących załącznik SIWZ będzie realizowany od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2014 roku; przy czym najpóźniej 14 dni przed zakończeniem prac musi być przekazana wstępna wersja szczegółowej dokumentacji technicznej do weryfikacji przez Zamawiającego.
4. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia:
4.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
dwie usługi związane z opracowaniem dokumentacji technicznych dziedzinowych systemów informatycznych wdrażanych w organach administracji publicznej świadczących e-usługi.
Ww. usługi muszą obejmować co najmniej 5 dwustronnie interakcyjnych usług publicznych,
a wartość projektów, które zostały zrealizowane na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji technicznej musi wynosić nie mniej niż 500 000 zł brutto każdy.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek wiedzy i doświadczenia można spełnić łącznie.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 2 do ogłoszenia.
4.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) wykaz wykonanych przez wykonawcę usług, o których mowa w punkcie 4.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich:
- wartości,
- przedmiotu,
- dat wykonania
- podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
b) dowody, czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
4.3. Zamawiający wymaga, by wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne, która będzie nadzorowała z ramienia wykonawcy prawidłowość realizacji przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia może skorzystać z przygotowanego przez Zamawiającego Załącznika nr 2 do ogłoszenia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z ofertą.
UWAGA Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
5. Wymagane dokumenty:
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
Niedostarczenie wymaganych dokumentów będzie stanowić przyczynę odrzucenia oferty.
6. Warunki płatności:
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia zapłacone zostanie w ciągu 14 dni kalendarzowych (licząc od dnia dostarczenia faktur/rachunków). Podstawą wystawienia faktur/rachunków będą protokoły odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych faktur dla każdego z 6 JST, zgodnie z poniższym wykazem:
7. Kryterium oceny ofert:
Dla porównania ofert zostanie wzięta pod uwagę w kryterium Cena - cena brutto oferty.
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Maksymalna ilość punktów |
1. |
Cena |
100 |
Przyznaną każdej z ocenianych ofert, Zamawiający ustali wg następującego wzoru:
Kryterium Cena:
C = Cmin/ C0 x 100 pkt
gdzie:
C - liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena
Cmin - najniższa cena spośród ocenianych ofert
C0 - cena oferty ocenianej
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – „Zapytanie ofertowe na przygotowanie szczegółowych dokumentacji technicznych do SIWZ na realizację projektu pod nazwą „E-Usługi Miast i Gmin Podkarpackich” Nie otwierać przed dniem 23.05.2014 r. przed godz. 11:00
9. Termin składania ofert upływa dnia 23.05.2014 r. o godz. 9:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 317 w dniu 23.05.2014 o godz. 10:00.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
11. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Sposób porozumiewania:
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Ogłoszenie | 4.69 MB | |||
2. | Załącznik nr 1 DRUK OFERTY | 316.25 Kb | |||
3. | Załącznik nr 2 do ogłoszenia | 253.77 Kb |