IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca
obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000 zł (słownie: sto
pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób
stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.
zm.).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem
na rachunek Zamawiającego w banku Pekao S.A. 64 1240 1792 1111 0010
6150 0157.
Posłużenie się przez ustawodawcę sformułowaniem „wpłacać przelewem” jest
równoznaczne z koniecznością zaksięgowania środków pieniężnych na wyżej
wskazanym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w
oryginale (nie dotyczy potwierdzenia dokonania przelewu). Oryginał
dokumentu wadialnego należy złożyć w pokoju nr 219 przy ul. Lwowskiej
28a, natomiast jego kopię należy dołączyć do oferty. Nie jest wskazane
trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku
woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą.
Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać
wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w
art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres
związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
od upływu terminu składania ofert.
Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym
wymaganiom odrzuca się.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz koszty
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany
przez wykonawcę.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w
następującym zakresie:
1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących
sytuacjach:
a) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu
i/lub opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,
b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
c) w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych
dokumentów budowy, o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania
takich dokumentów wykonawcy,
d) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób
końcowych,
e) zawieszenia realizacji robót przez Zamawiającego,
f) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych
uniemożliwiających prowadzenie prac przez dwa kolejne dni – temperatury
wykraczające poza dopuszczalne przez producentów materiałów, ulewne
opady deszczu lub śniegu, huraganowy wiatr, które zostaną potwierdzone
pisemnymi danymi IMiGW,
g) w przypadku ograniczeń w dostępie do terenu budowy lub pomieszczeń
dla dostaw sprzętu, urządzeń i wyposażenia spowodowanych niezależnymi od
wykonawcy okolicznościami,
h) zmian w dokumentacji projektowej z przyczyn niezależnych od wykonawcy
o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany,
i) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na
uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z
okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania
oferty i nie jest przez niego zawiniona,
j) w przypadku wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, bądź
zamiennych dostaw sprzętu, urządzeń i wyposażenia z przyczyn
niezależnych od wykonawcy, wymagających dłuższego terminu ich wykonania –
o dodatkowy okres czasu niezbędnego na ich realizację,
k) w przypadku konieczności zrealizowania robót nie objętych podstawowym
zakresem zamówienia, a których wykonanie jest niezbędne i których
realizacja ma wpływ na termin zakończenia zamówienia podstawowego – o
czas ich realizacji;
2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w
następujących przypadkach:
a) gdy dojdzie do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu
umowy przez wykonawcę,
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania
przedmiotu umowy przez wykonawcę,
c) zmiany stawki podatku od towarów i usług – jeżeli zmiany te będą
miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę,
d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę,
e) w przypadku rezygnacji z wykonywania zaproponowanych przez
Zamawiającego elementów robót, dostaw sprzętu, urządzeń i wyposażenia – o
wartość niewykonywanego elementu (pozycji z Tabeli Elementów
Rozliczeniowych) robót,
f) w przypadku konieczności wykonania robót lub dostaw zamiennych
wpływających na podniesienie standardu, walorów użytkowych lub
uzasadnionych innymi względami zmian rozwiązań technicznych przyjętych w
projekcie – o różnicę wartości wynikającą z wykonania robót lub dostaw
zamiennych,
g) zmiana umowy, o której mowa w lit. a), b), c), d) może dotyczyć tylko
wysokości wynagrodzenia na przyszłość,
h) zasady wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia wykonawcy w
przypadkach określonych w lit. a), b), c), d):
h.1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, wartość netto
wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto zostanie
wyliczona na podstawie zmienionej stawki podatku;
h.2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za
pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na
koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę, wynagrodzenie
wykonawcy ulegnie adekwatnej zmianie, w oparciu o następujące zasady:
• zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia przez wykonawcy
pisemnego wniosku zawierającego co najmniej:
- oświadczenie o zmianie kosztów wykonania zamówienia i proponowaną
wysokość wynagrodzenia,
- datę, od której następuje zmiana kosztów,
- określenie zmian stawek i przepisów mających wpływ na zmianę kosztów
wykonania zamówienia,
- wyszczególnienie zmian kosztów, obejmujące m.in. wykaz osób
wykonujących przedmiot umowy z wykazaną wysokością zmiany minimalnego
wynagrodzenia za pracę tych osób wraz z zestawieniem wynagrodzenia przed
jak i po zmianie, z określeniem zakresu (części etatu) w jakim wykonują
prace związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia
odpowiadającej temu zakresowi lub wykazaną wysokością zmiany minimalnej
stawki godzinowej wraz z zestawieniem przed i po zmianie wysokości
stawki godzinowej lub wykazaną wysokością zmiany składek na
ubezpieczenia społeczne bądź zdrowotne wraz z zestawieniem (przed jak i
po zmianie) wysokości składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z
określeniem zakresu (części etatu) w jakim wykonują prace związane z
realizacją przedmiotu umowy,
- wyszczególnienie wzrostu kosztów wykonania umowy związanych ze zmianą
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych.
• Zamawiający może żądać dodatkowych wyjaśnień, dowodów potwierdzających
adekwatność wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia do zmian stanu
prawnego oraz wpływ zmian tego stanu prawnego na koszty wykonania
przedmiotu umowy przez wykonawcę w terminie 14 dni od otrzymania wniosku
od Wykonawcy. Niedostarczenie ich przez wykonawcę uważane będzie za
rezygnację z żądania podwyższenia wysokości wynagrodzenia;
h3) zmiana wysokości wynagrodzenie obowiązywać będzie od dnia wejścia w
życie zmian, o których mowa w lit. a), b), c), d);
h4) zmiana wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w formie aneksu do umowy.
i) wynagrodzenie o którym mowa w § 10 ust. 2 umowy zawiera wszelkie
koszty wymagane dla kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, w tym
wynikające z wymagań określonych w § 7 ust. 1 - ust. 5 umowy, jak
również wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
3. Inne zmiany:
a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą
Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe
stanowisko kierownicze,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
- powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie
wykonawcy,
- zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót,
- powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji
zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia
przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa,
o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca
samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na
którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia.
c) w zakresie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kwot przewidzianych
przez Zamawiającego na realizację zamówienia,
d) w zakresie kwot przewidzianych przez Zamawiającego na sfinansowanie
przedmiotowego zamówienia na poszczególne lata – każdorazowa zmiana
wymagać będzie zgody Rady Miasta Krosna,
e) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w
harmonogramie,
f) wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w przedmiocie umowy
(np.: technologii robót, rozwiązań technicznych, zmiany materiału,
zmiana cech charakterystycznych części projektu np.: elementów
wyposażenia obiektu, korekty niwelety drogi, szerokości poszerzenia
nawierzchni jezdni, sposobu posadowienia itp.),
g) zaistniała konieczność wykonania dodatkowej inwentaryzacji
przyrodniczej w ściśle określonym terminie (zgodnie z wymogami
specyficznymi dla poszczególnych gatunków),
h) zaistniała konieczność wykonania dodatkowych badań archeologicznych
lub w ściśle określonym terminie,
i) w przypadku zmiany terminu wykonania zamówienia, mogą ulec zmianie
terminy odstąpienia od umowy,
j) zmiany w przepisach prawa istotne dla realizacji przedmiotu umowy;
4. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i
jakościowych robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem
nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-06, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Sposób
porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące
postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą
elektroniczną (w zależności od rodzaju przekazywanego dokumentu i
wymogów dotyczących formy jego złożenia – patrz rozdział 13 SIWZ).
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy
sposób są:
a) Piotr Dziugan - Wydział Drogownictwa Urzędu Miasta w Krośnie, ul.
Staszica 2 – w sprawach merytorycznych,
b) Małgorzata Babczyńska lub Edyta Filip – Biuro Zamówień Publicznych
Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w sprawach formalno –
prawnych.
Sposób porozumiewania się:
a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz.
1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca – Krosno, ul. Lwowska 28a, z
dopiskiem „Biuro Zamówień Publicznych”
b) drogą elektroniczną – zp@um.krosno.pl
II. Wykonawca przed podpisaniem umowy obowiązany jest przedłożyć
Zamawiającemu kalkulację ofertową.
Kalkulacja ofertowa (Tabela Elementów Rozliczeniowych) będzie traktowana
pomocniczo w celu sporządzenia harmonogramu, określenia procentowego
zaawansowania robót do wystawiania faktur miesięcznych oraz do
określenia wartości poszczególnych sprzętów, urządzeń i robót w celu
wystawienia dowodu przyjęcia środka trwałego OT.