Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
Jesteś tutaj:
TREŚC JEST ARCHIWALNA

Ogłoszenie o naborze na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich

OK.2110.4.2018.J     
Prezydent Miasta Krosna
ogłasza nabór na stanowisko podinspektora
w Wydziale Spraw Obywatelskich
Urząd Miasta Krosna
 
  1. Określenie jednostki: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno.
  2. Określenie stanowiska: podinspektor.
  3. Wymiar etatu: pełny etat.
  4. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
 
  • wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),
  3. pełna zdolność do czynności prawnych,
  4. korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. obywatelstwo polskie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. praktyczna znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań realizowanych na stanowisku, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe – administracja, prawo,
  2. co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej lub w jednostkach organizacyjnych,
  3. udokumentowane doświadczenie w pracy na stanowisku dowodów osobistych lub ewidencji ludności,
  4. znajomość zasad Systemu Rejestrów Państwowych (SRP) tworzonych w aplikacji pl.ID,
  5. biegła znajomość obsługi komputera, arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu,
  6. skrupulatność,
  7. dokładność,
  8. komunikatywność.
 
5.  Zakres zadań:
  1. prowadzenie w formie elektronicznej ewidencji ludności i jej bieżąca aktualizacja,
  2. rejestracja w systemie PESEL zgłoszeń meldunkowych, w tym pobytów stałych, czasowych, wymeldowań dot. obywateli polskich i cudzoziemców,
  3. sporządzanie spisu wyborców do wyborów: Prezydenta RP, Sejmu i Senatu RP, Parlamentu Europejskiego, Prezydenta Miasta i samorządu terytorialnego,
  4. współpraca z Urzędem Stanu Cywilnego oraz innymi organami w zakresie aktualizacji zapisów w dokumentach w gminnym rejestrze mieszkańców,
  5. wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania i poświadczeń zameldowania na żądanie strony,
  6. udostępnianie danych osobowych na wniosek osób i jednostek organizacyjnych,
  7. udział w postępowaniach administracyjnych w sprawach meldunkowych, w tym udział w oględzinach i rozprawie administracyjnej.
 
 
  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku,
  • praca siedząco-chodząca z przewagą wysiłku umysłowego,
  • praca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy, wymagająca sprawności obu rąk,
  • praca wymagająca dużej koncentracji z narażeniem na obciążenie psychiczne,
  • praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, dobrego słuchu i wysiłku głosowego,
  • praca wymagająca odporności na stres.
 
  1. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W Urzędzie Miasta Krosna w miesiącu lutym 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
 
  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  2. cv opatrzone własnoręcznym podpisem z opisem przebiegu pracy zawodowej (zajmowane stanowiska i realizowane zadania) zawierające klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.  922 z późn. zm.),
  3. poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, doświadczenie zawodowe (staż pracy), kwalifikacje i umiejętności, opinie, referencje,
  4. oświadczenia:
a) o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem,
b) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem,
c) o posiadaniu polskiego obywatelstwa, opatrzone własnoręcznym podpisem,
d) zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, opatrzone własnoręcznym podpisem.
 
W przypadku dokumentów aplikacyjnych wystawionych w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.
 
Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadzone zostanie w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) oraz Regulamin zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna, stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 1178/18 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 29 stycznia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zatrudniania pracowników na stanowiskach urzędniczych w Urzędzie Miasta Krosna. 
Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno w terminie do dnia 4 kwietnia 2018 roku włącznie – decyduje data wpływu, w zamkniętej kopercie z napisem “Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich”.
Kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie dalszych etapów postępowania.
Dodatkowych informacji udzielała będzie Monika Matusz – Wydział Organizacyjny, Zarządzania Kadrami i Kontroli tel. 013 47 43 315.
 
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i będzie zatrudniony, zostaną włączone do jego akt osobowych. Natomiast dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych będą przechowywane w Wydziale Organizacyjnym, Zarządzania Kadrami i Kontroli przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone. Niewybrani kandydaci mogą w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne oświadczenie.
 
 
 
 
Krosno, dnia 19 marca 2018 r.
 
 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
oświadczenie - załącznik do ogłoszenia o naborze Plik pdf 396.90 KB
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłMonika Matusz2018-03-19
Publikujący Monika Matusz - Monika Matusz 2018-03-21 13:17
Modyfikacja Monika Matusz - Monika Matusz 2018-03-21 13:25
Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 07:40:11
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.