RI.042.69.13.2017.G Krosno, dnia 28.11.2017 r.
Dotyczy: zmiany treści ogłoszenia do zamówienia na – opracowanie aplikacji i dostawę stanowisk do rzeczywistości wirtualnej wraz z niezbędnym sprzętem do jej obsługi, w ramach projektu pn. „Historia Miast
w nowoczesnej odsłonie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020.
Zgodnie z pkt 15 ppkt b treści ogłoszenia oraz w związku z koniecznością odpowiedzi na pytania potencjalnych oferentów, Zamawiający dokonuje zmiany treści ogłoszenia w następujących punktach, które otrzymują brzmienie:
„10. Miejsce i termin składania ofert:
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – napis ”Opracowanie aplikacji i dostawa stanowisk do rzeczywistości wirtualnej wraz z niezbędnym sprzętem do jej obsługi”. Nie otwierać przed dniem
08.12.2017 r. przed godz. 12:30”
11. Termin składania ofert upływa dnia
08.12.2017 r. o godz. 12.00.
12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 304 w dniu
08.12.2017 r. o godz. 12:30.”