MENU PODMIOTOWE
MENU PRZEDMIOTOWE
Jesteś tutaj:
Krosno, dnia 22.03.2018r.
GK.7031.3.1.2018.G
PROTOKÓŁ
postępowania o udzielenie zamówienia poniżej 30.000 euro 1. Opis przedmiotu zamówienia: „Świadczenie usług w zakresie odchwaszczania ciągów pieszych, zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2018 roku”.
2. Wartość zamówienia oszacowano w dniu 05.03.2018r. na kwotę: 43 400,00 zł. (netto), co stanowi równowartość 10 065,63 euro. 3. W dniu 12.03.2018r. ogłoszenie o zamówieniu umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 21.03.2018r. o godz.: 12,00 w siedzibie Zamawiającego Krosno, ul. Staszica 2 pokój nr 26. 4. Postępowanie prowadzono z zastosowaniem trybu przetargowego(zgodnie z zapisem § 10 załącznika do zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr 1059/14 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 15.04.2014 r. 5. W terminie do dnia 21.03.2018 roku wpłynęła jedna oferta:
6. W wyniku przeprowadzonej analizy oferty proponuje udzielenie zamówienia Wykonawcy – ZAKŁAD INSTALACYJNY S. C. Ryszard Staroń, Zbigniew Staroń, ul. Powstańców Warszawskich 50, 38-400 Krosno. 7. Uzasadnienie wyboru oferty: Przedłożona oferta spełnia warunki zamówienia, wartość oferty nie przewyższa kwoty przeznaczonej w budżecie miasta na realizację przedmiotowego zadania. Data dodania: 2018-03-26 11:05
|
[powrot do treści ogłoszenia]