Modernizacja budynku DPS nr 1 przy ul. Żwirki i Wigury w Krośnie – projekt zewnętrznej windy

ZMIANY:
2019-04-30 07:47:06: Przeniesiono do Archiwum
2019-04-30 07:47:06: Przeniesiono do archiwum
Więcej >>>
2019-04-02 15:11:52: Usunięto plik ogłoszenie .doc
2019-04-02 15:11:44: Usunięto plik Przedmiar.zip
2019-04-02 15:11:35: Usunięto plik SIWZ + Załączniki.doc
2019-04-02 15:11:21: Usunięto plik wzór umowy.pdf
2019-04-02 15:11:08: Usunięto plik Zdjęcia.zip
2019-04-02 15:09:17: Dodano plik Zdjęcia.zip
2019-04-02 15:09:17: Dodano plik wzór umowy.pdf
2019-04-02 15:09:17: Dodano plik SIWZ + Załączniki.doc
2019-04-02 15:09:17: Dodano plik Przedmiar.zip
2019-04-02 15:09:17: Dodano plik ogłoszenie .doc
2019-04-02 10:26:34: Dodano plik Załącznik Nr 4 zdjęcia.zip
2019-04-02 10:26:34: Dodano plik Załącznik Nr 3.pdf
2019-04-02 10:26:34: Dodano plik Wzór umowy.pdf
2019-04-02 10:26:34: Dodano plik SIWZ + Załączniki Nr 1, Nr 2.doc
2019-04-02 10:26:34: Dodano plik ogłoszenie .doc
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
 
„Modernizacja budynku DPS nr 1 przy ul. Żwirki i Wigury w Krośnie – projekt zewnętrznej windy”.
 
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
 
Zakres opracowania:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zewnętrznej windy osobowo-towarowej przystosowanej do transportu łóżek szpitalnych. Usytuowanie windy przy budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Krośnie.
 
Dostęp do windy z zewnątrz musi odbywać się za pomocą kontrolowanego dostępu za pomocą wideodomofonu. Urządzenie może być otwierane tylko przez pracowników budynku za pomocą elektronicznego systemu lub przez osobę posiadającą kod dostępu/kartę magnetyczną/kluczyk. Osoby postronne nie mogą samodzielnie otworzyć drzwi z zewnątrz i korzystać z windy bez zgody użytkownika. Dla użytkowników wewnątrz budynku należy zapewnić pełną dostępność windy oraz wyposażyć w system pierwszeństwa dostępu (jazda szpitalna) na kod dostępu/czytnik kart magnetycznych/kluczyk. Szczegóły rozwiązań dostępu do windy należy uzgodnić z Użytkownikiem obiektu.

Zamówienie obejmuje także zaprojektowanie rozwiązania umożliwiającego samodzielny dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do pomieszczeń na parterze – obecnie w holu budynku na parterze zamontowany został podjazd o konstrukcji demontowalnej, jednak jego wykorzystanie możliwe jest tylko przy pomocy opiekuna.
 
Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w dołączonej dokumentacji oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
I.7011.641.1.2019.K                                                                         Krosno, dnia 02.04.2019 r.
                                                                                                                                 
 
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
 
„Modernizacja budynku DPS nr 1 przy ul. Żwirki i Wigury w Krośnie – projekt zewnętrznej windy”.
 
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
 
1. Zakres opracowania:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę zewnętrznej windy osobowo-towarowej przystosowanej do transportu łóżek szpitalnych. Usytuowanie windy przy budynku Domu Pomocy Społecznej nr 1 przy ul. Żwirki i Wigury 4a w Krośnie.
 
Dostęp do windy z zewnątrz musi odbywać się za pomocą kontrolowanego dostępu za pomocą wideodomofonu. Urządzenie może być otwierane tylko przez pracowników budynku za pomocą elektronicznego systemu lub przez osobę posiadającą kod dostępu/kartę magnetyczną/kluczyk. Osoby postronne nie mogą samodzielnie otworzyć drzwi z zewnątrz i korzystać z windy bez zgody użytkownika. Dla użytkowników wewnątrz budynku należy zapewnić pełną dostępność windy oraz wyposażyć w system pierwszeństwa dostępu (jazda szpitalna) na kod dostępu/czytnik kart magnetycznych/kluczyk. Szczegóły rozwiązań dostępu do windy należy uzgodnić z Użytkownikiem obiektu.

Zamówienie obejmuje także zaprojektowanie rozwiązania umożliwiającego samodzielny dostęp osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim do pomieszczeń na parterze – obecnie w holu budynku na parterze zamontowany został podjazd o konstrukcji demontowalnej, jednak jego wykorzystanie możliwe jest tylko przy pomocy opiekuna.
 
Przewidywaną lokalizację windy zaznaczono na załączniku graficznym. Winda musi obsługiwać wszystkie kondygnacje oraz umożliwiać dostęp z zewnątrz (łącznie 7 przystanków). Pierwszy przystanek – kondygnacja piwnicy; drugi przystanek z poziomu terenu, dostęp z chodnika; trzeci – parter, czwarty - I piętro; piąty – II piętro; szósty – III piętro; siódmy – IV piętro. Zakres projektowy obejmuje również dostosowanie zagospodarowania terenu oraz niezbędną przebudowę/rozbiórkę części budynku w celu zlokalizowania windy we wskazanym miejscu.
 
 
Szczegółowy opis zakresu zamówienia znajduje się w dołączonej dokumentacji oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  
 
2.Termin wykonania zamówienia:     rozpoczęcie:   od dnia podpisania umowy,
                                                           zakończenie:  do dnia 30.08.2019 r.
 
Termin zakończenia realizacji zamówienia oznacza dzień złożenia przez Wykonawcę wniosku o pozwolenie na budowę, a w przypadku jego braków lub innych nieprawidłowości dzień ich usunięcia zgodnie z art. 33 ust. 6 lub art. 35 ust. 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.). W terminie do dnia zakończenia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu także pozostałego zakresu dokumentacji projektowej.
 
 
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
 
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
 
5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Lwowska 28a  w kancelarii ogólnej.
 
Koperta powinna być oznaczona:
 
URZĄD MIASTA KROSNA
Wydział Inwestycji
ul. Lwowska 28a
38-400 Krosno
 
Oferta na: „Modernizacja budynku DPS nr 1 przy ul. Żwirki i Wigury w Krośnie – projekt zewnętrznej windy”
 

NIE OTWIERAĆ PRZED 15.04.2019 r. przed godz. 12.00.

 
Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 15.04.2019 r. do godziny 10.00.
 
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój  nr 207, w dniu 15.04.2019 r. o godz. 12.00.
 
 
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Paweł Kustroń - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro, pokój nr 209, tel. 13 47 43 209, e-mail: kustron.pawel@um.krosno.pl):
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430;
Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr (13) 47 43 206.
Data składania ofert:
2019-04-15 10:00:00
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłKustroń Paweł 2019-04-02 10:23:00
PublikującyPaweł Kustroń 2019-04-02 10:23:00
Modyfikował(a) Paweł Kustroń 2019-04-30 07:47:06
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. ogłoszenie 57.00 KbPlik doc
2. SIWZ + Załączniki Nr 1, Nr 2 134.50 KbPlik doc
3. Wzór umowy 279.43 KbPlik pdf
4. Załącznik Nr 3 4.08 MBPlik pdf
5. Załącznik Nr 4 zdjęcia 34.23 MBPlik zip

Rejestr zmian