„Likwidacja awarii rozkopem - "Bieżące utrzymanie, modernizacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna” i „Montaż pokryw na studniach kanalizacji deszczowej oraz rusztów na wpustach deszczowych na terenie Miasta Krosna w 2019 r"

ZMIANY:
2019-02-13 12:46:02: Dodano plik protokół z otwarcia ofert likwidacja awarii rozkopem.pdf
GK.7021.4.2019.B                                                                                                                   Krosno, dnia 21.01.2019 r.
 
OGŁOSZENIE
dotyczące  zamówienia poniżej  30 tys. euro w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 załącznika do Zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr 1059/14 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 15.04.2014 r.
 
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624,  e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,

 

1. Ogłasza,  że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.

 Likwidacja awarii rozkopem - bieżące utrzymanie, modernizacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Krosna " i „Montaż pokryw na studniach kanalizacji deszczowej oraz rusztów na wpustach deszczowych na  terenie miasta Krosna w 2019 r

 

 

2. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy

                                                       do 19 grudnia 2019r.

3.Okres gwarancji: określony wg kryterium oceny oferty.  

4. Warunki płatności:  przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze
w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury.

4.1 Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzenie kosztorysowe powykonawcze, ustalone w oparciu o rzeczowe obmiary wykonanych robót, przemnożone przez odpowiednie im ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy – ustalone w „Kosztorysie ofertowym”

4.2 Ustalenie ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego wykonanych robót sporządzonego w układzie i w formie jak kosztorys ofertowy.

4.3 Kosztorys powykonawczy sporządzany będzie sukcesywnie wraz z postępem robót,                       w oparciu o zgłoszone awarie. Obmiary ilości robót wykonanych zostaną, przemnożone przez odpowiednie im ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy- ustalonym kosztorysie powykonawczym.

4.4 Przy rozliczeniu kosztorysowym niedopuszczalna jest  zmiana ceny jednostkowej poszczególnych elementów robót, które zostały ujęte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.

 

5.Inne istotne warunki zamówienia:

Zakres robót związanych z bieżącym utrzymaniem, modernizacją i remontami kanalizacji deszczowej obejmuje:

a) remont studni kanalizacji deszczowej,

b) remont przykanalików (wpustów ulicznych),

c) wykonanie nowych studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej,

d) wykonanie nowych przykanalików,

e) regulacja urządzeń podziemnych,

f) wykonanie kanałów sieci kanalizacji deszczowej,

g) czyszczenie elementów sieci kanalizacji deszczowej.

  h) zabezpieczanie terenu (całodobowe)  i usuwanie na zgłoszenie usterek i awarii elementów sieci kanalizacji deszczowej

  i) wykonywanie drobnych robót ogólnobudowlanych na sieci kanalizacji deszczowej.

  j) montaż pokryw na studniach kanalizacji deszczowej

  k) montaż wpustów na studniach kanalizacji deszczowej

 

Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie,  

zapoznanie się z przedmiotem zleconej pracy oraz oznakowanie i zabezpieczenia terenu.

W zakres ceny wchodzić będzie oprócz robót związanych z przedmiotem zamówienia również:

- zlokalizowanie awarii i zabezpieczenie miejsca awarii.

- ubezpieczenie  wykonywanych  robót  z  tytułu  szkód, które mogą zaistnieć w związku
z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności  cywilnej.

- do każdej wykonanej usługi wykonawca jest zobowiązany, przedłożyć dokument z sprzedaży złomu i przekazania uzyskanych środków finansowych na konto  Gminy Krosno.

 

Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 48 h od chwili zgłoszenia. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej zgłoszonej telefonicznie wykonawca przystąpi do zabezpieczenia terenu przedmiotu zamówienia natychmiast a do wykonania zleconych robót najpóźniej
w terminie 12 h od chwili zgłoszenia.

6. Sposób przygotowania oferty:

a)         Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku ”Kosztorys ofertowy”.

b)        Kosztorys ofertowy musi być podpisany przez wykonawcę .

c)         Składanie ofert w formie pisemnej, na kopercie należy umieścić napis:

 

„Likwidacja awarii rozkopem - bieżące utrzymanie, modernizacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Krosna " i „Montaż pokryw na studniach kanalizacji deszczowej oraz rusztów na wpustach deszczowych na  terenie Miasta Krosna w 2019 r”.

7.Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 06 lutego 2019r., do godziny: 11:00 w formie  pisemnej na adres: Urząd Miasta Krosna ul. Lwowska 28a, 38 - 400 Krosno.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06 lutego 2019 r. o godz. 14:00 w budynku Urzędu Miasta Krosna
przy ul. Staszica 2 w pokoju Nr 28 (II piętro).

 

8.  Do oferty należy dołączyć:

8.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ;

 

8.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia,

     wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: kanalizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie

      Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.  

    

 

9. Do zamówienia należy dołączyć następujące oświadczenia że;

 

9.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem.

9.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

9.3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Dz.U.2017.1579 z póź. zm. art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

Ponadto wypełnione załączniki dołączone do zapytania ofertowego tj.

 

- załącznik Nr 1 Formularz ofertowy

- załącznik Nr 2 Oświadczenie

- załącznik Nr 3 Wykaz osób

- załącznik Nr 4 Oświadczenie kierownika robót budowalnych

- załącznik Nr 5 Kosztorys ofertowy

 

10. Sposób obliczenia punktów w ramach przyjętych kryterium

 

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryterium

 

Lp.

Kryterium

Symbol

Znaczenie  

1.

Cena

C

60%

2.

Gwarancja pkt.% : za 2 lata – 10% ; za 3 lata – 30%; za 5 lat- 40%

Z

40%

 

Razem:

S

100%

 

Liczba punktów przyzna każdej z ocenionej ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

 

                                                             S= C+Z

 

gdzie:

 

S- łączna liczba punktów przyznanych ofercie

C- Liczba punktów przyznanych ofercie o kryterium cena

Z- Liczba punktów przyznanych ofercie o kryterium gwarancja

 

Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Do kryteriów została przypisana waga określona przy udziale procentowym. Zamawiający będzie oceniał oferty odpowiadające w/w kryterium, przy czym oferty w danym kryterium podlegać będą ocenie w oparciu o niżej podane zasady przyznawania punktów.

 

Oferta może uzyskać maksymalnie 60 pkt. w kryterium cena oraz maksymalnie 40 pkt. w kryterium ocena propozycji założeń.

 

Cena – punkty z kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:

 

 

 

 

11. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Krzysztof Zaborowski
–Inspektor ds. zarządzania kanalizacją deszczową Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 

pok. 28  w godz. 7:30 – 15:30 tel. (0-13) 47 43 629.

Data składania ofert:
2019-02-06 11:00:00
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2019-01-25 07:54:00
PublikującyKrzysztof Zaborowski 2019-01-25 07:53:00
Modyfikował(a) Krzysztof Zaborowski 2019-02-13 12:46:02
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Załącznik nr 1 342.80 KbPlik pdf
2. Załącznik nr 2 511.25 KbPlik pdf
3. Załącznik nr 3 315.70 KbPlik pdf
4. Załącznik 4 381.01 KbPlik pdf
5. Załącznik nr 5 273.42 KbPlik pdf
6. Zapytanie ofertowe 1.77 MBPlik pdf
7. Protokół z postępowania o udzielenie zamówienia 1.07 MBPlik pdf

Rejestr zmian