Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Krosno, 25.10.2018 r.
RI.042.71.24.2018.H
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO,
38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28 a
tel. (13) 43 675 43, faks (13) 43 628 65;
NIP 684-00-13-798; REGON 370440809
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na zakup i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Adres strony internetowej, na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl/BIP
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego”.
Minimalne parametry techniczne sprzętu:
I: Sprzęt rehabilitacyjny:
-
Łóżko rehabilitacyjne sterowane elektrycznie – z regulacją wysokości, podnoszonym zagłówkiem, z wysięgnikiem, z regulowanymi barierkami bocznymi. Łóżko sterowane pilotem w 3 płaszczyznach, w zestawie
z piankowym materacem szpitalnym w pokrowcu nieprzemakalnym – 10 szt.
-
Rotor elektryczny – z możliwością regulacji prędkości, program automatyczny, elektroniczny licznik, do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - 10 szt.
-
Rotor mechaniczny – rama stalowa malowana proszkowa, antypoślizgowe stopy, możliwość regulacji siły oporu, do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - 10 szt.
-
Orbitrek – z licznikiem elektronicznym, magnetyczny system oporu, sensory pomiaru pulsu, cyfrowy komputer treningowy, rolki transportowe, szerokie antypoślizgowe pedały, maksymalna waga użytkownika 120 kg – 2 szt.
-
Bieżnia – elektryczna, wyposażona w wbudowany komputer z podświetlanym wyświetlaczem, łatwy montaż, rolki transportowe – 2 szt.
II: Sprzęt wspomagający:
-
Kule łokciowe dla dorosłych – aluminiowa, uchylna, z podwójną regulacją – 40 szt.
2. Termin wykonania zamówienia:
-
rozpoczęcie prac: od dnia podpisania umowy,
-
zakończenie prac: do dnia 23.11.2018 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu:
-
Wszystkie sprzęty powinny posiadać atesty i certyfikaty CE.
4. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty - zał. 1.
5. Warunki płatności:
1) Wykonane zadanie zostanie odebrane na podstawie protokołu odbioru.
2) Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy.
6. Gwarancja:
-
Wymagany minimalny okres gwarancji - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu.
-
Wykonawca w ramach gwarancji zapewni całkowitą bezpłatną naprawę sprzętu, a w przypadku braku takiej możliwości dostarczy na swój koszt nowy sprzęt o parametrach nie gorszych.
7. Kryterium oceny ofert:
Kryterium: cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
8. Miejsce składania ofert:
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia:
„Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020”.
Nie otwierać przed dniem 05.11.2018 r. przed godz. 10:00.
9. Termin składania ofert upływa dnia 05.11.2018 r. o godz. 9:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28 a w Krośnie, pokój nr 303 w dniu 05.11.2018 r. o godz. 10:00.
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pan Tomasz Penar - Inspektor, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
12. Sposób porozumiewania:
-
pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, ul. Lwowska 28 a, 38-400 Krosno,
-
za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: penar.tomasz@um.krosno.pl.
13. Adres strony internetowej, na której umieszczony jest przetarg: http://www.bip.umkrosno.pl/
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 10 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. zmienionego zarządzeniem Nr 1059/14 z dnia 15 kwietnia 2014 r.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
14. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
-
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
-
zmiany treści ogłoszenia,
-
żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców,
-
poprawienia w ofercie Wykonawców ewentualnych oczywistych omyłek rachunkowych.
15. Załączniki do ogłoszenia:
-
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.
-
Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Data składania ofert:
2018-11-05 09:30:00