„Prace remontowe i budowlane kamienicy Rynek 5 w Krośnie”

ZMIANY:
2018-07-03 15:30:25: Dodano plik oferta+zał..docx
2018-07-03 15:29:01: Dodano plik 2-Zaproszenie do składania ofert Rynek 5.doc
Więcej >>>
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik plan zagosp.20161129_0001 X5 (1).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik plan zagosp.20161129 X6 (1).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik Opis techniczny nowy xx (1).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik ZESTAWIENIE MATERIAŁÓW (3).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik DSC_0280.JPG
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik DSC_0279.JPG
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik DSC_0278.JPG
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik Rynek 5.jpg
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik I - 3 - rynek 5 (2).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik I - 4 - rynek 5 (1).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik I - 1 - rynek 5-8 - format A1 (1).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 17 - Wizualizacja 1 - A3.pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 21 - Wizualizacja 5 - A3.pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 20 - Wizualizacja 4 - A3.pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 19 - Wizualizacja 3 - A3.pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 18 - Wizualizacja 2 - A3.pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 03 - Rynek 5 (5).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 02 - Rzut posadzki - format A1 (2).pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 04 - Rynek 5 - Schody - A3.pdf
2018-07-03 15:27:35: Dodano plik PB - 01 - Rzut posadzki - format A1 (2).pdf
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Na podstawie art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Urząd Miasta Krosna zaprasza do złożenia oferty:
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
 
„Prace remontowe i budowlane kamienicy Rynek 5 w Krośnie”
 
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
 
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przeprowadzenie prac remontowych podcienia kamienicy Rynek 5 w Krośnie. 
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni i wymiana jej na nową wraz z wykonaniem nowych warstw podbudowy i warstw izolacyjnych. Zakres prac remontowych i budowlanych obejmują również tynki sklepień podcienia wraz z uporządkowaniem instalacji elektrycznych widocznych w strefie ciągów pieszych.
 
  1. Zakres planowanych prac:
 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem podcienia kamienicy Rynek 5 w Krośnie.
         Głównym zakresem zamówienia jest przebudowa istniejącej nawierzchni podcienia i wymiana jej na nową wraz z wykonaniem nowych warstw podbudowy i warstw izolacyjnych. Pracom remontowym zostaną poddane również tynki sklepienia podcienia wraz z uporządkowaniem instalacji elektrycznych widocznych w strefie ciągów pieszych.
        Należy przebudować schody od ul. Franciszkańskiej wprowadzając dodatkowy stopień, co w znacznym stopniu ułatwi dostępność i komunikację pieszą. Nawierzchnie schodów od strony płyty rynkowej wymagają obłożenia nową kamienną okładziną na nowej konstrukcji nośnej i warstwach kleju mrozoodpornego. Całość remontu podcieni pierzei rynkowej jest remontem estetycznym. Po mechanicznej obróbce tynków należy wykonać próbne przemalowania farbami „oddychającymi” i zatwierdzić kolor z konserwatorem zabytków. Z ustaleń z Urzędem Ochrony Zabytków wynika, że barwa farby kryjącej tynki powinna posiadać odcień starej bieli tzw. „zgaszona biel”. Kolor kamienia płyt okładzinowych ustalono na piaskową o odcieniu koloru żółtego.
 
Opis konstrukcji nowej nawierzchni podcienia kamienicy Rynek 5
         Nawierzchnia traktów pieszych, wykonana będzie z płyt kamiennych piaskowca o dużej wytrzymałości na ścieranie o wymiarach 60cm x 60cm x grubość 5cm, płyty o barwie ciepłej o odcieniu żółtym, spoina gr. 2mm. Kamień należy ułożyć na mrozoodpornym kleju.
Po usunięciu pierwotnych warstw i ich oczyszczeniu, kolebki piwnic należy zaizolować  układając folię izolacyjną, na warstwie piasku. Na piasek i izolację wylać warstwę betonu zbrojonego siatką plastikową lub metalową zabezpieczającą przeciwskurczowo podkład nośny pod płyty kamienne. Grubość zbrojonego betonu powinna wynosić od 8cm do 10cm. Ukształtowanie wylewki betonowej powinno być tak sprofilowane, aby klejone warstwy wykończeniowe z piaskowca nie wymagały korekty spadków i dopasowały się do istniejących wysokości progów i wejść do kamienicy. Spadki ostatecznej warstwy z płyt piaskowca należy ukształtować w taki sposób żeby ewentualna woda z opadów odpływała na zewnątrz w stronę płyty rynkowej. Na warstwę z wylewki betonowej należy nałożyć izolacyjny szlam w postaci płynnej, tworząc drugą warstwę hydrofobową, gdzie należy użyć produktów firm dostosowanych parametrycznie do prac przy obiektach zabytkowych, o parametrach stanowiących barierę nieprzenikalną dla wilgoci. Trakty pieszy podcienia należy zdylatować wstawiając listwy dylatacyjne poprzecznie do kierunku osi podcienia. Listwy dylatacyjne ze względów estetycznych należy ułożyć w miejscach rozgraniczenia na styku dwóch sekwencji układu płyt o zróżnicowanej szerokości, wówczas nie będzie przypadkowego zakłócenia rytmu spoin porzecznych nawierzchni trakty pieszego. Spoinę po miedzy płytami z piaskowca uzupełnić fugą o odcieniu koloru płyt. Ułożone płyty kamienne wierzchnią ich warstwę po upływie około 6 miesięcy należy zabezpieczyć środkami hydrofobowymi.
 
Instalacje elektryczne:
Przedmiotem zamówienia branży elektrycznej jest ukrycie wszelkich instalacji słaboprądowych i silnoprądowych prowadzonych przewodami podwieszonymi na ścianach podcienia. Remont obejmuje uporządkowanie instalacji elektrycznych widocznych w strefie ciągów pieszych oraz zawieszenie nowych opraw oświetleniowych. Całość należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik do specyfikacji przetargowej.
 
Podcienie kamienicy Rynek 5 wpisane jest do rejestru zabytków jako zabytek nieruchomy i zlokalizowany jest na terenie zabytkowego układu urbanistycznego Starego Miasta Krosna. W związku z powyższym przy realizacji robót należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w opracowanej dokumentacji projektowej oraz zalecenia konserwatorskie wynikające m.in. z warunków decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projekcie elektryki, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Przedmiarze robót.
 
Uwaga !
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały dowolnego producenta, pod warunkiem, że materiały te posiadają parametry odpowiadające wymogom materiałów stosowanych w pracy przy zabytkach.
 
 
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia w oparciu o ww. dokumenty, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac, wywóz i utylizację gruzu i urobku, prace porządkowe oraz bezpieczne korzystanie z placówki przez pracowników.
 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
 
  1. Termin realizacji:
  1. Planowany termin realizacji zamówienia:
  1. rozpoczęcie: 23.07.2018 r.
  2. zakończenie: 30.09.2018 r.
  1. Warunki wymagane od wykonawców:
4.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:
1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1 opracowanym na podstawie załączonego do niniejszej specyfikacji Projektu budowlanego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Prac, Przedmiaru robót.
2. Kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych wykonany na podstawie dołączonego przedmiaru robót – potwierdzający cenę ofertową.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG).
4. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – co najmniej 100 000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, (co najmniej jedno zamówienie) z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem posiadanych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie celem udokumentowania doświadczenia zawodowego – Załącznik Nr 2.
5. Wykaz personelu do wykonania zamówienia – Załącznik Nr 3, w tym
a) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.). Wymogiem Zamawiającego jest dysponowanie przez wykonawcę co najmniej jedną osobą o ww. uprawnieniach, która będzie pełnić funkcję kierownika robót.
  1. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń;
 
  1. Informacje:
  1. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji  przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SIWZ. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to:
  • koszty bezpieczeństwa i higieny pracy, obejmujące koszty wykonania niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywania robót,         zapewnienia zaplecza tymczasowego budowy oraz niezbędnych mediów do jego funkcjonowania wraz z kosztami ich zużycia,
  • koszty ubezpieczeń majątkowych budowy,
  • koszty zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
  • koszty zabezpieczenia istniejących elementów budynku oraz wyposażenia przed zniszczeniem wraz z kosztami ich naprawy,
  • koszty uporządkowania terenu budowy po wykonaniu robót,
  • koszty wywiezienia materiału z rozbiórki,
  1. Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat gwarancji jakości i 2 lata rękojmi za wady na roboty budowlane objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi rozpoczyna się od daty bezusterkowego odbioru końcowego, a w przypadku stwierdzenia wad od daty potwierdzenia ich usunięcia i przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu jako należycie wykonanego.
  2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót, jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze końcowym.
  3. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, wady może usunąć Zamawiający poprzez zlecenie ich usunięcia stronie trzeciej oraz obciążając pełnymi kosztami ich usunięcia Wykonawcę.
  4. Warunki płatności zgodnie ze wzorem umowy. Termin płatności 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
  5. Kary umowne zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji.
  6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
Zaleca się, by wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający możliwości zdekompletowania oferty, a każda strona oferty była opatrzona kolejnym numerem.
 
  1. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania na piśmie.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Marta Rymar – Miejski Konserwator Zabytków Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (II piętro, pokój nr 31, tel. 13 47 43 631, e-mail: rymar.marta@um.krosno.pl):
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430.
Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr (13) 47 43 625.
 
  1. Sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący  zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do upływu terminu otwarcia ofert.
Koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
 
URZĄD MIASTA KROSNA
Miejski Konserwator Zabytków
ul. Staszica 2
38-400 KROSNO
 
Oferta na: „Prace remontowe i budowlane kamienicy Rynek 5 w Krośnie”
 

NIE OTWIERAĆ PRZED 18.07.2018 r. przed godz. 12.00.

 
Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Staszica 2 w Krośnie, nie później niż do dnia 18.07.2018 r. do godziny 10.00.
 
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pokój  nr 31, w dniu 18.07.2018 r. o godz. 12.00.
 
  1. Kryterium oceny ofert :
Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
 
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :
 
- Najniższa cena80%
- Doświadczenie w pracy przy zabytkach – 20%
 
Zamawiający poinformuje wykonawców na ich adresy e-mail podane w ofercie o złożonych ofertach oraz zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.
 
  1. Skład dokumentacji przetargowej:
  1. Załącznik Nr 1  - formularz oferty przetargowej.
  2. Załącznik Nr 2  - informacja o doświadczeniu
  3. Załącznik Nr 3 – wykaz personelu do realizacji zamówienia
  4. Projekt budowlany
  5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac
  6. Przedmiar robót
 
 
Data składania ofert:
2018-07-18 10:00:00
Podmiot publikującyMiejska Jednostka Organizacyjna
WytworzyłRymar Marta 2018-07-03 15:20:00
PublikującyMarta Rymar 2018-07-03 15:19:43
Modyfikował(a) Marta Rymar 2018-07-03 15:30:25
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. PB - 01 - Rzut posadzki - format A1 (2) 230.55 KbPlik pdf
2. PB - 04 - Rynek 5 - Schody - A3 1.36 MBPlik pdf
3. PB - 02 - Rzut posadzki - format A1 (2) 229.61 KbPlik pdf
4. PB - 03 - Rynek 5 (5) 1.58 MBPlik pdf
5. PB - 18 - Wizualizacja 2 - A3 1020.17 KbPlik pdf
6. PB - 19 - Wizualizacja 3 - A3 469.41 KbPlik pdf
7. PB - 20 - Wizualizacja 4 - A3 872.16 KbPlik pdf
8. PB - 21 - Wizualizacja 5 - A3 492.88 KbPlik pdf
9. PB - 17 - Wizualizacja 1 - A3 592.21 KbPlik pdf
10. I - 1 - rynek 5-8 - format A1 (1) 5.58 MBPlik pdf
11. I - 4 - rynek 5 (1) 2.52 MBPlik pdf
12. I - 3 - rynek 5 (2) 3.31 MBPlik pdf
13. Rynek 5 420.08 KbPlik image
14. DSC_0278 4.26 MBPlik txt
15. DSC_0279 4.39 MBPlik txt
16. DSC_0280 4.31 MBPlik txt
17. ZESTAWIENIE MATERIAŁÓW (3) 116.57 KbPlik pdf
18. Opis techniczny nowy xx (1) 137.97 KbPlik pdf
19. plan zagosp.20161129 X6 (1) 1.30 MBPlik pdf
20. plan zagosp.20161129_0001 X5 (1) 1.16 MBPlik pdf
21. SIWZ 576.50 KbPlik doc
22. oferta+zał. 20.77 KbPlik doc

Rejestr zmian