Jesteś tutaj:
Dostawa materiałów biurowych w ramach projektu pn. „Historia Miast w nowoczesnej odsłonie” współfinansowanego przez Unię Europejską
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
ZMIANY:
2018-04-05 08:34:48: | Dodano wynik do przetargu |
2018-04-03 11:18:13: | Dodano plik Wzór oferty.docx |
RI.042.69.8.2017.G Krosno, dnia 26.03.2018 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro
GMINA KROSNO, 38 - 400 Krosno, ul. Lwowska 28a tel. (13) 43 675 43,
faks (13) 43 628 65; NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989
OGŁASZA
że udzieli zamówienia na dostawę materiałów biurowych w ramach projektu pn. „Historia Miast
w nowoczesnej odsłonie” współfinansowanego przez Unię Europejskąz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
w nowoczesnej odsłonie” współfinansowanego przez Unię Europejskąz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżet państwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
1. Adres strony internetowej na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl /BIP
2. Opis przedmiotu zamówienia:
MATERIAŁY BIUROWE
Lp. | Rodzaj i opis | Jednostka | Ilość | |
1 | Długopis - żelowy, - niebieski, - z gumowym uchwytem, - automatyczny. |
szt. | 200 | |
2 | Segregator - niebieski, - format A4, - szerokość min. 75 mm, - mechanizm dźwigniowy, - oczko grzbietowe. |
szt. | 200 | |
3 | Koszulki na dokumenty - przeźroczyste, - wzmocniona listwa dziurkowana - format A4, - otwarta górna strona, - grubość materiału: min.0,06 mm., - uniwersalny rozstaw dziurek. |
opakowanie po 100 szt. | 10 | |
4 | Korektor biurowy - w piórze. |
szt. | 5 | |
5 | Długopis - automatyczny - niebieski, - z gumowym uchwytem. |
szt. | 100 | |
6 | Ołówek - hb z gumką. |
szt. | 100 | |
7 | Skoroszyt - zawieszkowy, - plastikowy - przeźroczysta przednia okładka, tylna kolor niebieski, - format A4. |
opakowanie po 100 szt. | 400 | |
8 | Teczka papierowa na dokumenty - format A4, - zamykana na gumkę. |
szt. | 100 | |
9 | Etykiety samoprzylepne - format A4, - kolor biały. |
opakowanie | 2 | |
10 | Papier ksero - format A4, - min. 80g, - CIE146. |
Opakowanie po 5 szt.(ryz) | 30 |
3. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Do dnia 16.04.2018 r. Miejsce dostawy: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a pok. 304.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Oferent musi złożyć ofertę zgodnie z obowiązującym wzorem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
5. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty (załącznik nr 1).
Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnośćz oryginałem przez Wykonawcę.
6. Warunki płatności:
a) Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu rachunku/faktury, przelewem na konto podane przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury/rachunku.
b) Wypłata nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, który zostanie podpisany przez przedstawicieli stron.
7. Kryterium oceny ofert:
Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
- najniższa cena brutto - 100%
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).
Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia – „Dostawa materiałów biurowych – Historia Miast w nowoczesnej odsłonie” Nie otwierać przed dniem 03.04.2018 r. przed godz. 14:00
9. Termin składania ofert upływa dnia 03.04.2018 r. o godz. 13:30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 304 w dniu 03.04.2018 r. o godz. 14:00.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pani Izabela Urbanek 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a, w godzinach 7.30 do 15.30, tel. kontaktowy 134743 304 – sprawy formalne i merytoryczne.
Sposób porozumiewania:
a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail izabelaurbanek@um.krosno.pl
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
b) zmiany treści ogłoszenia,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
Data składania ofert:
2018-04-03 13:30:00
2018-04-03 13:30:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | Wzór oferty | 256.08 Kb |