Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2
Zakup i dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.

ZMIANY:
2017-08-31 09:30:57: Dodano wynik do przetargu
2017-08-22 11:09:02: Dodano plik Zmiana treści ogłoszenia.pdf
Więcej >>>
2017-08-18 14:57:06: Dodano plik Załącznik nr 1 do Ogłoszenia OFERTA - sprzęt.docx

Gmina Miasto Krosno                                                               Krosno, dnia 18 sierpnia 2017 r.
ul. Lwowska 28a
38-400 Krosno
PS.823.3.18.2017.Y
 
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro

GMINA  MIASTO KROSNO, 38 - 400  Krosno,  ul. Lwowska  28a  tel. (13) 43 675 43,
faks  (13)  43 628 65; NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON  000526989

OGŁASZA

że udzieli zamówienia na zakup i dostawę sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
 

1. Adres strony internetowej, na której zamieszczony jest przetarg: www.krosno.pl/BIP

2. Opis przedmiotu zamówienia:
 
Zakup i dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49 w ramach realizacji projektu pn. „Poprawa kondycji zdrowotnej mieszkańców Krosna poprzez prowadzenie wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego”.
 
Trzy kategorie sprzętu tj. pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego powinny spełniać niżej określone warunki:
Kategoria I:   Sprzęt pielęgnacyjny:
  1. Ławka nawannowa - ławka zakładana na wannę, z uchwytem ułatwiającym transport na ławkę i z ławki, ułatwiająca czynności higieniczne osobie niepełnosprawnej, pasująca na większość rodzajów wanien, obciążenie maksymalne około 150 kg – 3 szt.
  2. Nakładka na sedes - nakładka ułatwiająca korzystanie z toalety posiadająca uchwyty i klapę, regulowane klipsy dzięki którym pasuje na większość muszli toaletowych – 5 szt.
  3. Krzesło toaletowe – krzesło składające się z ramy aluminiowej, z regulacją wysokości, z wyciąganym pojemnikiem na nieczystości, z antypoślizgowymi nogami, maksymalne obciążenie 100 kg – 5 szt.
  4. Przenośny basen do mycia głowy z prysznicem – zestaw składający się z nadmuchiwanej miski oraz przenośnego prysznica i odpływu, przeznaczony dla osób leżących – 4 szt.
  5. Krzesło prysznicowe – konstrukcja aluminiowa, siedzisko z tworzywa łatwo zmywalnego poliuretanu, regulowana wysokość, z antypoślizgowymi nóżkami - 2 szt.
  6. Materac przeciwodleżynowy:
– materac przeciwodleżynowy bąbelkowy z PCV, z cichą pompą elektryczną, płynna ręczna regulacja ciśnienia dobierana do wagi pacjenta, z wyłogami do mocowania na zwykłych materacach – 5 szt.
– materac przeciwodleżynowy rurowy z PCV, z cichą pompą elektryczną, płynna ręczna regulacja ciśnienia dobierana do wagi pacjenta, z wyłogami do mocowania na zwykłych materacach – 5 szt.
  1. Poduszki przeciwodleżynowe:
– małe poduszki piankowe w kształcie krążka o średnicy 12 cm, w pokrowcu frotte – 24 szt.
– małe poduszki piankowe w kształcie krążka o średnicy 15 cm, w pokrowcu frotte – 26 szt.
 
Kategoria II:   Sprzęt rehabilitacyjny:
  1. Łóżko rehabilitacyjne sterowane elektrycznie – z regulacją wysokości, podnoszonym zagłówkiem, z wysięgnikiem, z regulowanymi barierkami bocznymi. Łóżko sterowane pilotem w 3 płaszczyznach, w zestawie z piankowym materacem szpitalnym w pokrowcu nieprzemakalnym – 10 szt.
  2. Pionizator dla dorosłych – wykonany z lekkich materiałów, platforma stóp wraz z zapiętkami, regulowane wsporniki kolan, kosz biodrowy, wsporniki ramion, zamek ułatwiający samodzielne zamknięcie kamizelki – 2 szt.
  3. Rotor elektryczny – z możliwością regulacji prędkości, program automatyczny, elektroniczny licznik, do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - 4 szt.
  4. Rotor mechaniczny – rama stalowa malowana proszkowa, antypoślizgowe stopy, możliwość regulacji siły oporu, do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych - 5 szt.
  5. Materac rehabilitacyjny składany 3 częściowy – materac o szerokości 100 cm, w pokrowcu nieprzemakalnym, z uchwytami – 4 szt.
  6. Orbitrek – z licznikiem elektronicznym, magnetyczny system oporu, sensory pomiaru pulsu, cyfrowy komputer treningowy, rolki transportowe, szerokie antypoślizgowe pedały, maksymalna waga użytkownika 120 kg – 3 szt.
  7. Bieżnia – elektryczna, wyposażona w wbudowany komputer z podświetlanym wyświetlaczem, łatwy montaż, rolki transportowe – 2 szt.
  8. Wioślarz – z elektryczną regulacją obciążenia, łatwy montaż, wyświetlacz LCD – 2 szt.
  9. Rower – z licznikiem elektrycznym, manualna regulacja oporu, pedały z paskami zapobiegające zsuwaniu się stóp, pomiar pulsu: sensory dotykowe; z wbudowanym komputerem wyświetlającym funkcje: czas, prędkość, dystans, puls, spalone kalorie, scan. Wyposażony w rolki transportowe - 6 szt.
  10. Cykloergometr leżący – regulacja odległości siodełka, magnetyczny system oporu, pedały z paskami zapobiegające zsuwaniu się stóp, pomiar pulsu: sensory dotykowe; z wbudowanym komputerem wyświetlającym funkcje: czas, prędkość, dystans, puls, spalone kalorie, scan. Wyposażony w rolki transportowe - 3 szt.
  11. Rehabilitacyjny rower trójkołowy – stabilna rama stalowa, lusterko wsteczne, dzwonek, hamulec przedni i tylni, oświetlenie, koszyk – 1 szt.
  12. Drabinka przyłóżkowa do podciągania – długość 3 m, łatwa w montażu - 2 szt.
  13. Termożele (kompresy żelowe)  – wielokrotnego użytku, możliwość stosowania okładów zimnych i ciepłych, rozmiar 28 x 32 – 5 szt.

Kategoria III:     Sprzęt wspomagający:
  1. Wózek inwalidzki zwykły ręczny – składana, stalowa rama, uchylne podłokietniki, uchylne i demontowane podnóżki, pas zabezpieczający pod łydki, maksymalne obciążenie użytkownika około 130 kg - 10 szt.
  2. Wózek inwalidzki zwykły dla dzieci – składana, lekka aluminiowa rama, uchylne podłokietniki, uchylne i demontowane podnóżki, pas zabezpieczający pod łydki - 5 szt.
  3. Wózek inwalidzki specjalny - ze stabilizacją głowy, regulacją kąta nachylenia, podnóżkiem i stolikiem – 3 szt.
  4. Podnośnik wannowy elektryczny – konstrukcja łatwa do składania i rozkładania, podnośnik z oparciem ze zintegrowanym zagłówkiem i nachylonym siedziskiem, łatwy do czyszczenia, maksymalna waga użytkownika około 120 kg - 1 szt.
  5. Balkonik rehabilitacyjny 4- kołowy – podpórka, lekka aluminiowa konstrukcja, hamulce, koszyk, siedzisko- 5 szt.
  6. Balkonik rehabilitacyjny 2-kołowy – lekka aluminiowa konstrukcja, balkonik z regulacją wysokości i ergonomicznymi uchwytami, nóżki zakończone antypoślizgowymi gumowymi zabezpieczeniami - 5 szt. 
  7. Balkonik rehabilitacyjny stały – lekka aluminiowa konstrukcja, balkonik z regulacją wysokości i ergonomicznymi uchwytami, nóżki zakończone antypoślizgowymi gumowymi zabezpieczeniami - 5 szt.
  8. Koncentrator tlenu – lekki, małe zużycie mocy, cichy w użytkowaniu - 3 szt.
  9. Temblak – materiałowy, nie siatkowy - 5 szt.
  10. Laska inwalidzka trójnóg – możliwość używania jako wersja prawa lub lewa, anatomicznie regulowany uchwyt, regulacja wysokości - 3 szt.
  11. Laska inwalidzka czwórnóg – możliwość używania jako wersja prawa lub lewa, anatomicznie regulowany uchwyt, regulacja wysokości - 3 szt.
  12. Kule łokciowe – aluminiowa, uchylna, z podwójną regulacją  – 10 szt.
  13. Kule łokciowe dla dzieci – aluminiowa, uchylna, z podwójną regulacją - 10 szt.
  14. Poduszka do siedzenia do wózka inwalidzkiego – piankowa, jeżowa z otworem,
    w pokrowcu nieprzemakalnym- 18 szt.
  15. Rampa dla wózków inwalidzkich – przenośny podjazd dla wózków inwalidzkich
    o regulowanej długości, umożliwiający przejazd przez schody - 1 szt.
  16. Kształtki ortopedyczne:
  • Wałek – Ø 15 x 50 w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Wałek– Ø 20 x 60 w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Wałek – Ø 30 x 60 w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Półwałek – Ø 16 x 37 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Półwałek – Ø 15 x 50 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Półwałek – Ø 20 x 60 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Szyna Brauna 60x25x12 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 1 szt.
  • Szyna Brauna 80x30x19,5 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 1 szt.
  • Podstawka elewacyjna 69x46x18,5 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Podstawka elewacyjna 79x49x19,5 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  • Podstawka elewacyjna 89x52x21 cm w pokrowcu nieprzemakalnym – 2 szt.
  1. Rozpórka do kończyn dolnych – zapobiegająca przykurczom kończyn dolnych, piankowa, w pokrowcu – 4 szt.
  2. Chwytak lekki aluminiowy chwytak z gumową nasadką zapewniającą pewny chwyt
    - 4 szt.
  3. Stojak na kroplówki – z regulowaną wysokością i kółkami - 5 szt.
  4. Ciśnieniomierz – automatyczny z dużym wyświetlaczem, ze wskaźnikiem prawidłowo założonego mankietu, z mankietem dużej wielkości – 5 szt.
3. Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.09.2017 r.

4. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Istnieje możliwość wskazania wartości dowolnej kategorii sprzętu.
2) Wykonawca decydując się na wybraną kategorię sprzętu powinien uwzględnić wszystkie jej pozycje.
3) Nie ma możliwości dzielenia zamówienia wewnątrz kategorii.
4) Wymagany okres gwarancji - 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu.
5) Wykonawca w ramach gwarancji zapewni całkowitą bezpłatną naprawę.
6) Wszystkie sprzęty powinny posiadać atesty i certyfikaty CE.
 
5. Wymagane dokumenty:
Oferta odpowiadająca wymogom formalnym, wg dołączonego formularza oferty - zał. 1.
 
6. Warunki płatności:
1) Wykonane zadanie zostanie odebrane na podstawie protokołu odbioru.
2) Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy.
 
7. Kryterium oceny ofert:
Kryterium: cena brutto – 100%.

8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna przy ulicy  Lwowskiej 28a w pokoju nr 01, parter (kancelaria ogólna).

Koperta powinna być oznaczona poprzez podanie tytułu zamówienia:
„Zakup i dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego na potrzeby funkcjonowania Wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców Krosna przy ul. F. Czajkowskiego 49”. Nie otwierać przed dniem 28.08.2017 r. przed godz. 12:00.
 
9. Termin składania ofert upływa dnia 25.08.2017 r. o  godz. 14:30.
 
10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie, pokój nr 221 w  dniu 28.08.2017 r. o godz. 12:00.
 
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
 
11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:
1) Pani Beata Penar, 38-400 Krosno ul. Lwowska 28a, w godzinach 7:30 – 15:30, 
telefon kontaktowy 0-13 47 43 005.
 
2) Sposób porozumiewania:
a) pisemnie na adres: Urząd Miasta Krosna, Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno,
b) za pomocą poczty elektronicznej na adres: e-mail penar.beata@um.krosno.pl. 
 
12. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
b) zmiany treści ogłoszenia,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
 
Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.
Data składania ofert:
2017-08-25 14:30:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyumkrosno
WytworzyłFarbaniec Elżbieta 2017-08-18 13:00:00
PublikującyElżbieta Farbaniec 2017-08-18 13:00:00
Modyfikował(a) Elżbieta Farbaniec 2017-08-31 09:30:57
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Oferta 35.25 KbPlik doc
2. Zmiana treści ogłoszenia 567.20 KbPlik pdf

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 16 grudnia 2017r. 02:17:45
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.