Jesteś tutaj:
„Modernizacja DDL Puchatek w Krośnie” – Opracowanie dokumentacji projektowej
ZMIANY:
2017-10-24 15:18:34: | Przeniesiono do Archiwum | ||||
2017-10-24 15:18:34: | Przeniesiono do archiwum | ||||
Więcej >>>
|
Dokumentacja projektowa winna uwzględniać następujący zakres rzeczowy robót:
- Modernizacja kuchni zlokalizowanej na piętrze budynku, która po modernizacji powinna spełniać wymagania sanitarne do pełnej obsługi kuchennej tj. do przygotowywania i wydawania posiłków dla ok. 50 osób,
- Przygotowanie dla w/w funkcji zaplecza wraz z magazynkiem (napoje produkty itp.),
- Zabezpieczenie wejścia na strych, które znajduje się obok wejścia do kuchni na klatce schodowej.
I.7013.640.1.2017.I Krosno, dnia 24.07.2017r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Modernizacja DDL Puchatek w Krośnie” – Opracowanie dokumentacji projektowej”.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
- Zakres opracowania:
Dokumentacja projektowa winna uwzględniać następujący zakres rzeczowy robót:
- Modernizacja kuchni zlokalizowanej na piętrze budynku, która po modernizacji powinna spełniać wymagania sanitarne do pełnej obsługi kuchennej tj. do przygotowywania i wydawania posiłków dla ok. 50 osób,
- Przygotowanie dla w/w funkcji zaplecza wraz z magazynkiem (napoje produkty itp.),
- Zabezpieczenie wejścia na strych, które znajduje się obok wejścia do kuchni na klatce schodowej.
- Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, która winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych następujące opracowania:
- uzyskanie podkładu geodezyjnego syt. - wys. do celów projektowych, wymaganych wypisów, wyrysów, zgód właścicieli itp.( jeżeli to będzie konieczne do opracowania projektu),
- wykonanie inwentaryzacji budynku w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej,
- przeprowadzenie ewentualnych badań potrzebnych do opracowania projektu,
- przygotowanie wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami w celu uzyskania warunków, uzgodnień oraz wymaganych aktualnymi przepisami decyzji i pozwoleń,
- opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z opiniami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami – 4 egz. w celu uzyskania pozwolenia an budowę lub zgłoszenia prac nie wymagających pozwolenia na budowę,
- opracowanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach – 4 egz.,
- opracowanie przedmiarów robót – 1 egz.,
- opracowanie kosztorysów inwestorskich – 1 egz.,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,
- pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych.
2.Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy,
zakończenie –do 15.09.2017r.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Lwowska 28a w kancelarii ogólnej.
Koperta powinna być oznaczona:
URZĄD MIASTA KROSNA
ul. Lwowska 28a
38-400 KROSNO
Wydział Inwestycji
Oferta na:
„Modernizacja budynku DDL „Puchatek” w Krośnie” – Opracowanie dokumentacji projektowej”.
Nie otwierać przed 31 lipca 2017 r. do godz. 13.00.
Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej (parter) przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 31 lipca 2017 r. do godziny 12.30.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a, pokój 207, w dniu 31 lipca 2017 r. o godz. 13.00, otwarcie ofert jest jawne.
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Marian Jerzyk -
Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr 210), w godz. od 7.00 do 15.00, tel. (13) 47 43 210.
Data składania ofert:
2017-07-31 12:30:00
2017-07-31 12:30:00
powrót
Załączniki >>>
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SIWZ, Zał. Nr 1-3 | 134.50 Kb | |||
2. | Rzut piętra | 483.99 Kb |