Włącz kontrast
Miasta Krosna
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana

eTablica ogłoszeń

ePUAP 2

Platforma zakupowa Gminy Miasto Krosno

Obrady Rady Miasta Krosna
„Świadczenie usług w zakresie odchwaszczania ciągów pieszych, zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2017 roku”

ZMIANY:
2017-03-29 10:43:51: Dodano plik Załącznik nr 4 - Warunki pracy w pasie drogowym.doc
2017-03-29 10:43:16: Dodano plik załącznik nr 3 - przedmiar robót.doc
Więcej >>>
2017-03-29 10:42:26: Dodano plik Załącznik nr 2 SST.doc
2017-03-29 10:41:35: Dodano plik Załącznik nr 1 - Formularz oferty.doc
2017-03-29 10:41:00: Dodano plik SIWZ.doc
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:
- chemiczne zwalczanie wszelkich przerostów zieleni (traw, chwastów) rosnących na  ciągach pieszych, ulicach, parkingach, placach przy użyciu odpowiednich środków chwastobójczych oraz sprzętu wraz z oczyszczeniem uschniętej trawy i wywozem urobku - 165 000 m2  
- usuwanie przerostów zieleni (traw, chwastów) rosnących na ciągach pieszych, ulicach, parkingach, placach  przy użyciu narzędzi ręcznych wraz z wywozem urobku - 15 000 m2
- oczyszczanie nawierzchni drogowych z darni wraz z wywozem urobku -  5 000 m2

GK.7031.3.1.2017.G                                                                                           Krosno, dnia  29.03.2017 r.
 
 
OGŁOSZENIE
dotyczące  zamówienia poniżej  30 000 euro w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 10 załącznika do zarządzenia nr 700/10 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 12 lutego 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro zmienionego Zarządzeniem Nr 1059/14 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 15.04.2014 r.
 
 
  1. GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  6840013798;  REGON 000526989, tel. 134743665, fax. 134743624,  ogłasza że udzieli zamówienia na wykonanie zadania  pn.
„Świadczenie usług w zakresie odchwaszczania ciągów pieszych, zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2017 roku”.
 
2. Przedmiot zamówienia
2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77312000-0  Usługi usuwania chwastów
 
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.2.1. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie:
- chemiczne zwalczanie wszelkich przerostów zieleni (traw, chwastów) rosnących na  ciągach pieszych, ulicach, parkingach, placach przy użyciu odpowiednich środków chwastobójczych oraz sprzętu wraz z oczyszczeniem uschniętej trawy i wywozem urobku - 165 000 m2  
- usuwanie przerostów zieleni (traw, chwastów) rosnących na ciągach pieszych, ulicach, parkingach, placach  przy użyciu narzędzi ręcznych wraz z wywozem urobku - 15 000 m2
- oczyszczanie nawierzchni drogowych z darni wraz z wywozem urobku -  5 000 m2
2.2.2. Dokładny zakres wykonania zamówienia, określa szczegółowa specyfikacja techniczna  i  przedmiar robót.
2.2.3. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie robót związanych z realizacją zamówienia.
2.2.4. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być zagospodarowane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14grudnia 2012 r. o odpadach.
2.2.5. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca.
 
3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna w wersji elektronicznej – www.krosno.pl/BIP od dnia publikacji ogłoszenia o wszczęciu postępowania.
 
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
 
5. Termin wykonania zamówienia.
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy
Zakończenie: 30.11.2017r.
 
6. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
6.1. Spełniają warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
6.1.1. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi:
a)  opryskiwacz plecakowy /atestowany/  - 5 szt.,  
b)  opryskiwacz spalinowy 100 litrowy /atestowany / -  1 szt.,
c) środek transportu do wywozu uzyskanych odpadów z oczyszczonych nawierzchni drogowych. Do tego celu winien być użyty samochód komunalny gwarantujacy nierozprzestrzenianie się podczas transportu uzyskanych odpadów  lub ciągnik ogrodniczy z przyczepą wyposażony w odpowiednie zabezpieczenie eliminujące rozprzestrzenianie się odpadów.
6.1.2. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest:
złożyć wykaz wymienionych w pkt 6.1.1.  narzędzi i urządzeń technicznych.
 
6.2.  Spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia
6.2.1. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadajace swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 20 000 zł brutto.
6.2.2. W celu wykazania spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest:
Złożyć wykaz wykonanych zamówień, usług.
 
6.3. Wykonawcy są zobowiązani do wykazania braku podstaw do ich wykluczenia z powodu niespełniania warunków :
W celu wykazania braku wyżej wymienionych podstaw wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru,  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
b) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
c) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o porównywalnym zakresie rzeczowym i finansowym,
d)  pisemne oświadczenie o prawidłowym zagospodarowaniu odpadów,
e) pisemne oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 
6.4. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
 
Zaleca się, by wykonawcy będący osobami fizycznymi złożyli aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, które dla Zamawiającego jest dokumentem potwierdzającym prawo wykonawcy do podpisania oferty.
 
7. Kryterium oceny ofert: najniższa cena – 100 %.
 
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Staszica 2, w pokoju nr 11 (Biuro Obsługi Obywatela). Koperta zewnętrzna powinna być oznaczona w następujący sposób:
URZĄD MIASTA KROSNA
Wydział Gospodarki Komunalnej 
ul. Staszica 2
38-400 KROSNO
            Oferta na: „Świadczenie usług w zakresie odchwaszczania ciągów pieszych,   zlokalizowanych na terenie miasta Krosna w 2017r.”
 
Nie otwierać przed  06.04.2017r.  do godz. 12.00
 
Termin składania ofert upływa  dnia  06  kwietnia  2017r. o godz. 10.00.
 
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Staszica 2 w Krośnie, pokój nr 26, w dniu 6 kwietnia  2017r. o godz. 12.00.
 
9. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami:
9.1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą mailową lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
9.2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są:
1) Dorota Rakoczy - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2,  pok. Nr 26 w godzinach: poniedziałek 7:30-16:30, wtorek-czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30- 14:30.
2) Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Krosno, ul. Staszica 2
b) faksem - nr: 13 47 43 624
c) drogą mailową – gk@um.krosno.pl
 
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
 
10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
 
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w ogłoszeniu bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
 
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
 
13. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
 
 
 
 
Data składania ofert:
2017-04-06 10:00:00
powrót
Treść jest nieaktywna (archiwum)
Podmiot publikującyUrząd Miasta Krosna
WytworzyłSmerecki Krzysztof 2017-03-29 10:39:00
PublikującyDorota Nitka 2017-03-29 10:45:00
Modyfikował(a) Dorota Nitka 2017-03-29 10:43:51
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ - odchwaszczanie 119.00 KbPlik doc
2. Załącznik nr 1 Formularz oferty 34.00 KbPlik doc
3. Załącznik nr 2 Szczegółowa Specyfikacja Techniczna 64.00 KbPlik doc
4. Załacznik nr 3 - Przedmiar robót 61.00 KbPlik doc
5. Załącznik nr 4 - Warunki pracy w pasie drogowym 26.00 KbPlik doc

Urząd Miasta Krosnaul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno tel. (0048) 13-43 67 543 email: um@um.krosno.pl
Wygenerowano: 29 marca 2024r. 11:31:50
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.